Rakastan naistani,mutta...

sekaisin tytöstä

Rakastan tyttöystävääni syvästi ja haluan hänet,mutta siltikin petän häntä jatkuvasti."Rikoskumppanini" on kaiken lisäksi naiseni hyvä ystävä.
Päätän jokaisen kerran jälkeen,että se kerta oli viimeinen.Mutta en sitten kuitenkaan hillitse itseäni kun tilaisuus koittaa tämän tytön kanssa,vaan päädymme harrastamaan seksiä.Seksi on hyvää oman kultanikin kanssa ja saan sitä riittävästi.En millään keksi mikä tai mitä minussa on vikana?

Pelkään menettäväni rakkaani,tai tiedän että tietenkin menetän hänet jos ja kun jäämme kiinni puuhasteluista hänen selkänsä takana.Minä olen jopa pyytänyt sitä tyttöä("rikoskumppaniani") muuttamaan ulkomaille,siihen hänellä olisi mahdollisuus.Hän kuitenkin nauroi ja arveli minun matkustavan hänen luokseen viikottain.En muuten itsekkään pidä mahdottomana etten niin tekisi.

Tämä tyttö ei pidään tätä mitenkään vakavana juttuna,minun mielestäni tämä taas on äärettömän vakava asia.Satutan omaa rakastani joka kerta paljon.Voin vain aavistaa miten paljon sattuu kun oma rakas pettää ja myöskin hänen hyvä ystävä pettää häntä...
En vain tiedä miten lopettaisin tämän seksisuhteen toisen naisen kanssa?

27

2748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollut uskoton, jolloin toi-

nen nainen jättää miehensä, mutta joku toinen antaa anteeksi, jolloin uskottomuus jatkuu jonkun toisen naisen kaa mutta salassa.

Rakastat naistasi? Jos pettäminen on rakkautta, niin ei kyllä ole. Naisesi voi arvatakin sen jollain tasolla. Oletko varma, ettei hänkin petä sinua jonkun toisen naisen kaa? Olisi oikein sinulle.

• sekaisin tytöstä

jos tyttöystäväni pettäisi minua...En usko hänen pettävän minua,mutta tuskinpa hänkään uskoo minun pettävän häntä...mutta niinpä minä kuitenkin teen.

Arvelin juuri,että ehkä hän lukee tämän ja saa vahvistuksen epäilylleen.Minut hän ainakin tunnistaa tuosta mainitsemastani ulkomaille muuton pyynnöstä.Ajattelin ensin pyytää tätä poistamaan,mutta sitten tulin toisiin aatoksiin.
        Ehkä juuri tämä tänne kirjoittaminen on lopun alku...kuka tietää ja toivon todellakin että seksisuhteen lopun alku,eikä rakkaussuhteeni loppu.

Rakastan kyllä aivan äärettömän paljon naistani,seksisuhde hänen ystävänsä kanssa todellakin on vain seksiä.Eikä naiseni edes tiedä että hänen ystävänsä voisi harrastaa naisen kanssa seksiä.

En usko että jatkaisin naiseni pettämistä jonkun toisen naisen kanssa.Tämä nainen vetoaa minuun erityisellä tavalla,seksuaalisella tavalla.En osaa selittää,hänkin kertoo kokevansa minut samallalailla.

Voin kertoa tyttöystävälleni täälläkin jos hän lukee tämän,miten suunnattoman pahoillani olen!
        Rakastan sinua,anna minulle anteeksi!

• tästä selvästi ilmi.
        sekaisin tytöstä kirjoitti:

jos tyttöystäväni pettäisi minua...En usko hänen pettävän minua,mutta tuskinpa hänkään uskoo minun pettävän häntä...mutta niinpä minä kuitenkin teen.

Arvelin juuri,että ehkä hän lukee tämän ja saa vahvistuksen epäilylleen.Minut hän ainakin tunnistaa tuosta mainitsemastani ulkomaille muuton pyynnöstä.Ajattelin ensin pyytää tätä poistamaan,mutta sitten tulin toisiin aatoksiin.
        Ehkä juuri tämä tänne kirjoittaminen on lopun alku...kuka tietää ja toivon todellakin että seksisuhteen lopun alku,eikä rakkaussuhteeni loppu.

