Räppäsin uutta puhelintani ja jossain vaiheessa ajattelin aloittaa puhtaaltapöydältä. laitoin asetuksista alkuperäisten asetusten palautus. tarkoitus oli pyyhkiä kaikki puhelimen muistista, mutta puhelin tyhjäsi myös kaikki yhteystiedot sim kortilta! missään ei varoitettu että puhelin pyyhkisi myös sim kortin! onko mahdollisuuksia saada tietoja takaisin?
alkup. asetusten palautus vei tiedot sim kortilta!
3
410
Vastaukset
- gldkdinjykmf
Ei ehkä pyyhkinyt sim-korttia vaan puhelimen muistin.Jospa käytössä puhelimen muisti,simkortin muistin sijaan niin tyhjää voipi näyttää.
Valitse käytössä olevaksi muistiksi sim-kortti, niin varmistut onko se sim todella tyhjä....ei ehken olekkaan...tai sitten on- tyhjää täynnä
eli käpy kävi. olin juuri kopioinut tiedot simmiltä puhelimen muistiin ja käytössä tais olla molemmat muistit....
- gkjtilkjmbngh
tyhjää täynnä kirjoitti:
eli käpy kävi. olin juuri kopioinut tiedot simmiltä puhelimen muistiin ja käytössä tais olla molemmat muistit....
Kun seuraavan kerran kopiot niin tee näin: Ennen kopioimista voi valita säilytetäänkö vai "tyhjätäänkö" tiedot similtä,(känny ehkä antaa vaiht.eht.)valitse säilytä tiedot.En muista meneekö sanatarkasti noin,mutta sinnepäin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3434342Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422438Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1421578
- 261117
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421104- 281047
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931