Hei! Olen 17 vuotias tyttö 165cm. Olen vähän päälle puolivuotta sitten painanut yli 80 kiloa. Aloin laihduttamaan ihan normaalisti ja laihduinkin 10 kg... Sen jälkeen halusin laihduttaa lisää ja otin yhä huonompia keinoja laihtuakseni ja huomasin että aloin nauttimaan nälästä... sitten paino putosi 64 kiloon... Paino ei pudonnut enää yhtään.. Olin 4 vk sitten kuumeessa. Silloin en syönyt oikeastaan mitään ja huomasin että paino putosi... Tämä alkoi koukuttamaan minua joten sen jälkeen on ollut vaikea syödä... Päivässä syön yleensä tyyliin "kaksi näkkäriä ja mandariini" tai "kolmiovoileipä". Olen yrittänyt alkaa syödä taas normaalisti. Kun menen ruokalaan vaikka koulussa ja otan tuokaa syön ihan vähän sitten minua alkaa oksettaa juoksen vessaan melkeen oksennan mutta en kuitenkaan oksenna. En ole kertaakaan oksentanut vaikka se on usein ollut lähellä. Tuntuu että elimistöni ei halua kuin vähän ruokaa. Mikä mulla oikein on? Nyt painan 59 kiloa. Tavoite paino olisi 55 mutta en tiedä olisinko loppupeleissä sillonkaan tyytyväinen. en näytä ollenkaan laihalta. Vaikka syömistottumukseni inhottavat minua niin silti jollakin tavalla pidän siitä että syön niin vähän jne.
tiedän ettei tällä menolla voi laihtua pysyvästi.
Auttakaa... Terveydenhoitajani on ollut järkyttynyt laihtumisestani ja epäilee minulla olevan syömishäiriö. Minusta ei kyllä tunnu siltä.
Mikä minulla on?
ruokaeimaita
1
349
Vastaukset
- .............
tuollaisista tilanteistä sh usein alkaa.. mutta katsot nyt että painosi jää normaali rajoille, ja ole terkkaan yhteydessä. (TOIVOTTAVASTI SINULLA ON MUKAVA TERKKA ) Toki hän voi olla huolissaan jos painosi putosi nopeasti, mutta katso nyt, että jatkat syömistä, kuitenkin terveellisesti, niin kilot eivät tule takaisin. Ja suosittelen liikuntaa myös lämpimästi, sillä saat kiinteän ja kauniin kropan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1268897
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1455374Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333825Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313585Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352634Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581562Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981557Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376