Korkealla pyöreänkulmikkaat
pienet ikkunaruudut
loisteliaan kuvioilliset
joiden lävitse tulvahtaa
auringon kuultamia säteitä
että viivähtynyttä hiljaisuutta
ja minä kaiken tämän keskellä
kattoni niin korkealla
kuin taivaan sinessä
viriää hiljalleen
voimistuen syvälle
sieluuni väräjämään
minua puhuttamaan
tunteikkaan vivahteista
urkujen syviä säveliä
minua tunnustelemaan
- näinkö Sinä minuun
tulet ja
maailmaasi viet.
Hiljaisuutta sieluni kannella
- jota muut eivät
voi kuulla ja minua nähdä - sanatonna
tämän hetken sydämessäni
näin hiljaisuus elää
elämääni rakentaa
ja suojaa
- Sinäkö elät tässä
hiljaisuudessani ja
kevyesti minua kosketat.
hiljaisuus
12
367
Vastaukset
- kaaru
herkällä sulkakynällä
kirjoitettua
ettei tunnelma katoa
lukijan nähdä Sinut
sinisen taivaan sinessä
hiljaisuus säveltää
tunteita vivahteisia
tunnustelee
näinkö Sinä minuun tulet
elämää rakentamaan
kosketit minua tällä runollasi:)Yritin tähän saada jotain
koskettavaa ehkä taasen
olisi voinut hiukan karsia
mutta minkäs teet kun pitää
mahduttaa sanoja enemmänkin.
Kiitän kommentistasi kaaru.
- *MURUKULTA*
********************
Kiireisten päivien
kiireiset askeleet
Ne hetket pois menneet
Ilta saapuu ja viimein
kuulet sen mitä et
ennen tätä hetkeä
Ja sinun askeleesi
pysähtyy -
Sinä pysähdyt
Ja minä kuiskaan nimesi
kämmenesi uurteisiin
sinun poskellesi
Sinun sydämeesi
Kuulethan ääneni -
rakkaudesta puhuvan :)
********************Melkein salaa kommentoit runollasi
mutta et kuitenkaan ja jälkesi
jätit muistoksi käynnistäsi
siitä - Kiitokseni.
Yritän kuulla ääntäsi
mitä lienee rakkaudestaan
kertovan.
- Minanoita
Herkkiä kysymyksiä,
hiljaisuuden keskellä...
Tämä on kaunis runo Dolan,
en voi oikein sanoa muuta
jotta en rikkoisi hiljaisuutta =))))Herkkyydessä asuu kauneutta
joka pitää rakennelmaa
pystyssä
perusta vaatii vahvan valun
jotta kestäisi elämän
tyrskyt.
Hiljaisuudessa on hurjasti voimaa
mutta pienikin väre voi sitä
liikauttaa
hiljaisuus vaatii kosketuksen
kevyen että hennon
mutta sisäisen voimakkaan.
- vergeet-mij-niet
Ave Maria ja sanaton yhteys, tällainen mielikuva minulle heräsi. Upea on runosi.
Olet kenties uusi lukijani ja runojasi
olen palstalla nähnyt mutta en ole
ehtinyt niitä vielä lukemaan.
Yritin saada tiettyä hartautta
että sisäistä puhuttelevuutta,
kun tiesin aiheen josta
kirjoitukseni tein.
Hieno ilmaisu - sanaton yhteys - tuota
juuri ehkä tarkoitinkin.
Ehkäpä Sinä juuri löysit sen
mitä runollani tarkoitin.
Nöyrästi Kiitän Sinua-Kiitos.
Kauneuden ja tunnelman keskellä
taivas kattona
siinä on hyvä olla
tuntojaan tunnustella
muut eivät kuule, eivät näe
eivätkä tiedä
kuinka hiljaisuudesta
tulee kosketus
joka voi ihmisen viedä.
Tunnelmaa ei runostasi puuttunut,
kaunis ja herkkä on kynäsi jälki. :)Herkkä on myös kommenttisi,joka
lämmittää minua kauneudellaan.
Tämä aihe syntyi aika nopeasti,
vaikka jonkun päivän muhi
mielessäni ja sitten runoksi
syntyi.
Kiitän lämpimäisyydestäsi,
jota osoitit runoani kohtaan
- Kiitos ja Hyvää
viikkoa Sinulle.
- pups
Tämä voisi olla hengellinen runo, sillä hengellisyyttä tästä ei todellakaan puutu.
Mutta koska tämä on rakkausruno, löydän tästä jonkinlaisen sielujen kohtaamisen, henkisen yhteyden kenties? Ihana hiljaisuus ja rauha sielussa, kuin kirkossa, joka nostaa ja kantaa rakkautta läpi arkipäivien. Runossasi suorastaan pyhä tunnelma. Jess!Kieltämättä sitäkin on mukana,että
viitteeni syntynyt syvissä vesissä
täksi runoksi.
Sinä ratkaisit tämän runon perimmäisen
tarkoitukseni,kenties olit apuna tätä
kirjoittaessani ja matkaa teet minun
ajatuksieni virroilla.
Harras Kiitokseni Sinulle
Upeasta että oikeaan
osuneesta kommentistasi.
Halauksella saatan Sinut
tähän yöhösi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514
