Hyvää alkavaa viikkoa

Ira¤

kaikille,aurinkokin pilkahti,vaan liukasta siellä on,joten varovaisesti saa kulkea.Siivouspäivä tänään minun lempipuuhiani.

15

655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä ja nyt

kertomani äiti on väsynyt elämään ja omasta pyynnöstä ravinto- ja nestetiputus lopetettu.

• Maanantai ei hyvä

Ei ole helppoa heillä eikä teillä ystävillä. Näimme tänään pahan kolarin, kaksi autoa lytyssä kuin sardiinipurkit, toi mieleen oman liikenneonnettomuuden. Elämä on toisinaan julmaa.
        Rukoillaan äidille kivutonta ja levollista matkaa.

• mökin muija

saatellaan ystäväsi rukouksin,kun se tilanne on siinä vaiheessa ja niin taitaa olla.Ja sinulle voimia surussasi rukoilen.

• tässä ja nyt
        mökin muija kirjoitti:

saatellaan ystäväsi rukouksin,kun se tilanne on siinä vaiheessa ja niin taitaa olla.Ja sinulle voimia surussasi rukoilen.

Olen rukoillut hänen puolestaan. Hän on menossa taivaanisän tykö.
        Kiitos rukouksista ja tuesta,jota olemme saaneet täältä palstalta. Eniten tukea tarvitsevat isä ja lapset.

• Ira¤
        tässä ja nyt kirjoitti:

Olen rukoillut hänen puolestaan. Hän on menossa taivaanisän tykö.
        Kiitos rukouksista ja tuesta,jota olemme saaneet täältä palstalta. Eniten tukea tarvitsevat isä ja lapset.

olen rukoillut perheen puolesta paljon.Toivottavasti on tuskaton lähtö tällä äidillä,ja perheelle voimia,ja siunausta jatkaa matkaa.

• tässä ja nyt

on taivaanisän luona.

• toip.satunnaisesti vieraileva
        tässä ja nyt kirjoitti:

on taivaanisän luona.

Hän toivoi saavansa elää joulun yli. Sai vielä elää uuden vuoden yli. Ilmeisesti rukoukset hänelle auttoivat häntä elämään ja hyvästelemään rauhassa oman perheensä.
        Osanottoni tässä ja nyt- lle ystävän menehtymisestä.

• tässä ja nyt
        toip.satunnaisesti vieraileva kirjoitti:

Hän toivoi saavansa elää joulun yli. Sai vielä elää uuden vuoden yli. Ilmeisesti rukoukset hänelle auttoivat häntä elämään ja hyvästelemään rauhassa oman perheensä.
        Osanottoni tässä ja nyt- lle ystävän menehtymisestä.

Näin kävi. Kiitos sinulle, toip.satunnaisesti vieraileva.

• vilmuska

viikkoa sinullekin. Minäkin tykkään siivoamisesta silloin kun sen saa tehdä ajan kanssa ja muilta jaloissapyörijöiltä rauhassa. Näin siksi, että olen hieman nyhvertäjä-tyyppi ja saatan unohtua kiillottelemaan esim. vesihanoja (maustepurkeista puhumattakaan).

Onneksi nuo neuroosit ovat vähän hellittäneet iän mukana ja nykyisin annan tuon aviosiipan hoitaa imuroinnit ja kissankarvat.

• toinen nyhvertäjä

Vilmuska, meillä on sitten toinenkin yhdistävä juttu - kissaihmisyyden lisäksi. Minulle siivouksen aloittaminen on tuskallista, ja sitten kun viimein alan, se kestää ja kestää.Joskus lukaisen lehteäkin siinä ynnä muuta. Siskoni oli ihan toisenlainen, hän teki nopeasti kaiken, siivosi, laittoi ruokaa. Onneksi äitini vapautti minut teini-iässä ruuanlaitosta...

