elikkä aloitin kuntouttavan työn muutama viikko sitten. olin/olen siis pitkäaikaistyötön. viime tiistaina oli aika psykiatrilla ja hän määräsi minulle cipralex kuurin, mielialalääkkeeksi.
tuo kuntouttava työ on siis kaksi kertaa viikossa ja neljä tuntia päivässä. jotenkin vaan tuntuu että ei henkisesti jaksaisi käydä edes noina kahtena päivänä. olen yli 25v joten kuntouttava työhän on minulle vapaaehtoista. ajattelin vaan että kannattaisiko minun odottaa niin kauan että lääke alkaisi auttamaan ja sitten katsoa josko olisi valmiimpi tuohon kunt. työhön, tai ylipäätään työelämään? vai pitäisikö vaan yrittää käydä noina kahtena päivänä.
kuntouttava työ ja lääkitys
2
261
Vastaukset
- kuuvalkea
Minusta tuo kuulostaa mahdollisuudelta joka kannattaa käyttää hyväksi. Riippuen sitten työn mielekkyydestä ja omien voimien riittävyydestä voitte varmaankin seurata tilannetta ja jos ei homma toimi niin lopetatte kokeilun.
- oli onnenpotku
Olin aikoinaan kuntouttavassa työssä. olin saanut skitsofrenia-diagnoosin ja ollut muutaman vuoden sairaalan kirjoissa. Sit mut lähetettiin kuntoutuskurssille ja sain tehdä työtä tavallisten ihmisten seurassa muutaman tunnin viikossa. Sitten kiinnostuin eräästä alasta ja pääsin ammattikouluun, joka oli vammaisia kuntouttava. Valmistuin ammattiin 2 vuodessa ja menin töihin. Nyt menee hyvin... asunto, auto ja kesämökki... Ja mies! Lääkitystä joudun syömään loppuikäni, mutta so what? Kolmen vuoden sisällä mulla on ollut kaksi n. kuukauden mittaista sairaalajaksoa. Olen tyytyväinen elämääni nyt. Tsemiä sulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4326158- 875470
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest514467- 543986
- 743934
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33606SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1923541Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1213264Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713251- 432299