Minulle on tarjottu työtä kaupassa. Hommiin kuuluisi kassatyöskentelyn lisäksi kuormanpurkua ja hyllyjen täyttämistä. Olen rv 15. Uskallanko ottaa homman vastaan. Töitä olisi kesäkuun alkuun saakka...
Työnteosta
5
481
Vastaukset
- töihin vaan
En ihan ymmärrä miksi et voisi mennä töihin?joutuuhan sitä töitä tekemään muutkin ja monet tekee loppuun asti vailttamatta..
- kokemusta on
ei ole liian raskasta vielä tuossa vaiheessa raskautta. Et joudu nostamaan raskaita taakkoja vaan yleensä purkanet rullakosta tai lavalta suoraan hyllyyn pieniä paketteja ja purnukoita. Mikäli jotain liian raskasta satunnaisest on, jota epäilen, apua varmasti työtoverilta saa.
Itse olen tehnyt 3 vuotta myyjän hommia, pääasiassa hyllytys kuormanpurku ja varastopuolen hommat ja työn laatu oli kevyttä ja oikeastaan vaan sopivaa puuhastelua raskauden ajaksi. Lyhyet kävelyt ja touhuamiset pitää vaan kroppaa kuosissa, jouten ollessa sitä veltostuu aika äkkiä näin raskauden aikana.
Eikun vaan lisätienestejä hankkimaan, ole toki varovainen ja kuuntele kroppaa ja toimi sen mukaan!! Varsinkin selkää kuuntele ja vältä mitä tahansa alhaalta nostoa jos se on mahdollista. - minä80
Raskaus ei ole sairaus, eikä kaupan työ ole niin raskasta, että siitä pääsisi erityisäitiyslomallekaan, joten sen puolesta voit hyvin ottaa työn vastaan. Mutta: kuuntele toki omaa kehoasi, jos et aiemmin ole tehnyt mitään fyysistä työtä, niin jatkuva jaloillaan olo voi olla rankkaa. Samoin jos sinulla on aiemmin ollut selän kanssa ongelmia, niin raskausaikana oireilee todennäköisemmin kun on enemmän painoa ja kehon painopiste muuttuu.
Jos otat työn vastaan, niin kehoitan ostamaan heti kunnollisen tukivyön.- kunnon tukivyö
ei sitä tarvitse aina edes itse ostaa minulla on lainassa neuvolan kautta/terveyskeskuksesta aivan mainio tukiliivi, on parempi kuin äitiysmyymälöiden tukivyöt. Mutta toki sitä kannattaa harkita jos on selässä yhtään rasituksen tuntemuksia.
- Miten nyt voit?
kunnon tukivyö kirjoitti:
ei sitä tarvitse aina edes itse ostaa minulla on lainassa neuvolan kautta/terveyskeskuksesta aivan mainio tukiliivi, on parempi kuin äitiysmyymälöiden tukivyöt. Mutta toki sitä kannattaa harkita jos on selässä yhtään rasituksen tuntemuksia.
Teen samaa työtä ja rv 32 menossa. Olen voinut hyvin ja työ maistuu. Nyt alkaa liika kyykkiminen ja painavampien tavaroiden nostelu olla 'puuskuttavaa'. Mutta kuten edelliset; kuuntele omaa kehoasi ja tee työtahtisi sen mukaan. Tukisukat on hyvä olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674421
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684271Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv662835Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212119Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.552002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111373- 1821286