Minulle tulee (jos lentäjien lakkoa ei tule) 2 prinssiä ja 2 prinsessaa hoitoon loppukuusta:)
        Miniän ja pojan siamilaiset ja itämaiset kissat.
        Pitää vaan raivata huushollia: kukat piiloon, matot pois ja kirjahyllyn kirjat pitää vetää niin ettei rotuvaliot pääse kiipeilemään.
        Kiva ettei aina tarvitse olla yksin.

• vilmuska
        toinen nyhvertäjä kirjoitti:

Vilmuska, meillä on sitten toinenkin yhdistävä juttu - kissaihmisyyden lisäksi. Minulle siivouksen aloittaminen on tuskallista, ja sitten kun viimein alan, se kestää ja kestää.Joskus lukaisen lehteäkin siinä ynnä muuta. Siskoni oli ihan toisenlainen, hän teki nopeasti kaiken, siivosi, laittoi ruokaa. Onneksi äitini vapautti minut teini-iässä ruuanlaitosta...

Minulle tulee (jos lentäjien lakkoa ei tule) 2 prinssiä ja 2 prinsessaa hoitoon loppukuusta:)
        Miniän ja pojan siamilaiset ja itämaiset kissat.
        Pitää vaan raivata huushollia: kukat piiloon, matot pois ja kirjahyllyn kirjat pitää vetää niin ettei rotuvaliot pääse kiipeilemään.
        Kiva ettei aina tarvitse olla yksin.

ne kissat ja varmastikin mukavaa seurattavaa, kun on noin monta. Meidän katti ei tietä kissa olevansakaan, vaan pitää itseään perheen täysivaltaisena pomona. On kova puhumaan (joskus ärsyttävyyteen saakka) ja täysin omaan päiväjärjestykseensä kaavoittunut.

Herättää minut aamulla klo 6.00, tahtoo ruuan puoli seitsemältä, "lukee" kanssani sanomalehden (istuu sen päällä) ja vahtii muutenkin aamutoimet ja töihin lähdön. Lähtiessä sille pitää maksaa tietullia, eli tarjota nappi-nannat pöydälle. Sen jälkeen se lähtee makeasti haukotellen työhuoneen tuolille nukkumaan ja töistä tullessa on taas samat kuviot niiden herkkunappien kanssa.

Seitsemän uutisten alkaessa se odottaa Pappaa ja turkin harjausta ja jos jostakin syystä sitä harjaa ei ilmesty näkyviin, niin se aloittaa sen päiväisen juoksemisen ja mouruamisen kylpyhuoneen ja isännän välillä.

Kivoja kissanpäiviä sinulle!

• minullekin apuna!

Melkein kadehdin sinunlaisiasi nyhrääjiä. Minä olen suurpiirteisempi. Pidän siististä, mutta olen oppinut "oikomaan". Nyt on tupa täynnä tavaraa ja siivous on, ehkä illalla työmiesten mentyä.
        Niin, ja hyvää alkanutta viikkoa vaan ketjun aloittajalle! Ihan hyvälle vaikuttaa, kun ei turhia murehdi (sotkua ympärillä).
        Suru kuuluu silti jokaisen elämään jossakin vaiheessa, surullisille, otan osaa rukoukseen.
        Jumalan kädet kantavat, Jeesus armahtaa, kun sitä pyytää. Ja lepo Herrassa on taattu.

• rotukissasta kyse?
        vilmuska kirjoitti:

ne kissat ja varmastikin mukavaa seurattavaa, kun on noin monta. Meidän katti ei tietä kissa olevansakaan, vaan pitää itseään perheen täysivaltaisena pomona. On kova puhumaan (joskus ärsyttävyyteen saakka) ja täysin omaan päiväjärjestykseensä kaavoittunut.