Rakastan kyllä aivan äärettömän paljon naistani,seksisuhde hänen ystävänsä kanssa todellakin on vain seksiä.Eikä naiseni edes tiedä että hänen ystävänsä voisi harrastaa naisen kanssa seksiä.

En usko että jatkaisin naiseni pettämistä jonkun toisen naisen kanssa.Tämä nainen vetoaa minuun erityisellä tavalla,seksuaalisella tavalla.En osaa selittää,hänkin kertoo kokevansa minut samallalailla.

Voin kertoa tyttöystävälleni täälläkin jos hän lukee tämän,miten suunnattoman pahoillani olen!
        Rakastan sinua,anna minulle anteeksi!

Voit pyytää anteeksi, mutta naisellasi voi olla vaikea antaa anteeksi. Unohtamaan sitä ei ainakaan pysty. Tällaisia miehiä on ja näköjään on naisiakin.

• Olisi ainakin oikein sinulle.

Pettämisen yleensä huomaa kyllä. Minä ainakin huomaisin sen. Sanoisin muijalle: korjaa luus ja poistu täältä.

• myötätuntuoa!!!!!!!

Kaltaisesi ihmiset kuuluvat ihmiskunnan alimpaan kastiin. Tiedä vain, että PAHA SAA AINA PALKKANSA!

• peluri

joka oikeasti nauttii siitä jännityksestä jota vieraissa käynti tuo tullessaan. toivottavasti naises saa tietää (sillä tuskin itse kerrot hänelle asiasta), heittää sut pihalle ja löytää paremman. meitä fiksujakin naisia kun on olemassa ilman sitä oikeaa.
      turha tulla tänne lässyttään huonosta omastatunnosta. vika on sun korvien välissä.

• sekaisin tytöstä

olen peluri ja pelkuri!
        Ja todellakin vikaa on korvien välissä!
        Olen niin kova peluri että kirjoitin tämän tänne,ja nyt odotan töissä milloin puhelin kilahtaa.Soittaako tyttöystäväni minulle toivottaakseen hyvää työpäivää,vai toivottaakseen minut alimpaan helvettiin?

Ei vaan,en kaipaa myötätuntoa tai sääliä.Tiedän kyllä millainen paskiainen olen,että teiltä täällä sitä heru kuitenkaan.Ajattelin lähinnä neuvoja tai jotain kommenttia.Neuvoja tuskin on antaa miten pääsen irti seksihuhteesta ja komentitkin varmaan on enimmäkseen haukkuja,jos jollain jotain sanottavaa minulle on.

• L.Q
        sekaisin tytöstä kirjoitti:

olen peluri ja pelkuri!
        Ja todellakin vikaa on korvien välissä!
        Olen niin kova peluri että kirjoitin tämän tänne,ja nyt odotan töissä milloin puhelin kilahtaa.Soittaako tyttöystäväni minulle toivottaakseen hyvää työpäivää,vai toivottaakseen minut alimpaan helvettiin?

Ei vaan,en kaipaa myötätuntoa tai sääliä.Tiedän kyllä millainen paskiainen olen,että teiltä täällä sitä heru kuitenkaan.Ajattelin lähinnä neuvoja tai jotain kommenttia.Neuvoja tuskin on antaa miten pääsen irti seksihuhteesta ja komentitkin varmaan on enimmäkseen haukkuja,jos jollain jotain sanottavaa minulle on.

ottamaan pienen irtioton molemmista.

Mieti mitä oikein haluat, katso peiliin.

Onko sinulla riippuvuussuhde molempiin vai haluatko vain olla haluttu?

Mene viikonlopuksi mökille piiloon, älä vastaa puheluihin.Kumpaa kaipaat enemän?

Ei kannata uhrata heidän ystävyyttä ja sinun suhdettasi.

