Onkohan muilla GS (-04) omistajilla samanlaista vaivaa eli vähän kovemmilla (n. -10c ja enemmän) pakkasilla sähköinen käsijarru ei toimi. Piippailee service/stop valoa. Sitten kun ilmat lämpenee niin toimii yleensä taas ok. Välillä olen irrtellut akkua jollon "resetoinnin" kautta taas toimii. Ärsyttävä vaiva, onkos neuvoa parempaa mikä voisi auttaa ennen kuin kyselen huollosta aikaa mahdolliselle korjaukselle?
sähköinen käsijarru
4
2095
Vastaukset
- sama vaiva
paitsi, että käsijarru toimii moitteetta, varoitusvalo on vaan päällä.
- seisontajarru
Scenikki -04 pakkasilla syttyy service P valo joka on kolmion sisäs,jarru kyllä toimii moitteetta, vaihdoin syksyllä jarrupalat taakse ja herkistelin,ja putsailin takasatulat ja sylinterit, ei kyllä siitä pitäisi olla kiinni etteikö toimisi,kyseiset valot ei sammu muutakun huollossa kuittaamalla, vikahistoria nayttää että olisi ollut alijännitettä,akku on vaihdettu vuosi sitten 75 ampperiseen elikkä niin isoon kun tilaan sopii,vanha oli 60 amp.ja mittausten mukaan hyvä.
- rellukka__
Siis paljonko tuo huollon kuittaus maksaa? Eivät taida kuitenkaan ihan ilman tehdä?
- seisontajarru
rellukka__ kirjoitti:
Siis paljonko tuo huollon kuittaus maksaa? Eivät taida kuitenkaan ihan ilman tehdä?
Muistaakseni 45 euroa,mutta huollon yhteydessä ei veloteta vaan sisältyy huollon hintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319