Terve
Kertokaapa käytännön kokemuksia, mitä hajoaa Audin A4 / A6 vuodesta 2002-2006? Ajettu 100 000-200 000 km. Olen tuumaillut sellaisen hankintaa lähiaikoina, jos saan tuon Sitikan hetkeksi kasaan. Pitäisi saada parempi laatuinen ajopeli. Pitkiä matkoja joka viikko työmaille. Vikalistaa omista ajopeleistänne, ja onko ollut kovin kallista puuhaa pitää kunnossa?
Kiitoksia jo etukäteen
Citikkamies
Mitä Audista hajoaa A4-A6 vm 2002-2006
6
882
Vastaukset
- moottorilla?
Mikä moottori Audissa pitäisi olla?
- Volkkaristi VW
Audistien kertoman mukaan takarekisterikilven valo menee ensimmäisenä. Kilometrit on siinä 120000-130000. Sen jälkeen se on sitten taas samanlainen pätkä pelkkää ajoo.
- kerrotaan
nyt jotain asiallista tähän väliin. Osa riippuu siis tuosta moottorivalinnasta ja haluatko tomaattilaatikon vai kepin. Automaatit tuppaavat reistailemaan enemmän ja vähemmän :/
Sitten on normaalit alustan kolinat ja lasinnostimien hajoamiset yms... Kaikenlaista pientähän niistä löytyy, enemmän saat varmaankin selville kun selailet näitä keskusteluja lävitse. - Audeja vuodesta -97
Jos on hyvä onni matkassa niin pääsee helpolla, mutta seuraavia voi eteen tulla:
-Puolissa edelleen tyyppivikoja (1.8t ja 2.0 koneissa) - halpa korjata, mutta voi jättää tielle
-Avanteista menee takalasinpesimen moottori - halpa korjattava
-Multitronic -automaattilaatikko - erittäin kallis korjattava
-Etutukivarsia - keskihintainen korjattava
-Jarrulevyjä ja paloja, etenkin takaa - keskihintainen korjattava, lopuksi menee sitten satulatkin vaihtoon, kun käsijarru jää lopullisesti jumiin
-Mittaristosta hajoaa joku mittareista - keskihintainen korjattava
-mitä enemmän elektroniikkaa/sähkölisävarusteita, niin sen enemmän ongelmia, jotka eivät yleensä käyttöä haittaa, mutta ovat harmillisia
Ja tuossa asteikossani halpa on 0-200 Euroa, keskihintainen n. 500 Euroa, kallis x000 Euroa.
Ainahan käytetyt autot (Auditkin) ovat yksilöitä, mutta omalla kokemuksella rajusti yleistäen väittäisin, että Audi A4/A6:lla 0-100000km on huoletonta ajoa, 100-120 tkm rahaa alkaa palaa, 120-180tkm ovat todella kalliita ja sitten kun taas kaikki on vaihdettu niin 200tkm eteenpäin pääsee huoletta. - Subaristi
Osta Subaru niin ei tarvii korjata.
- subarusta meinaan
Eli osta Subaru.
On varma peli.
Itselläni on A6 Avant Quattro Tiptronic jne. buffalinonahkasisustuksella ja kaikilla mahdollisilla heebeleillä. Suomiauto, ajettu nyt n. 150 000 km.
Ei mitään vikaa siinäkään mutta jos subarusta tykkäät, kannattaa sellainen valita.
Noh, okei. Apumiehen puoleinen ovi kaipaa rasvausta.
Naapurilla on Subaru, varmaan on onnellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1454676Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033931Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513330
- 553241
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest322650Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232256
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201898Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361768