Blu-rayn "tappaja" on
8
323
Vastaukset
- joo, kukkelis kuu
arvasin että joku idiootti käy laittamassa tuon linkin tänne. satuitko huomaamaan että tuo kirjoitus on tietokoneisiin liittyvällä sivustolla. vaikka olisi kuinka nopeat nettiyhteydet niin itse haluan elokuvani fyysisessä olomuodossa jos ymmärrät mitä se tarkoittaa.
- r o o p e
Viime vuosien aikana nimenomaan leffojen keräily harrastus on yleistynyt räjähdysmäisesti. En usko että monikaan keräilijä haluaa leffansa kovalevylle pelkästään ja jos sen sieltä itse poltat levylle, niin eipä sillä ole mitään arvoa. Itse keräilen lähinnä erikois painoksia ja se ei kyllä onnistu muutenkuin omistamalla fyysisesti tuotteen. Suomen kohdalla tuo latailu netistä ei esim maaseudulla ole tehty kovinkaan helpoksi. Sonera purkaa lankaverkot ja tilalle tulee langattomat joissa on siirtorajoituksia. Ja tuskin nopeudetkaan ovat sitä luokkaa, että viitsii ylipäätään moiseen puuhaan lähteä. Mitä tulee tuohon ps3 blu-ray puoleen, niin se on kyllä mahtava kapistus tuolla saralla. Pelejä en juurikaan pelaa millään koneella, hoidan senkin asian mieluummin omia jalkoja käyttäen pelikentällä.
- varmasti
Silti onhan tilausvideolle tilausta. Olipas nokkelaa... Ite olen myös hyvin mielelläni ostanut leffat optisella levyllä, mutta sitten kun niitä pitäisi katsoa, niin en jaksa lähteä penkomaan jotain tiettyä leffaa hyllyistä, vaan selaan vaan sen tiedostona nas-levyltä. Kun ei jaksa nousta sohvalta ja kaukosäädin toimii.
- hahhahhaa
Vai että oikein fyysisessä olomuodossa? Voi miten vanhanaikaista.
Minä taas otan mikroprosessoriavusteisesti yhteyden kansainväliseen laajakaista-tietoverkkoon, josta elokuvataiteen mestariteokset loppumattomana bittivirtana valuvat massamuistiyksikölleni ja sitä kautta modernille nestekidenäytölleni... jos tyhmän pojan pienella aivollasi kykenet edes ymmärtämään mitä yllä mainitut asiat edes tarkoittavat... - radiomuseo
hahhahhaa kirjoitti:
Minä taas otan mikroprosessoriavusteisesti yhteyden kansainväliseen laajakaista-tietoverkkoon, josta elokuvataiteen mestariteokset loppumattomana bittivirtana valuvat massamuistiyksikölleni ja sitä kautta modernille nestekidenäytölleni... jos tyhmän pojan pienella aivollasi kykenet edes ymmärtämään mitä yllä mainitut asiat edes tarkoittavat...Vai modernille nestekidenäytölle! Vanhanaikaista! Osta hyvä ihminen jo lasertöllö. Niitä saa jo ja värimaailma on aivan eri luokkaa kuin mitä tähän asti on saatu. Ja virtaa vie vähemmän kuin lcd tai plasma.
http://www.mitsubishi-tv.com/product/L65A90
Lataatko edes FullHD kampetta?
Onko sulla edes 7.1 äänentoistoa? - viestisi oikein
hahhahhaa kirjoitti:
Minä taas otan mikroprosessoriavusteisesti yhteyden kansainväliseen laajakaista-tietoverkkoon, josta elokuvataiteen mestariteokset loppumattomana bittivirtana valuvat massamuistiyksikölleni ja sitä kautta modernille nestekidenäytölleni... jos tyhmän pojan pienella aivollasi kykenet edes ymmärtämään mitä yllä mainitut asiat edes tarkoittavat...koska mistään ei pahemmin vielä myydä elokuvia netin kautta vaan lähinnä vuokrataan niin olet juuri tainnut tyhmyyttäsi tunnustaa RIKOKSEN. itseäni kun ei kiinnosta ladata mitään tekijänoikeiksilla suojattua netistä senkään takia että on niin monta tuttua poliisia joiden tutkinnan kohteeksi en halua. Onnea tulevaisuuteen sillä joku saattaa ilmoittaa viestisi poliisille ja tiedät noin viisaana mitä siitä seuraa.
- edelliseen!!!!!!!!!!!!!!!
viestisi oikein kirjoitti:
koska mistään ei pahemmin vielä myydä elokuvia netin kautta vaan lähinnä vuokrataan niin olet juuri tainnut tyhmyyttäsi tunnustaa RIKOKSEN. itseäni kun ei kiinnosta ladata mitään tekijänoikeiksilla suojattua netistä senkään takia että on niin monta tuttua poliisia joiden tutkinnan kohteeksi en halua. Onnea tulevaisuuteen sillä joku saattaa ilmoittaa viestisi poliisille ja tiedät noin viisaana mitä siitä seuraa.
siis ei myydä ladattavaksi koneelle.
- sooowhat
Entä sitten? Tohon on mukavat 10 vuotta aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293