Minua on petetty

Kalsarit pihanarulla

Nyt piti olla yö jooloin kuu on 99 prosenttisen pyöreä ja taivaalla ei näy mitään. Villahousutkin pesin ja ripustin ulkonarulle tuoksuuntumaan. Mitenkäs nyt selitän kuutamoillallisen ilman kuuta. Minä meen saunan lauteille löylyyn ja murjotan siellä aamuunasti makkaraa käristäen. Adios

8

824

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

Laita pukuhuoneeseen sellainen energiasäästölamppu, Kysy myyjältä sellainen jossa on "kylmä valosävy".
      Sitten vain illalliskumppani saunassa kuumaksi, ja grillamaan "makkaraa" "kuun kelmeässä valossa".

• Tule tänne

missä Mahtava Kuu kuin kurpitsa,
        kipuaa yli mustan metsän rajan, kapuaa pitkin huikeansinistä taivaan kaarta...
        ja lumi askelissa narskaa

• Heikunkeikku

Tuossa siis selitys siihen, mitä oon koko pirskatin päivän tuuminut.
      Heti aamusta asti kurkussa tuntui omituiselta.
      Aamukahvia keitellessä, äitini siinä minulle sanoman jotakin ja kun meinasin hänelle vastata, kuulin suustani tulevan päivän ensimmäisen ulvomisen. Hitto, että hävetti. Meinasin anteeksi pyytää, mutta uusi ulvonta kajahti.

Hiljaisena talsin ulos kahvia juomaan.
      Sielä kahvikupposta juoden, tuumin, että nytkö, josko nyt, josko joo.... josko nyt ne kauan odotetut vaihdevuodet ovat alkaneet.
      Ajattelin, että meikäläisen ulvominen johtui näistä ongelmista.

Mutta nyt sain lukea tuosta Kuusta. Ryntäsin oitis taivaalle tiirailemaan.
      Äh, pilviä pilvin pimein. Ei näy.
      Nyt oon epävarma, että johtuuko tämä ulvomishaluni alkavista vaihdevuosista vaiko lymyilevästä kuusta :(
      Epävarmuus pelottaa :(

Ja näin meidän kesken, se ulvominen on iltaa myöden vaan pahentunut.
      KÄÄK ja huomenissa töihin :(

• lumessakieriskelijä

kävin jäähyllä ja joku on napannut villahousuni. Naapurin koira varmaan kun tassunjäljet ....

• Heikunkeikku
        lumessakieriskelijä kirjoitti:

kävin jäähyllä ja joku on napannut villahousuni. Naapurin koira varmaan kun tassunjäljet ....

...Heeeevetti, ny mä sanon kyllä hyökkäämättömyyssopimuksen irti. Ekkai sä väitä, että vaihdevuodet tekee ihmisistä näpistelijöitä?

Ja jos ne on Harmaat, niin ainakin nää mun jalas olevat, tuli tähän ihan issekseen.

Siis ihan Hulluja puhut. Eikö tässä enää sivistynyt ihminen saa kaikessa rauhassa ulvoa, eiku kirjottaa.

• PAKKASAKKA

Tuu Sie meille , kyllä on komia "möllykkä", kun vaan näkis , työntää tuota tuulta ja tuiskua noin niin ko vaakatasossa!Sillon ,ko on oikkee ihana ilima ja näkkyy se KUU , niin , eipä ole mustaa mettä rajjaa(Raijoille nimppari onnittelut!)härikömässä näkökenttää kenellelekkään! On vaan valtavaa valkoista ja sinihämyä ja lumella miljuuna timangia!

• aloittaja,,

tais alkaa omaatuntoa kolkuttamaan ku noin nopiasti tunnustit. Taitaa olla pikkuisen shamaanin vikaa :-D

• aloittaja,,

työ vain lystäilette. Taivas on kirkas ja tähöset tuikkii. Kene säkissä se kuu on?

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      62
      6017
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3496
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2661
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2165
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      2159
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1853
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1659
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      84
      1267
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1226
    10. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      26
      1097
    Aihe