Koskiklinikka Tampere pelleilee

potilas arvoton

Kävin työkkärin lähetteellä lääkärin vastaanotolla selkä- ja niskakipujen vuoksi.
Piti arvioida työkykyä, kuntoutustarvetta ym.
Arvioitiinhan se, lääkäri käski kumarrella, heilutella käsiä jne.
Olen ihminen, joka ei liiemmälti valita, jos sattuu. En siis joka väliin huutanut, ai kuinka tekee kipeää,
Olisi kai pitänyt.
Lääkäri kyllä totesi että, olisi syytä päästä laitoskuntoutus jaksolle.
Kuitenkin tänään saamassani postissa, lukee että olen täysin työkykyinen.
Pitäisi itse hakea kuntoutukseen.
Ei helvetti, röntgen kuvissa on aiempina vuosina todettu jos jonkinlaista selkärangan muutosta.
Nyt ei sitten kuvausta edes tarjottu.
Itse lääkäri arvosteli kovasti sitä että potilaat jätetään vaan "nappien" varaan, kirjoitti kuitenkin laatikollisen panacodia.
Heh heh, niitä on nyt tullut syötyä useampi vuosi, välillä tietysti taukoa.
Nytkin olen valvonut selkä- ja niskakipujen vuoksi yhtä jaksoisesti yli viikon.
Mutta, syön kai niitä sitten huvikseni.
Vaikka pää irtoaisi, ei enään työkkärin yhteistaho lääkäreille koskaan.
Lisäksi kun en ole mitenkään työtä vieroksuva, vaan haluaisin töihin ja elää kivutonta elämää.

6

1050

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kävin itsekin

Kävin itsekin samoilla asioilla, mutta eikö sinulla kuulunut muita tutkimuksia? Laboratoriokokeita?
      Itselläni oli jonkinlainen työkykypaketti.

• muuta tehty

Työvoima oli toivonut että otettaisiin röntgenit ja verrattaisiin edellisiin ym.
        Mutta ei, sinänsä hassua jo se että minulla aiemmin diagnosoidut sairaudet paranivat tällä keskustelu ja vartalon ojentelu käynnillä. Ilmeisesti.

• Saman kokenut
        muuta tehty kirjoitti:

Työvoima oli toivonut että otettaisiin röntgenit ja verrattaisiin edellisiin ym.
        Mutta ei, sinänsä hassua jo se että minulla aiemmin diagnosoidut sairaudet paranivat tällä keskustelu ja vartalon ojentelu käynnillä. Ilmeisesti.

Itselläni oli työterveyshoitajan haastattelu, laboratoriokokeet ja työterveyslääkärin vastaanotto. Lopputuloksena useampi työrajoite,mikä oli odotettavissa,minulla on myös tuki- ja liikuntaelin sairaus.

• älä luovuta

Jotkut lääkärit tuntuvat toimivan kuten maksaja määrää. Mene uudestaan lääkäriin. Entä oletko puhunut työkkärissä, että et pysty töihin selkä-ja niskakipujen vuoksi?

• kuitenkin sinne

työkkäriin ja pyydä päästä mangneetti kuvaukseen.Ei tavallinen röngten mitään näytä.Minulla oli prolapsi selkärangassa 2 vuotta,ennenkuin sain maksulapun kunnalta jolloin omavastuu oli pieni.Ja kait sinä tiedät että lääkärit lähettelee ihmisiä lekurilta lekurille niin et he kuittaavat rahat ja sinä maksat.

• olen vähän miettinytkin

Kyllä kai sinne työkkäriin pakko on mennä.
        Suututtaa vaan se, että lääkäri tiesi diagnooseistani (siis kerroin ne), ja hän ei vaivautunut lähettämään minua edes normi röntgeniin.
        Kuitenkin hän totesi tilani olevan huono siellä paikanpäällä ja sitten todistuksessa lukee kaikkea muuta.
        Mutta kiitos teille vastaajille, yritän nyt terveyskeskus lääkärin kautta päästä kuviin uudelleen, että nähtäisiin se mitä alun perin piti tutkia, onko tilanteeni ( muutokset rangassa), menneet huonommaksi,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      96
      2191
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2142
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1380
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      90
      1326
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1130
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1093
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      969
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      920
    Aihe