Mieleeni vain tuli, että minkä ikäisenä tämän pirun taudin saitte? Itse 38v ja siis peräsuolessa. Gradus 3.
Minkä ikäisenä iski?
17
1134
Vastaukset
- nuorena
sairastuit. Minä olin 50v ja sekin oli kirurgien mielestä alhainen ikä sairastua suolistosyöpään. Mikä sinulla oli syöpätyyppi? Minulla, niinkuin aikaisemmin olen maininnut, oli adenooma kehittynyt syöväksi. Kooltaan se oli n. 2cm ja jostain luin, että alle 2cm kokoiset ovat harvoin vielä muuttuneet pahanlaatuiseksi. Jäikö sinulla yhtään peräsuolta jäljelle? Minulla ei, koska kasvain oli 2-3cm peräaukosta. Läheltä piti, ettei avanteesta tullut pysyvä.
- Kacadu
Nuorenahan tuo valitettavasti tuli. Adenooma se oli, noin 4 cm halkaisija. Eipä tainnut sinne peräsuolta jäädä. Lääkäriltä, kun kysyin paljonko sitä poistettiin niin totesi, että kokonaan.
- rintasyöpä
Lyhyestä virsi kaunis, siis rintasyöpä ja 48v, nyt olen 50 .
- vasta vaivaiset
- 63 kun ilmoitettiin "rintasyöpä gradus III". Mikä lie ollut elämän oikku tämäkin.
- aamun-virkku
sait mokoman :( mie olin 47 ja mieki kuulemma nuor saamaan tuon olin. mut on kuulemma ikäluokka nuorentunu aika nopeestikki suolistosyöpäläisissä.
- Molemmilla
Laillisella eläkeiällä 65v
- viikko
29-vuotis synttärin jälkeen vahvistui lymfooma diagnoosi
- iski minuun
29- vuotiaana - pehnytkudokseen. (nyt 30)
- joyder
Pahanlaatuinen ensimmäiseni iski kun olin 29 vuotias ja toinen kaveri iski, kun olin 33 vuotias, mutta tällä hetkellä ihan ok kunnossa, kohta vuosi siitä kun viimeksi leikeltiin... Opiskelen, otan rauhallisesti, nautin elämästäni, lakkasin elämästä toisten elämää, elän siis vain itselleni muitakaan ei ole kissojen lisäksi huushollissa näkynyt pahemmin. Matti Nykäsen sanoin; elämä on parasta aikaa...
- ....
Lymfooma 19-vuotiaana ja uudestaan 21-vuotiaana.
- oireit
teillä kaikilla oli? Itselläni on tutkimukset kesken ja pelkään pahinta....
- kivessyöpä
.........
- patti rinnassa
ja se löytyi suihkussa käydessä. Diagnoosi oli rintasyöpä. Olin vähän alta viiskymppinen.
- näin mulla
nyt olen 17
ja mulla oli aivokasvain
pappaltani löytyi 60-70v. mahalaukusta syöpä
tuttu sairastui rintasyöpään 30-40v.- ...olet tosi nuori
Aivokasvaimenkihan voi selättää.......
- catgirlie
...olet tosi nuori kirjoitti:
Aivokasvaimenkihan voi selättää.......
toistaiseksi ainakin hyvin mennyt
- selviytynyt
Ei tämä syöpäsairaus näemmä katso ikää. Jos se on tullakseen, niin se tulee iästä riippumatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874018Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740