Herättää minut aamulla klo 6.00, tahtoo ruuan puoli seitsemältä, "lukee" kanssani sanomalehden (istuu sen päällä) ja vahtii muutenkin aamutoimet ja töihin lähdön. Lähtiessä sille pitää maksaa tietullia, eli tarjota nappi-nannat pöydälle. Sen jälkeen se lähtee makeasti haukotellen työhuoneen tuolille nukkumaan ja töistä tullessa on taas samat kuviot niiden herkkunappien kanssa.

Seitsemän uutisten alkaessa se odottaa Pappaa ja turkin harjausta ja jos jostakin syystä sitä harjaa ei ilmesty näkyviin, niin se aloittaa sen päiväisen juoksemisen ja mouruamisen kylpyhuoneen ja isännän välillä.

Kivoja kissanpäiviä sinulle!

Sen verran erikoisia tapoja on. Meillä on ihan tavallinen maatiaiskatti, leikattu. Kulkee ulkona perässä, kuin koira. Tämä leikkii mäyriksen kanssa pienet painit, kun ovat ulkoa sisäytyneet.
        Isompi koira ottaa hepulit, kun osuu lähelle kamppailijoita. Luulee mäyriksen olevan alakynnessä.
        Hyvin yhteiselo silti sujuu.

• vilmuska
        rotukissasta kyse? kirjoitti:

Sen verran erikoisia tapoja on. Meillä on ihan tavallinen maatiaiskatti, leikattu. Kulkee ulkona perässä, kuin koira. Tämä leikkii mäyriksen kanssa pienet painit, kun ovat ulkoa sisäytyneet.
        Isompi koira ottaa hepulit, kun osuu lähelle kamppailijoita. Luulee mäyriksen olevan alakynnessä.
        Hyvin yhteiselo silti sujuu.

tuo meidänkin on. Rakenteeltaan ja väriltään siinä on eläinlääkärin mukaan Venäjän sinistä, mutta mikä lie ohikulkenut vierailija jättänyt omat geeninsä, sillä massu ja säärystimet on ihan vitivalkoiset.

Luonteeltaan se on todellinen "hänen kuninkaallinen korkeutensa". Unohdin kertoa, että ruokakin tarjoillaan keittiön baaritasolle, eli syömättä jättää jos kuppi lasketaan lattialle.

• vilmuska
        minullekin apuna! kirjoitti:

Melkein kadehdin sinunlaisiasi nyhrääjiä. Minä olen suurpiirteisempi. Pidän siististä, mutta olen oppinut "oikomaan". Nyt on tupa täynnä tavaraa ja siivous on, ehkä illalla työmiesten mentyä.
        Niin, ja hyvää alkanutta viikkoa vaan ketjun aloittajalle! Ihan hyvälle vaikuttaa, kun ei turhia murehdi (sotkua ympärillä).
        Suru kuuluu silti jokaisen elämään jossakin vaiheessa, surullisille, otan osaa rukoukseen.
        Jumalan kädet kantavat, Jeesus armahtaa, kun sitä pyytää. Ja lepo Herrassa on taattu.

pidän, mutta onneksi iän myötä nuo pahimmat neuroosit on hälvenneet. Enää ei joka perjantai kääräistä mattoja rullalle ja lähdetä niitä pihalle pieksemään (kun ei ne niin tuhmia ole tehneet, että aina pitää hakata).

Muutenkin olen tuon pitkän sairasloman loppupuolella ja ilmeisen keski-iän kriisin kohdatessa rempannt asunnon ja hävittänyt huushollista kaiken turhan krääsän. Ajattelin nimittäin siinä vaiheessa, että kun nyt kumminkin tästä hengissä selvittiin, niin miksipä ei tekisi jotakin itselleen mieleistä nyt ja heti, eikä aina siirtäisi asioita hamaan tulevaisuuteen.

Nyt on helpot materiaalit ja selkeä sisustus, joten työpäivän jälkeen ehtii muutakin kuin olemaan imurin jatkeena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      3948
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2871
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2292
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1301
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      889
    6. 130
      855
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      804
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      801
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      736
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      730
    Aihe