Omistan uuden Fiat 500 auton. En ole löytänyt yhtään huonoa sanottavaa koko autosta. Kyllä naapurit ovat kateellisia.
Fiat 500
10
1017
Vastaukset
- siisti peli
kun vain toisivat abarth mallia suomeen...
- F500
Minulla on myös ko. auto.
Olen ihan tyytyväinen ko. autoon, mutta hieman realismia:
Ostin ko. auto koska halusin hieman retroilla, en luullut ostavani hyvää autoa. Se on meillä kakkos autona, se toinen auto on sellainen jota voi mainostaa hyväksi autoksi.
Hinta/laatu suhde on melko huono.
Meluisa.
Pikku kinnari, ei muuta.
Auto maksaa n. alk. n. 17000Eur, joten se ei voi olla mitenkään kovinkaan hyvä auto, ihan standardi. Se nyt vaan on laite jolla pääsee toivottavasti paikasta A, paikkaan B. Olen hieman skeptinen Fiatin laatuun ja kestävyyteen, joten odottelen, koska jokin paikka pamahtaa...- huonoo
Kannentiivisteitä vaihdeltu ihan urakalla :(
- Autotohtori Sykerö
"Auto maksaa n. alk. n. 17000Eur, joten se ei voi olla mitenkään kovinkaan hyvä auto, ihan standardi."
Huoh. Autohan on tosi pieni ja viimeisenpäälle tyylikäs, ja ei tuo 17000 mikään halpa ole, todellakaan. Äly hoi älä siis jätä.
Nykyään saa tuntuvasti halvemmalla jo ihan kunnollisia sedaneita ja farkkuja, joten tilityksesi tänne on vain vuodenvarma haukkuprovo. Olet niin läpinäkyvä pojankloppi, että. Tyylistäsi päätellen toinen autosi on mitä luultavimmin jokin jokamiehen rolla!
"Se nyt vaan on laite jolla pääsee toivottavasti paikasta A, paikkaan B. Olen hieman skeptinen Fiatin laatuun ja kestävyyteen, joten odottelen, koska jokin paikka pamahtaa..."
Oletko todella noin yksinkertainen, että tuhlaisit 17000e autoon millä pitää päästä vain paikasta a paikkaan b ja mihin et edes luota? Ei kukaan osta autoaan tuollaiseen käyttötarkoitukseen uutena, saati noin julmettuun hintaan, jos tieto ostoksen laadusta on tuolla tasolla, millä se nyt on. Sitäpaitsi fiat500 on auto ihmiselle, joka arvostaa tyyliä, kovan hinnan kustannuksella, eikä mikään a-b peli, hoi. Se on oikea "keräilypainos" nostalgian nälkään. Se on italian namu!!! - F500
Autotohtori Sykerö kirjoitti:
"Auto maksaa n. alk. n. 17000Eur, joten se ei voi olla mitenkään kovinkaan hyvä auto, ihan standardi."
Huoh. Autohan on tosi pieni ja viimeisenpäälle tyylikäs, ja ei tuo 17000 mikään halpa ole, todellakaan. Äly hoi älä siis jätä.
Nykyään saa tuntuvasti halvemmalla jo ihan kunnollisia sedaneita ja farkkuja, joten tilityksesi tänne on vain vuodenvarma haukkuprovo. Olet niin läpinäkyvä pojankloppi, että. Tyylistäsi päätellen toinen autosi on mitä luultavimmin jokin jokamiehen rolla!
"Se nyt vaan on laite jolla pääsee toivottavasti paikasta A, paikkaan B. Olen hieman skeptinen Fiatin laatuun ja kestävyyteen, joten odottelen, koska jokin paikka pamahtaa..."
Oletko todella noin yksinkertainen, että tuhlaisit 17000e autoon millä pitää päästä vain paikasta a paikkaan b ja mihin et edes luota? Ei kukaan osta autoaan tuollaiseen käyttötarkoitukseen uutena, saati noin julmettuun hintaan, jos tieto ostoksen laadusta on tuolla tasolla, millä se nyt on. Sitäpaitsi fiat500 on auto ihmiselle, joka arvostaa tyyliä, kovan hinnan kustannuksella, eikä mikään a-b peli, hoi. Se on oikea "keräilypainos" nostalgian nälkään. Se on italian namu!!!1) vVitätkö ihan tosissasi, että Fiatien laatu on kohdalla - ei todellakaan senhän voi lukea jokainen monista tutkimuksista Saksasta ja mm. Suomesta. Joten olen ihan vaan realisti ja totesin, että ostamani ei ole kovinkaan luotettava.
2) 17000Eur on mielestäni halpa hinta uudesta autosta. 50000Eur on jo melko paljon. Joten miten sitä nyt sanotaankaan: "Köyhälle se voi olla kallis"?
3) Ostosyyksi mainitsin tarpeeni retroilla. Joten mitä v...ua urputat Amis?
Tämä on ainoa asia josta olen kanssasi samaa mieltä: "Se on oikea "keräilypainos" nostalgian nälkään. Se on italian namu!!!"
- Bella Piccolina
Minun oma pieni, kaunis fiat viissataseni täytti tänään 8kk, siis reksiteröinnistä ja siitä kun sen ihanuuden omakseni sain on kulunut tuo aika.
Kilometrejä mittarissa on 12km vaille 10000.
Minulla on diesel käyttöinen kaunokainen, maksoi 18500€, aika kova kilohinta ja melkoisen upea äitienpäivä lahja.
Talvikeleissä joutuu olemaan tarkkana kun sillä ajelee, mutta sehän on vaan hyväkin olla huolellinen kuljettaja.
Minun mielestäni se on maailman kaunein auto, aivan ihana.
Syksyisellä Italian matkallani sain nähdä myöskin Aparth ( vai miten se kirjoitetaankaan) version.
Milanossa tuo pieni näppäryys oli kuin kotonaan, siellä niitä olikin tosi paljon, sopii hyvin miljoonakaupungin vilinään.
Hymyilyttää ja tulee hyvälle tuulelle kun sitä katselee.
Todella usein myöskin aivan tuntemattomat tulevat autoani ihailemaan kun sillä olen liikenteessä.
Saahan sitä toki ihaillakin, niin minäkin teen. - Bella Piccolina
Aivan säpsähdin kun tuolla kuvan autolla oli lähes sama rekkari kuin minun valkoisessa fiiussani ;D
- Fiat Stilone
Huvittavaa että jotkut vielä luottavat Saksalaisiin autoihin. ne on vaan kalliita, Fiat on myös laadukas tyylikkyydestä tinkimättä. Niin ne ajat muuttuvat.
- blackmagictiger
OMA SUOSIKKI ON FIAT 131..JA 128
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282833Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774