ts:n mukaan esim.cook veloittaa meno-paluu ruuasta 17 e ja 2 e vedestä. finnairilla ei vielä maksua ruuasta mutta vedstä 1 e. Peitoista ja tyynyistäkin joutuu maksamaan.
omia eväitä ei kuitenkaan saa ottaa lennolle mukaan!!
Minulla on aina ollut ennenkin omia eväitä mukana. ennen nestekieltoa oli joillakin termospullossa kahvikin.
Parantuukohan ruuaan ja kahvin laatu maksun myötä? nykyään en juo koskaan koneessa sitä kuravettä, jota kahviksi mainitaan.
lomalentojen ruuat maksullisiksi cookilla
12
1053
Vastaukset
- kiellettyjä?
Missä tällaista on, että omat eväät olisi kiellettyjä? Saako edes lääkärintodistusta vastaan omat eväät lennolle mukaan? Mulla erityisruokavalio jota ei lennoilla voida huomioida joten mulla on aina omat eväät (paitsi lyhyillä lennoilla) eikä koskaan ole kieltoa ollut.
- tässäkin
asiassa... Jos nyt joku omat voileivät tai hedelmät haluaa ottaa mukaan, niin siitä vaan! Eri asia on sitten, että miten henkilökunta ja kanssamatkustajat suhtauvat esim pizzalaatikoihin yms isompiin pakkauksiin... Ja mun mielestä, jos omaat eväät viet, niin roskat myös tuot pois mukanasi, koneessa kun ei niin hirveän isot ole noi roskikset...
- vähän lisää...
tässäkin kirjoitti:
asiassa... Jos nyt joku omat voileivät tai hedelmät haluaa ottaa mukaan, niin siitä vaan! Eri asia on sitten, että miten henkilökunta ja kanssamatkustajat suhtauvat esim pizzalaatikoihin yms isompiin pakkauksiin... Ja mun mielestä, jos omaat eväät viet, niin roskat myös tuot pois mukanasi, koneessa kun ei niin hirveän isot ole noi roskikset...
Jos turvatarkastuksessa takavarikoidaan keksitkin niin mitä luulet hedelmille käyvän????
Saati sitten leiville, ja jos syöt koneessa omia eväitä ja matkustamohenkilökunta huomaa eikä sinulla ole mitään sairautta, he kieltävät syömästä niitä tai jopa takavarikoivat, mutta sekin riippuu lentoyhtiöistä osalla lukee tarkasti että omat eväät kielletty!!!!.............. - kentällähän
vähän lisää... kirjoitti:
Jos turvatarkastuksessa takavarikoidaan keksitkin niin mitä luulet hedelmille käyvän????
Saati sitten leiville, ja jos syöt koneessa omia eväitä ja matkustamohenkilökunta huomaa eikä sinulla ole mitään sairautta, he kieltävät syömästä niitä tai jopa takavarikoivat, mutta sekin riippuu lentoyhtiöistä osalla lukee tarkasti että omat eväät kielletty!!!!..............ei varmaan missään myydä leipiä, hedelmiä yms syötävää enään turvatarkstuksen jälkeen... ? Vallan saa kyyle olla kuivin suin nälissään, jos olet tuon turvatarkastuksen läpäissyt
- leikkeleitä
kentällähän kirjoitti:
ei varmaan missään myydä leipiä, hedelmiä yms syötävää enään turvatarkstuksen jälkeen... ? Vallan saa kyyle olla kuivin suin nälissään, jos olet tuon turvatarkastuksen läpäissyt
ym. ja sitten monta kahvilaa joissa valmiiksi tehtyjä täytettyjä sämpylöitä, croisantteja ym. Turussa ei viimeksi ollut auki edes se yksi baari joka siellä on. Yksi myymälä josta ostin pullon vettä kun janotti.
- lyödäänkö vetoa
että luuletko että finnarin sapuskat on ilmaisia ja onko käynnyt mielessä että ne voi olla kalliin lipun hinnassa? Kyllä jengi on tyhmää ei voi muuta sanoa.
- ovat pakollisia
ja omia eväitä ei saa tuoda ilman erikoista sairautta. Jos syömättömänä juodaan viinaksia niin siitähän pulmia tulee ja esim. jo kolmen tunnin lennon aikana pitää syödä jotain muuten tulee ongelmia.
- taaskos
ovat pakollisia kirjoitti:
ja omia eväitä ei saa tuoda ilman erikoista sairautta. Jos syömättömänä juodaan viinaksia niin siitähän pulmia tulee ja esim. jo kolmen tunnin lennon aikana pitää syödä jotain muuten tulee ongelmia.
Miksi te puhutte finnairista? Onhan tuo sama käytäntö muillakin lentoyhtiöillä.
Kokeilkaa blue1:a tai muita ettette luota kuulopuheisiin.
Ja kyllä finnairin lennolla eurooppaan minulle on ainakin TARJOILTU ruokaa ja juomaa...
- Sassihan uhkasi
lisämaksuilla lihavia. Mutta onkohan sitä sassiakaan enään kauan? ei taida lentoyhtiöt pärjätä ilman lihavia asiakkaita.
- mielelläni
jos koneessa saisi syötäväksi ruokaa mutta siitä mössöstä mitä nykyisin tarjotaan on sana ruoka kaukana
- syödäkään
muuta kuin jotain mössöä, koska ei pysty käyttämään haarukkaa ja veistä kunnolla.
Jos niillä kertakäyttöisillä nyt mitään edes voi kunnolla leikata. Vauvanruokaa purkista lusikalla!
Helpommalla pääsisi kun ottaisi itse voileivät mukaan. - valittamista...
syödäkään kirjoitti:
muuta kuin jotain mössöä, koska ei pysty käyttämään haarukkaa ja veistä kunnolla.
Jos niillä kertakäyttöisillä nyt mitään edes voi kunnolla leikata. Vauvanruokaa purkista lusikalla!
Helpommalla pääsisi kun ottaisi itse voileivät mukaan.olen saanut joka kerta hyvää syötävää lennoilla joita on plakkarissa lukemattomia.en ymmärrä tätä mössö höpinää.eiköhän aika monella kotonakin arkiruoka ole jotain mössöä.härkää kermakastikkeessa ja pariisin perunat kelpasi kyllä hyvin eräälläkin finskin lennolla. ei kai kukaan mitään ala carte tyyppistä odotakkaan. syömäänkin mahtuu kun pikkasen järjestelee.eri asia sitten jos olet niin tuhti, että et mahdu muutenkaan penkin ja pöydän väliin. suosittelen exit paikan hommaamista tai laihduttamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857