auto, joka minulla ollut. Ajettu 145 tkm, eikä käytännössä mitään vikaa. Ei ihme, että voittaa testejä.
Mazda 6
13
1758
Vastaukset
- nyt ajettu
110tkm ei mitään vikaa, mitään ei ole vielä vaihdettu, ei edes jarrupaloja, ei varmaan jarrutettu:-)
- vikaa
mutta sitä enemmän ruostessa. Muista kastella kukkaset !!
- Makelo
Ruostefobia se vasta on tautien tauti ?
Siihen sitä lääkettä ei ole keksitty.- epäilyttää
Olen juuri katselemassa perheelle tuommoista alta satatuhatta ajettua keskikokoista perheautoa.
Eipä oikein uskalla Mazda6:tta tai Mondeota ostaa, kun niin paljon on tuosta ruostumisherkkyydestä suuta väännetty. - takana
epäilyttää kirjoitti:
Olen juuri katselemassa perheelle tuommoista alta satatuhatta ajettua keskikokoista perheautoa.
Eipä oikein uskalla Mazda6:tta tai Mondeota ostaa, kun niin paljon on tuosta ruostumisherkkyydestä suuta väännetty.vm. 2005, eikä ruosteongelmia ole, viimeksi katsastuksessa katsastusmiehen kanssa tsekattiin pohja ja pyörän kotelot. Autoa ei ole ruostesuojattu.
- todella hieno
takana kirjoitti:
vm. 2005, eikä ruosteongelmia ole, viimeksi katsastuksessa katsastusmiehen kanssa tsekattiin pohja ja pyörän kotelot. Autoa ei ole ruostesuojattu.
Mazda 6. Ajettu vastaa 500 000 tkm eikä yhtään ruostetta. vuosimalli 2006...... Minä en siis pääsekään Mazdan ovienvaihtokerhoon, nyyh....
- sun...
takana kirjoitti:
vm. 2005, eikä ruosteongelmia ole, viimeksi katsastuksessa katsastusmiehen kanssa tsekattiin pohja ja pyörän kotelot. Autoa ei ole ruostesuojattu.
kaveri oli se katsastaja, joka tekee koritarkastuksia muutamassa minuutissa...
- katsuri
takana kirjoitti:
oikein huopalokarien alle?
- kuulla taas
todella hieno kirjoitti:
Mazda 6. Ajettu vastaa 500 000 tkm eikä yhtään ruostetta. vuosimalli 2006...... Minä en siis pääsekään Mazdan ovienvaihtokerhoon, nyyh....
yksi esimerkki siitä miten Mazda kestää.
- siinä
sun... kirjoitti:
kaveri oli se katsastaja, joka tekee koritarkastuksia muutamassa minuutissa...
minuuttia paria kauemmin kestänyt kun auton pohja oli taskulampun kanssa kierretty.
- no mulla facelift
katsuri kirjoitti:
oikein huopalokarien alle?
no mulla facelift ostettu 1/2008 ja ekaksi ajoin auton massaukseen jossa kaikki peitteet poistettiin ja sit massat alle.
Esim takalokareiden huopien alla massa huopa muovinen lokari joka suojaa myös ulkoreunan iskeymiltä!
Katsotaan ja ihmetellään mitä tapahtuu.....ei varmasti MITÄÄN!!sen sano massaajakin!!!ja on ammattimies!
- vuosim 05
helmat maalattu 2kertaa,kytkin vaihdettu 8kympissä,toinen etupyörän laakeri. Ja vajaa 140 myös toinen vaihtokunnossa,mutta koitetaan jaksaa.Tielle ei oo jättäny,eis oo hyvä juttu se
- vuosim 2005
Kovaa ajoa yli 140 tuhatta km, tehty normaalit määräaikaishuollot ja takajarrujen jarrupalat vaihdettu. Ei tarvetta maalailla, liimailla, hitsailla eikä leikellä. kaikki hyvin. Ja ei kun baanalle ja hanaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613984- 593980
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552682Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211859Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261