Joku kaipasi

mum-meli

Kuulumisia entisiltä syöpäpotilailta.Täällä yks ilmoittautuu.
Nyt toukokuussa olis 5-vuotis syyni.Lääkitys on lopetettu jo n.vuosi sitten vaikeiden nivelkipujen vuoksi.Kipujen syitä on etsitty kaikista mahdollisista paikoista ja aiheuttajista, ei vaan ole löytynyt.Nyt viimeksi viimeviikolla kävin lääkärissä ja kaikki kokeet olivat hyvät.Sanoi että syöpälääkkeet ovat vaurioittaneet niveliä, vaikka syöpiksen lääkärit eivät tunnusta, kun ei ole todisteita.Seuraavaksi fysiatrille.Kohta tulee kolme vuotta kun olen ollut töissä. En pystyisikään tekemään enää entisenlaisia hommia,eikä eläkettäkään ole myönnetty,valituskierre päällä.
Mikäs tässä on kotona nyhjätessä,jotenkin saa aikansa kulumaan kun on noita käsityöharrastuksia ja pienet lapsenlapsen käyvät välillä moikkaamassa.
Hyvää jatkoa kaikille uusille ja vanhoille syöpäläisille.Kyllä se jossain vaiheessa iloks muuttuu,jos ikää riittää.

3

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ira¤

olet parantunut noinkin hyvin,sinulle kaikkea hyvää jatkossakin.

• ...................

luulisi että se eläke irtoaisi,muistan aikaisemmilta ajoilta,kun kerroit nivelvaivoistasi.
      Mutta sellaista se vaan on,joillekkin irtoaa helpolla ja toisille ei sitten millään.

Miltä tuntuu muuten nyt kun nämä 5.vuoden kontrollit ovat ohi?
      Ja se on hyvä että syöpä saatiin parannettua vaikka toikin muita vaivoja tullessaan.
      Uskotaan että iloksi muuttuu kaikkien kohdalla:-))

• mum-meli

on vasta ensi toukokuussa.Pikkuhiljaa syöpä alkaa jo unohtumaan eikä koko ajan ole mielessä.Sitten toukokuulla,jos olisikin jotain häikkää niin se varmaan kolahtaisi aika kipeästi,luulen.Mulla se syöpä oli pieni n. 1cm ja hidas kasvuinen,imusolmukkeissa ei ollut joten säästyin sytoilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      20
      18514
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      57
      5428
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      5047
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      28
      4944
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      38
      4781
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      76
      4665
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      4243
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      43
      3897
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      40
      3164
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      45
      2869
    Aihe