On aikoihin eletty! Johan tempas. Kun ei ole lunta, niin opettajat laittaa urheilutunnilla lapset pakkokävelemään!!! Eikö koulussa enää pelta pallopelejä sisäliikunnassa!!! Minusta pakkokävely on törkeää. Kävellä monta kilometriä toppavaatteissa, ja mennä sitten hikisenä muille tunneille.
Meilläe i ole suksia, joten ei tarvi pakkohiihtää jos on lunta, mutta nyt ne laittaa pakkokävelemään. Kalliit talvilenkkarit kuluu ihan suotta. Eikö koulun kuulu korvata lenkkarit,jos ne menee moisesta rämpimisestä puhki????
Onko muiden koulussa
16
1299
Vastaukset
- jojo
Ulkona on ihan kiva kävellä talvella.
Toisaalta koulun sali on tällä hetkellä ylppärikirjoituksiin varattu, eli siellä ei voi liikuntaa kaikkina päivinä harrastaa.
Oletko ajatellut oikeusasiamiehelle valittaa kuluvista kengistä? Laita samalla noottia housunpersuksista, jotka kuluvat lukuläksyjä puurtaessa. - ja hah
Ja on taas jollain ollut pikkaisen tylsää. No mikäpä sitä on ajankulukseen provoja kirjoitella.
Jatka samaan malliin vaan, ehkä siitä vielä ura urkenee:) - se ole hyvä?
Lapsen kuuluu liikkua ettei ole kauhea ihraläjä.
Tulee muuten infarkti ja tappaa. - jälkeen
Liikuntatunnin jälkeen voi käydä suihkussa. Ainakin meidän koulussa kävelynkin jälkeen suihku on mahdollinen. On eri asia kuinka moni haluaa virkistäytyä ja huuhtoa hien suihkussa.
- lihava ja
rapakuntoinen lapsi, kun kävely jo pukkaa hien pintaan.
Joka päivä tunnin parin kävely/juoksulenkki kohottaa kuntoa ja laskee mahaa ihmeesti uimakaudeksi.- kävelet
vauhdilla, niin hiki voi tulla.
- lihava ja
kävelet kirjoitti:
vauhdilla, niin hiki voi tulla.
tässä minun kävelemisestäni ole kyse. Minä pärjään kyllä. Mutta entä aloittajan rapakuntoinen lapsi?
- nauruista
!!!!!
- ei ole
ollut mutta pakollista sisälläoloa kyllä. Listalta löytyy syyslukukaudelta 2x2h suunnistusta ja kevätlukukaudelta 2x2h luistelua. Loput on sisäliikuntaa. Välitunnit saa viettää sisällä, ulkovalvontaan kun ei opettajat "ehdi".
- hyvänen
aika! Eikö taksi tullutkaan ja ottanut kyytiin. Kyllä on rankkaa tuo koululiikunta teillä...:)
- Hehee
Joku ny provoilee tämän neurootikon kustannuksella, joka aina silloin tällöin vaahtoaa täällä pakkohiihdosta....
- h.h.
pakkokävelyä: opettaja vei oppilaat jäälle hiihtämään liikuntatunnilla mutta käski kantaa sukset hiekoitetulla jalkakäytävällä menomatkalla. Ja mitä tekivät oppilaat -eivät kävelleet vaan hiihtivät hiekasta huoilimatta.
- vielä MITÄÄN
meidän Nellipekka joutuu PAKKOISTUMAAN!!!
Useita kertoja koulupäivän aikana opettaja istuttaa Nellipekan jonkin pienen pöydän taakse, ja siinä hänen olisi pakko istua!!!TÖRKEÄÄ!
Tänään viimeksi joutui jopa rehtorin puhutteluun ja jälki-istontoon, kun ei suostunut PAKKOISTUMAAN!
Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Mihin voin valittaa??? - JUOKSEMAAAN
jo on s--tana. Ei kun kuupperin testi joka helkutan tunti ja sassiin. Ja kaikki alle kolme kilometria juosseet saavat juosta viikonlopppuinma ilman valvontaa urheilukentällä. Eikun PISTARIVALVONTA.. HAHAHHAA. oppivathan ruipelot tavoille!
- lumihangessa juoksee?
Juokseppas itse. Sukat kastuu jos laittaa sukat. Meillä lapset viedään joka päivä kouluun ja haetaan. Kouluun on 300 m, mutta talvella on niin kylmä, että kukapa ulkona olisi vapaaehtoisesti.
- kävellessäkään
Onhan se ihan hyödyllistä oppia myös kävelyn jalo taito.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117