tulevat eroamaan - ei lopullisesti, mutta vuosiksi. Sinä aikana tavoittelet jotain, mitä et tiedä itsekään ja minä elän toisessa suhteessa. Perustan perheen. Kun elämä on mennnyt oikeisiin uomiinsa ja on tasapainoista elää, ilmestyt yhtäkkiä elämään ja hetken saattaa tuntua, että kaikki on kuin ennen, mutta mitä sitten tapahtuukaan.
Minusta tuntuu siltä,
12
1131
Vastaukset
- suhteellesi
ja hyvää elämää tulevalle perheellesi. Vilpittömästi. Kestän, koska olet päätöksesi ilmeisesti tehnyt. En halua kohdata sinua vuosien kuluttua. En halua toista kertaa rikkoa itseäni. Hyvästi.
- ole mitään
suhdetta, mutta minulla on jotenkin sellainen tunne, että niin tässä tulee käymään. Olemme kummatkin särjetty toistemme sydämiä. Ihminen ei kestä rakastumisia kovin montaa elämän aikana. En minäkään. Olen tästä lähtien järjen äänen kannalla.
- edes sukupuolesi
ole mitään kirjoitti:
suhdetta, mutta minulla on jotenkin sellainen tunne, että niin tässä tulee käymään. Olemme kummatkin särjetty toistemme sydämiä. Ihminen ei kestä rakastumisia kovin montaa elämän aikana. En minäkään. Olen tästä lähtien järjen äänen kannalla.
Tuo on niin pelottavaa tekstiä
- sanoa.
edes sukupuolesi kirjoitti:
Tuo on niin pelottavaa tekstiä
Olen nainen.
Se ihminen halveksi minua niin pahasti, että nyt on aika kääntää uusi puhdas sivu kokonaan. - elämääsi
sanoa. kirjoitti:
Olen nainen.
Se ihminen halveksi minua niin pahasti, että nyt on aika kääntää uusi puhdas sivu kokonaan.edelleen
- kun toivotit,
elämääsi kirjoitti:
edelleen
koska olen ollut ihan loppu.
- Melkein mitä
tahansa voisin sinusta kuvitella, mutta ehkä en tuota. Ei se ole ollut sinun haaveesi. Sinulla olisi ollut mahdollisuus tuohon jo ainakin kahden eri ihmisen kanssa jos olisit halunnut. Ei, et ole hän. Olen vakuuttunut siitä, vaikka muuten olisin voinutkin hyvin nähdä itseni tuossa kuvaamassasi tilanteessa.
- asia, josta
olen ollut varma on ollut se, että haluaisin sun kanssa perheen. Kun sitä ei näemmä tapahdu, olen ihan lost ja sekaisin enkä todellakaan tiedä enää, mitä haluan..:`(
- varmaan..
nuori kun haaveilet perheen perustamisesta
älä ota kuitenkaan tuollaisia ongelmia etukäteen.- ettei kannata etukäteen
miettiä, mutta minulle vain tuli tunne, että tässä voi tapahtua ihan mitä vaan ja minun on otettava vihdoinkin järki käteen ja mentävä kymästi eteenpäin. tapahtui mitä taåahtui. Ei pelkkien tunteiden varassa voi elää.
- sit minulta
tuo. Tosin hän tuskin luuleekaan niin koska ei hän ole minua koskaan halveksinut.
- ei multakaan
halveksinta tuli vasta myöhemmin esille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 935984
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262085Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764