tietoa mutta meidän narina e vaihteistosta kyselisin et mikä on menossa/mennyt rikki/kulunut kun välillä vaihdetta vaihtaessa isompaan ni vaihteen siirto takertelee ja kun voimalla lykkää vaihdetta silmään kuuluu semmomen napss oon vaihtanut laatikkoon öljyt redline mtl ja kytkimen öljyt ajettu on noin 250tkm 1.6 mylly
vailla
2
377
Vastaukset
- varmasti..
meneekö pakki päälle ilman narinaa, kokeile ajossa siirtää varovasti vaihdetta pois päältä, ilman kytkintä, silloin tuntee kepissä onko rattaissa kovin vapinaa. Kaveri siirtelemään vaihdetta ja itse katsomaan onko vaihteiden siirtovaijerit iskussa. Etupyörä ilmaan ja vetoja ja samalla kuunnellaan vaikka metrin kepilla korvaan onko laatikossa kovakin varstain ryske.
- RTT
Mutta, jos joku sanoo "että meirän karinassa on jotain vikaa". Kyllä E. malli on tuttu, mutta, vuosimalli? Siinä pitäisi olla nestekytkin mitä ei pidä säätää. Kun ei tarvi. Arvelen, että,
laatikossa on liian vähän öljyä. Nimenomaan
sen vuoksi ettei tahdo ottaa mitään uutta, mutta kaikki vanha kelpaa. Olen tosissani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334159Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382355Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 781087
- 59953
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921