• Milli Molli

Olet saanut aika jyrkkiä vastauksia.
      Oletko ajatellut, mikä saa sinut toistuvasti seksiin kumppanisi ystävän kanssa? En ihan olisi valmis uskomaan että vain pettämisen jännitys?
      Mistä tiedät että rakastat kumppaniasi? Minun mielestäni sinun pitäisi eritellä tunteitasi näitä kahta naista kohtaan. Seksuaalinen vetovoima voi olla niin voimakas että se menee kaiken muun edelle, mutta mitä tämä vetovoima pitää silloin sisällään ja mistä se kertoo? Ei se ehkä ole "vain seksiä", mitä tämä vainseksi sitten lieneekään.
      Olet kyllä todellisessa vaarassa menettää molemmat naiset. Selviäisitkö siitä?
      Jos saat seksisuhteen loppumaan niin jääkö jäljelle sellainen kaipaus, joka hiertää aina sinun ja virallisen kumppanisi suhteessa?
      Yritä ajatella kaikkia mahdollisia vaihtoehtoja JOS näin ja jos jos näin...
      Entä jos päätät olla vaikka kaksi kuukautta erossa tästä toisesta naisesta ja katsot, miltä sitten tuntuu, kuoleeko kaipaus vai ei. Jos kaipaus ei kuole niin sitten olisi viisainta kertoa varsinaiselle kumppanille ja lopettaa valehtelu. Et kai voi ikuisesti jatkaa näinkään.

Maailmassa on kyllä ollut erilaisia polyamorisia suhteita, mutta silloin kaikkien mukaan liittyvien pitäisi olla suunnilleen tietoisia mistä on kyse. Olisiko varsinainen kumppanisi valmis tähän?

• sekaisin tytöstä

kirjoituksestasi.Ajattelin ja punnitsin suhteitani näihin naisiin.Kirjoitin sinulle pitkän jutun ajatuksiani kyseisistä naisista,mutta sepäs ei ole koskaan tullut tänne perille...

Ajattelin aikaa ennen kun minulla ja tällä tytöllä ei ollut seksisuhdetta.Silloin tajusin että olihan meillä flirttiä jo heti ensitapaamisesta lähtien.Hän teki aloitteen eräänä syysyönä ja sillä tiellä ollaan edelleen.
        Hän ehkä voisi jopa tunteakkin minua kohtaan muitakin tunteita kuin vain himoa.En halua olla itserakkaan kuuloinen,mutta nyt kun ajattelen meitä yhdessä niin silmät hieman avautuu.Kun olemme harrastaneet seksiä,hän yleensä haluaa jäädä loikoilemaan viereeni.Itse taas haluan nopeasti pukea ja lähteä pois.On hän yöksikin pyytänyt jäämään,mutten ole koskaan halunnut.

Olemme yrittäneet pysyä erossa toisistamme monen monituista kertaa.Pisin aika olikin parisen kuukautta.Mutta silloin hän oli kaukana,toisella puolella maapalloa.
        Silloin en ajatellut tätä tyttöä lainkaan,enkä kaivannut häntä.Olin ikäänkuin off-tilassa.Kun hän palasi,silloin vasta huomasin mitä vailla olin ollut.Kummallista eikö totta?

Pystyisin siis todennäköisesti elämää ilman häntä,kun taas tyttöystäväni puuttuminen elämästäni musertaisi minut.

Tämä tyttö vetää minua puoleensa ja saa minut sekaisin kauneudellaan ja vartalollaan...Niin olenhan minä muidenkin kauniiden naisten kanssa ollut tekemisissä,muttei koskaan kukaan toinen ole saanut minua pettämään.

Tyttöystäväni tietää(tietenkin)että pidän paljon seksistä,ja että rakasteleminen on minulle tärkeää suhteessamme.Tuskin hän kuitenkaan ymmärtäisi jos esittäisin pettämisen "syyksi" sitä että olen seksistä riippuvainen,tai että pidän seksistä niin valtavasti.Nimimerkkini voisi ollakkin sekaisin seksistä.No toisaaltahan olen sekaisin siitä tytöstäkin.Kuten sanoin,kukaan toinen ei minua saa pettämään rakastani.

