Toimiiko

Finola

Heippa!
Olen melko taikauskoinen ja minua huolettaa tämä uskomus, että vaaka-skorpioni suhde ei toimi. Olisiko ketään, joka voisi todistaa väitteen vääräksi? Itse olen siis vaakanainen ja tämä "ihastus" on skorpioni.

7

1129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaakuliini

      ajattelin eilen tehdä juuri samanlaisen keskustelun :D vaaka nainen olen ja ihastunut skorpioni mieheen.

      nouseva merkkini on skorpioni, kuu neitsyessä, merkurius neitsyessä, ja venus minulla on skorpionissa ja mars vaa´assa.

      hänen nousevaa merkkiä en tiedä mutta hänellä on kuu skorpionissa, merkurius skorpionissa, venus jousimiehessä ja mars vaa´assa.

      aina sanotaan ettei vaaka - skorpioni suhde toimi, mutta itse kyllä olen tullut toimeen skorpionien kanssa :) en kyllä tiedä miten sitten seurustelussa? :/ hmm..

      luulen että minulla ja ihastuksellani kävisi hyvin maailmat yhteen :)

      kirjoittakaa kokemuksia vaaka- skorpioni suhteesta :)

      • Ei toiminu mulla

        Olin 7 vuotta yhdessä skorpparin kans, ja oliko 2 vuotta hyvää.. En nyt osaa sanoa mikä meni mönkään, pettää helposti ja lähtee ettiin uutta peti kumppania jos ei kotona saa.. Nehän on seksi hulluja :D Ja tulinen luonne ja ei välttämättä sovi kiltille vaakalle.. Mut kaverina on skorpion ja on hyvä ystävä..


    • Vaakkuli*

      Oman kokemuksen perusteella,en ikimaailmassa lähde enään tutustuun skorpiooni-mieheen,ei toimi,liian voimakas ja hallitseva luonne,osaa olla hetken mielin kielin,mutta on niin erilainen kun me vaa'at,vaqjaan vuoden olin on off suhteessa,kun en meinannut millään päästä eroon. Ei toimi,en millään voi suositella... sorry..

      • minäkään...

        joka sana totta yläpuolella. hallitsevia, eivät osaa kommunikoida. vaaka tukehtuu skorpionin kanssa.


    • kokemusta on....

      oman kokemuksen mukaan minunkohdallani ei!
      Olimme kuin eripuista veistetyt vaikkakin samalla tapaa taas kuin 2 marjaa! Rakkautta riitti ynnä muuta, mutta kummankin oma tahto löi lujille suhteen ja siitä kitkautui riitoja ja riidoista paisui sotia!
      Mutta se riippuu myös niin paljon ihmisluonteesta, kohtaako kemiat, vai eikö ne kohtaa!

      mutta minulla on skorppioni ystäviä, joiden kans tulen toimeen erittäin hyvin! ja tämä onkin melko kummallista..hetki ku o rakkaus kyseessä niin siitä ei tuu sitten niinku yhtään mitään..

    • vaakaiina

      olen eloni aikana kahteen skorppari mieheen ihastunut ja oisin enemmänkin, vaan ei niistä mitään tullut... harmi, koska heissä on ihan valtava vetovoima ;) ainakin minuun.. toisaalta juuri se heidän salaperäisyys kiehtoo, kun eivät kerro kaikkea heti... tekee mielenkiinnon noin muutenkin. Toisen kanssa olemme ihan hyvät kaverit nykyään, mutta toinen on vielä siinä vaiheessa, että yritetään kaveruutta, mutta se jokin vaan häiritsee sitä. Ilmeisesti skorppari pelkää 'lähestyä' kun ei halua laskea lähelleen. Sai näpeilleen edellisessä ja hautoo sitä vielä mielensä sopukoissa varmaan.. Molemmat ovat sanoneet, että minä (vaaka) selitän niin paljon, ettei kuulema saa selvää mikä on asian ydin. Ja toinen on sitä mieltä että olen liian syvällinen, jotta häntä alkaa pelottamaan tms. No jaah, monien kanssa kyllä olen puhunut samoin, eikä niistä tunnu samalta. Ei vain jaksa jutella hyvää päivää juttuja ja nauraa päälle. Tykkäisin kovasti vaan ei löydy samaa rataa ajatusmaailmassa.

    • Miia Maria

      Ite olen skorppari nainen ja mies vaaka. Vasta tutustuneet ja tuntuu hyvälle! Samanlaiset elämänkatsomukset, huumori ja seksi hyvin tärkeäää... ei se aina katso horoskooppimerkkiin, et miten se menee. Yksilöllistä!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      77
      2325
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1801
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      170
      1689
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1412
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1408
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1158
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1094
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe