Nyt se on todistettu: kannabis tuplaa syöpäriskin.
http://uutiset.msn.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Kannabiksen%20käyttö%20kaksinkertaistaa%20nuorten%20miesten%20kivessyöpäriskin/1135243387293?ref=msn
Vaikka kivessyövästä usein parantuukin, niin lapsettomuutta siitä voi seurata. Hoitomuotona on yleensä kiveksen/kivesten poisto. Tilalle laitetaan silikonipallukka.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kivessy%C3%B6p%C3%A4
Mutta koska kuolleisuus on kuitenkin alle 10 %, on perusteltua väittää, että varmasti joku kannabisnarkkari on sairastanut kivessyövän ja kuollut siihen. Eli nyt on debunkattu väite, ettei kannabis tapa. OI TÄTÄ ONNEN PÄIVÄÄ!
Mari tekee tuhkamunaksi
15
869
Vastaukset
- propagandaa
naurettavaa propagandaa oon savutellu 25 vuotta ja pallukat on tallessa ja ei ikinä oo naiset valittaneet. hallitus vain yrittää näillä muka tutkimuksillaan levittää dis infoa marista mikä on maailman hienoin kasvi.
- kaikki toimii
Niinhän se menee,keksitään uusia valheita milloin mistäkin,voisin veikata ettei kauan mene kun joku uutisoi jo hulluruohosta.
- ---------
kannanarkin vastaus. "yhyy yhyy ei pidä paikkaansa yhyy"
" ja ei ikinä oo naiset valittaneet."
No ei kai jos semmosii ei ole ollut. miehet ehkä? - kyllä lähtee
--------- kirjoitti:
kannanarkin vastaus. "yhyy yhyy ei pidä paikkaansa yhyy"
" ja ei ikinä oo naiset valittaneet."
No ei kai jos semmosii ei ole ollut. miehet ehkä?mulla ainakin on vehkeet pelannu ihan hyvin.
aloitin hampun käytön 18 vuotiaana, tein lapset
vähän yli kolmekymppisenä ja nyt lähenee neljän
kympin ikä. ainoa haitta minkä olen hampusta
saanut ovat sakot. - Silikoonimuna!
Sulla on pallit silikoonista ja vehje kumiletkusta.
MARI TEKEE INPOTENTIKSI SILIKONIMUNAKSI JA LOPUKSI TAPPAA KÄYTTÄJÄNSÄ! - sulla vqarmaan
Silikoonimuna! kirjoitti:
Sulla on pallit silikoonista ja vehje kumiletkusta.
MARI TEKEE INPOTENTIKSI SILIKONIMUNAKSI JA LOPUKSI TAPPAA KÄYTTÄJÄNSÄ!On kokemus oikein omasta takaa`?`heh siis sinulla on tehty pallit silikoonista ja vehje kumiletkusta.
Ymmärrän kyllä satuttaa varmasti kun naiset näkee sinun vehkeesi. - sitä huolta
sulla vqarmaan kirjoitti:
On kokemus oikein omasta takaa`?`heh siis sinulla on tehty pallit silikoonista ja vehje kumiletkusta.
Ymmärrän kyllä satuttaa varmasti kun naiset näkee sinun vehkeesi.ei ole, naiset kun ei halua nähdä minimunaas,taidat vain koululaisille paljastaa itsesi pilvipäissäs että edes joku näkis.
- Muutosta
On se kiva kun sinä ja jopa HS tietää tästä tutkimuksesta enemmän, kuin tutkijat jotka tekivät sen.
He myönsivät, ettei tämä todista mitään vaan on alkuaskel tutkimuksille ko. aiheesta.
Huomasin kun kivasti koitetaan antaa tuossa uutisessa semmonen kuva, että mukavat tutkija-sedät ovat ilmaiseksi tämmöistä tutkimusta hyvää hyvyyttään tehneet, vaikka tutkimuksen rahoittajina ovat lääkefirmojen lobbaajat. Amerikkalaisista tutkimuksista kannattaa _aina_ tutkia vähintään rahoittaja, ennenkuin voi todeta tutkimuksen puolueettomaksi.
Kannatan faktoihin perustuvaa huume-politiikkaa ja tämä tutkimus on todella kaukana faktoista.
Uutisessa ei kerrota itse tutkimus-metodeista ja tutkimuksesta mitään, summataan vaan summanmutikassa könttään omat mielipiteet tuloksista.
Luottakaa valtamediaan, niin ei tarvitse kyseenalaistaa mitään, eikö totta?
Ja vois nämä alueen trollit puhua vähän asiallisemmin, eikä vaan huudella "NISTI, NARKOMAANI, HUUMEHÖRHÖ", koska kyllä te itsekin tiedätte, ettei suurin osa kannabiksen käyttäjistä moisia ole..
-En väheksy minkään päihteen haittaa, uskon faktoihin- - kivessyövästä
ei syövästä ylipäätään. Monien syöpien hoidossa kannabis auttaa kehoa puolustautumaan syöpää vastaan.
Tiesitkö muuten, että lihansyöjillä on suurempi todennäköisyys saada keuhkosyöpä? Totta kait tutustut nyt asiaan (olethan kiinnostunut syövistä) ja tietysti fiksuna kusipäänä lopetat lihansyönnin siihen paikkaan.
http://takku.net/article.php/20071211145950636
http://www.terveysportti.fi/terveysportti/uutissorvi_uusi.lue_abstrakti2?iid=12839&iprint=0&p_rss=1
Lihansyönti, nimenomaan punaisen lihan, korreloi myös muidenkin syöpätyyppien esiintymistiheyden suhteen.
http://www.hyvis.fi/uutiset/duodecimuutiset/joulukuu2007/lihansyonninvahentaminenvoisivahentaasyopia
On muuten hupaisaa, että munaton kusipää on kiinnostunut muiden kiveksistä. Minun kiveksiäni ovat päässeet testaamaan vain kauneimmat herkkupillut, joten voit omasta puolestani matkustaa jonnekin alkuasukasheimojen pariin tutkimaan kiveksiä ja syöpää. Jostain syystä hyvin alternatiivisesti elävillä ei kuitenkaan juuri syöpiä esiinny.. Siinä sinullekin miettimistä, kun kerran etsit aivojasi. Vai oliko se kiveksiä... - Paavo Sepalus (Nimi muutettu)
Mitä sillä on väliä, mitä siellä kivespussissa on? Onko siellä silikonipallo, vai jotai vitun mälliä? Ketä tässä mitään vitun lapsia haluaa?
- tiedän
Itse olen sitä mieltä, että kyllä ne halut kasvaa ku o vähä plaadannu.. ei kyl must ainakaan tuhkamunaa saa vaikka oon täs poltellu jonku 2vuotta
- dfghjhk
kyl paukuis on kiva kuksia, onhan tuota palanut
jo kakskyt vuotta. kaikkee sitä väitetäänki. - vaan että
dfghjhk kirjoitti:
kyl paukuis on kiva kuksia, onhan tuota palanut
jo kakskyt vuotta. kaikkee sitä väitetäänki.narkit ei voi lisääntyä.tosi kannanarkki tosin kiinnostu enää pimpistä kun kanna on tärkeintä, eipä sen puoleen, ei se mulkku nousis vaikka tunkis kannabisdildon perseeseen,kertoo he.
Semmosii ne kannanistit on.
jossain vaiheessa kannabisteilta tipahtaa mulkkukin pois mut ei se haittaa, lisää savuu vaan eli bongi kiertämään.
Semmosii ne kannanistit on. - juo vettä
vaan että kirjoitti:
narkit ei voi lisääntyä.tosi kannanarkki tosin kiinnostu enää pimpistä kun kanna on tärkeintä, eipä sen puoleen, ei se mulkku nousis vaikka tunkis kannabisdildon perseeseen,kertoo he.
Semmosii ne kannanistit on.
jossain vaiheessa kannabisteilta tipahtaa mulkkukin pois mut ei se haittaa, lisää savuu vaan eli bongi kiertämään.
Semmosii ne kannanistit on.narkit ei voi lisääntyä.tosi kannanarkki tosin kiinnostu enää pimpistä kun kanna on tärkeintä, eipä sen puoleen, ei se mulkku nousis vaikka tunkis kannabisdildon perseeseen,kertoo he.
Ihan huvikseen rupesin katselemaan mitä ihmiset on kirjoitellut kannabiksesta palstoilla.. paljon spekulaatiota ja ylireagointia!!!!
Ennen kuin kirjoitatte mitään äärimielipiteitä asioista niin pohtikaa vähän faktoja tai mitettikää mitä ees kirjotatte.