Heittämäsi ajatus siitä että menettäisin molemmat,ei ole koskaan tullut mieleeni!
        Olen ajatellut lähinnä että oman naiseni menetän kun pettämiseni tulee ilmi.Mutta tätä tyttöä en menetä,ennen kuin itse pistän suhteelle lopun.
        Voisin olla todella eksyksissä jos menettäisin molemmat!
        Itsekästä ajatella näin,mutta tuntuu pahalta ajatella jos he heivaisivat minut pois kuvioista ja jatkaisivat keskenää ystävyyttä.

Tämä seksisuhde nyt jatkunut toista vuotta.Nyt on helppo ajatella lopettavansa suhteen,kun edellisestä kerrasta on aikaa vain päivä.
        Emme koskaan sovi mitään,vaan tapaamiset ovat täysin sponttaaneja.Joskus seksin jälkeen kaduttaa ja ajattelenkin että "olen mä aika äijä"!Likainen paskiainen!

• nyt kirkastui tämäkin asia

Kysyin muuten pari päivää sitten tällä palstalla mitä tarkoittaa lesbosuhde? TÄSSÄ JONKUN VASTAUS : Vain hetero kysyy tuollaista. Lesbosuhde on sitä, että rakastuu naiseen ja haluaa olla naisen kanssa kunnes kuolema erottaa. Lesbous on korvien välissä, mutta sitähän heterot ei ymmärrä, vaan käsittävät sen pelkäksi seksiksi ja suhteeksi jossa toinen leikkii miestä.

• suhde siihen toiseen

van suhde sun tyttöystävään. Sä luulet että sä rakastat ja että olisi kauheaa jos menettäisit tyttöystäväsi, tosiasiassa sulta lähtisi vain jännitys pois siitä syrjähyppyromanssista. Se sun tyttis tekee sun hypyt jänniksi, saa sun elämään vähän jotain extraa. Sä et tunnista sitä ennnen kuin sä jäät kii ja se jättää sut. Samalla loppuu sun se toinenkin suhde.

Sun rakkaus tällä hetkellä keskittyy lähinnä itseesi, susta voi tuntua että rakastat tyttöystävääsi, mutta mäpä kerron ettei se ole rakkautta. Se on vain polttoaine siihen mikä saa sun moottorin hyrräämään.

Jos sä haluat lopettaa salasuhteesi, laita pokki sun tyttiksen kanssa. Niin se sulla menee nyt.

• T-P

Ensinnäkin sinä tuskin "rakastat tyttöäsi syvästi", saati kenties ollenkaan. Tai sitten määritelmäsi rakkaudesta olisi mielenkiintoista kuulla. Aito rakastaminen ei ole pelkkää tarvitsemista ja ottamista vaan se on pyytettömyyttä tunteissa toista ihmistä kohtaan. Se on sellaista joka ei käytä tilaisuuksia tehdä vääriä tekoja toisen selän takana, koska sen oma palomuuri toimii ja päivittyy automaattisesti.
      Et keksi mikä sinussa on vikana ? Sinua vaivaa narsisimi.

• tuo ulkomaille

muutto vihje.. anna joku isompikin vihje..

Olet todella itsekäs ihminen, liian itsekäs. Mieluummin satutat selän takana toista kuin kykenet hänestä luopumaan. Sinulle ei mitään kipua mutta toiselle kaksinkertainen.

• some one_

Ihan ystävällisenä neuvona, että lopeta ihmeessä kun vielä voit. Vaikka tuskin voit enää mitään pelastaaksesi tilanteen. Toimintanne taatusti satuttaa tyttöystävääsi ja pahasti. Ja varmaan vielä enemmän se, ettet ole ollut rehellinen ja sanonut asiasta. Ihminen on erehtyväinen, mutta viisas on se joka oppii. Rehellisyys ja luottamus ovat asioita, jotka pitävät ihmissuhteet kasassa - kannattaa siis vaalia niitä.
        Tilanne on varmaan karannut käsistä jo ajat sitten, mutta osoita olevasi fiksu ja kerro itse asiasta, ennenkuin se selviää muuta kautta.