Kannabiksenpolttajia mustamaalataan väärillä syillä. En todellakaan sano että kannabiksen poltto on hyvästä, mutta ihmiset saa päähänsä mediasta ja leffoista jotain aivan ihme visioita.
Kannabiksenpolttajia verrataan usein narkeiksi palstoilla.
Nyt pari asiaa mietittäväksi ihmisille joilla on äärimielipiteitä kannabiksesta
- Miettikää mitä oikeasti tiedätte aiheesta!! Katsokaa Yle:n dokkareita, lukekaa jotain kirjoja, selvittäkää tarinanne ennenkuin kirjoitatte: "vitun narkkaripaskat blahblahblah". Itse olen katsonut monta dokkaria aiheeseen liittyen, jossa on kerrottu asiasta näkökulmia kantaan ja vastaan. Avartaa ajatusta kun ei perustele kaikkea arvostelua leffoihin tai muuhun mediapaskaan
- Brittitutkimukset on kyseenalaista paskaa välillä -> muistakaa se
- Todella moni on kokeillut "maria" eikä oo jäänyt koukkuun tai siirtynyt vahvempiin. En pidä heitä pahoina ihmisinä. Toiset kokeilee työntää mulkkua perseeseen ja toiset kannabista ja jotkut räjäyttää itsensä jonku pyhän sodan nimissä... vttu
- Kannabiksen käyttö on Hollannissa laillista. Ranskassa saa pienen sakon, jos on vttumaiset poliisit. Monessa maassa lievät tuomiot. Jos kannabis on muka niin rikollista ja vaaarallista niin miksi joidenkin valtioiden päämiehet ovat päättäneet aineen lailliseksi????? Ei ne mitään juntteja ole ketkä valtioita johtaa, vaikka ihmiset aina valittaa että poliitikot on perseestä. Pienen firman pyöritys on hankalaa, ison firman pyöritys vaatii jo osaavaa porukkaa ja kunnon järjestelmät, valtion pyöritys vaatii kyllä varmasti ihmisiä ketkä tekee muutakin kuin paskoja päätöksiä eduskunnassa!!! Itse olen pyörittänyt firmaa joten turha sanoa:"noh, mitä vittua sä tiedät firman pyörityksestä". VITTU tiedän vaan kokemuksesta.
-Kannabiksen käyttö vs. alkoholi.
Oletteko miettineet mitä kaikkea pahaa alkoholi tekee??
Selvennetään:
-Rattijuopot
-Krapula, jumitus, haiseva hengitys, lihominen yms.
-Kännitappelut (itsekin harrastanut joskus)
-Tyhmät päähänpistokset missä yleensä joku loukkaantuu tai henki lähtee.
-Maksakirroosi, verisuonitaudit, alkoholiriippuvuus (ei kokemusta, mutta monet naapurit kerrostalossa on 4-5 pvä viikossa niin perseet olallaan et vituttaa nähä niitä kadulla)
Mitäs kannabiksen käyttäjälle tapahtuu??
-Riski siirtyä rankempiin aineesiin jäädä riippuvaiseksi ja olla looseri.... (ei se ihminen tule tälläiseksi kannabiksen polton takia vaan sen takia että on vain yksinkertaisesti luuseri....
-Polttamisen jälkeen ei välttämättä tee niin paljon mieli alkoholia
-"Baasien" jälkeen ei tule varmana riitoja. Olen kännissä tapellu, mutta hatseissa ei tule mieleenkään.
-Jos joku luulee että polttajat on väliinputoajia, loosereita yms. tiedoksi; itse poltan silloin tällöin, harrastan kickboksingia, olen pyörittänyt 2 vuotta firmaa, tulen hyvin toimeen omistan oman asunnon. Voi vittuku menee perseelleen ku poltan. Välillä tulee ajanjaksoja jolloin tulee dokattua helvetisti -> SILLOIN MENEE KAIKKEISTA HUONOINTEN KUN VETÄÄ DOKAUSRÄNNEJÄ, niitä pitää välttää....
Kato saatana et on jo tekstiä.. Hei en todellakaan tarkoita pahaa, mutta ku ottaa vaan päähän. MIETTIKÄÄ ja sen jälkeen vasta TOTEUTTAKAA, ei toiste päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770