Tsemppiä!

• rakasta..

tyttöystävääsi syvästi eikä "rikoskumppanisi" ole naisesi hyvä ystävä. Jos niin olisi, ette tekisi noin.

Joillakin ihmisillä ei vaan ole moraalia. Tai ei ainakaan minkäänlaista tahdonlujuutta. Valitettavan yleistä nykyään.

• Nimetön

..käy niin että jäät itse yksin.valheella on lyhyet jäljet ja totuus on armoton.

• tällaisessa liemessä

Ei voi sanoa että olisi huojentava tieto että muitakin tämmöisiä paskoja möyrii siellä vuorottaisten syyllisyyden ja kuvotuksen ja kaipauksen syövereissä. Ehkä inhimillistä, ehkä ei ollenkaan.

• en koskaan

törmää teidänlaisiin naisiin. puistattaa koko ajatus seurustelusta teidänlaisten pelurien kanssa.

• kysymys.
        en koskaan kirjoitti:

törmää teidänlaisiin naisiin. puistattaa koko ajatus seurustelusta teidänlaisten pelurien kanssa.

Mistä tunnistat pelurin?

• niitä
        kysymys. kirjoitti:

Mistä tunnistat pelurin?

aina tunnistakaan, valitettavasti. sanoinkin, että "toivottavasti en törmää".

• rakastut
        niitä kirjoitti:

aina tunnistakaan, valitettavasti. sanoinkin, että "toivottavasti en törmää".

ja se nainen paljastuu peluriksi myöhemmin,mutta sanoo että pysähtyi sun kohdalle?
        Ja siis mieti että olet RAKASTUNUT häneen!

• Heyday77
        rakastut kirjoitti:

ja se nainen paljastuu peluriksi myöhemmin,mutta sanoo että pysähtyi sun kohdalle?
        Ja siis mieti että olet RAKASTUNUT häneen!

tällainen peluri jää lopulta totaalisen yksin ja viettää elämänsä iltaruskon hyljättynä ja unohdettuna omassa kusessaan.

• usko että
        Heyday77 kirjoitti:

tällainen peluri jää lopulta totaalisen yksin ja viettää elämänsä iltaruskon hyljättynä ja unohdettuna omassa kusessaan.

peluri voi muuttua???Eikö pelurille voi antaa anteeksi ja mahdollisuutta muuttua?

• sinä
        usko että kirjoitti:

peluri voi muuttua???Eikö pelurille voi antaa anteeksi ja mahdollisuutta muuttua?

peluri, kun niin puolustelet itseäsi? :) kieltämättä mun on vaikea uskoa, että aikuinen ihminen enää muuttuu. saattaa rauhoittua kun rakastuu, mutta kun rakkaus arkipäiväistyy, peluri lähtee taas hakeen jännitystä elämäänsä.

• Koska
        sinä kirjoitti:

peluri, kun niin puolustelet itseäsi? :) kieltämättä mun on vaikea uskoa, että aikuinen ihminen enää muuttuu. saattaa rauhoittua kun rakastuu, mutta kun rakkaus arkipäiväistyy, peluri lähtee taas hakeen jännitystä elämäänsä.

pettäjä ja peluri ovat kaksi eriasiaa.

• aika lähellä
        Koska kirjoitti:

pettäjä ja peluri ovat kaksi eriasiaa.

toisiaan. Eli sä olet sitten pettäjä? :)
        Kun kerran pettää, usein kynnys mataloituu. Jotkut fiksut kyllä oppivat ensimmäisestä virheestään. Mutta miettisin tarkkaan, lähtisinkö suhteeseen ex-tapapettäjän kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4188
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3163
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      929
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe