Minusta tuntuu siltä,

että tiemme

tulevat eroamaan - ei lopullisesti, mutta vuosiksi. Sinä aikana tavoittelet jotain, mitä et tiedä itsekään ja minä elän toisessa suhteessa. Perustan perheen. Kun elämä on mennnyt oikeisiin uomiinsa ja on tasapainoista elää, ilmestyt yhtäkkiä elämään ja hetken saattaa tuntua, että kaikki on kuin ennen, mutta mitä sitten tapahtuukaan.

12

1131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suhteellesi

ja hyvää elämää tulevalle perheellesi. Vilpittömästi. Kestän, koska olet päätöksesi ilmeisesti tehnyt. En halua kohdata sinua vuosien kuluttua. En halua toista kertaa rikkoa itseäni. Hyvästi.

• ole mitään

suhdetta, mutta minulla on jotenkin sellainen tunne, että niin tässä tulee käymään. Olemme kummatkin särjetty toistemme sydämiä. Ihminen ei kestä rakastumisia kovin montaa elämän aikana. En minäkään. Olen tästä lähtien järjen äänen kannalla.

• edes sukupuolesi
        ole mitään kirjoitti:

suhdetta, mutta minulla on jotenkin sellainen tunne, että niin tässä tulee käymään. Olemme kummatkin särjetty toistemme sydämiä. Ihminen ei kestä rakastumisia kovin montaa elämän aikana. En minäkään. Olen tästä lähtien järjen äänen kannalla.

Tuo on niin pelottavaa tekstiä

• sanoa.
        edes sukupuolesi kirjoitti:

Tuo on niin pelottavaa tekstiä

Olen nainen.

Se ihminen halveksi minua niin pahasti, että nyt on aika kääntää uusi puhdas sivu kokonaan.

• elämääsi
        sanoa. kirjoitti:

Olen nainen.

Se ihminen halveksi minua niin pahasti, että nyt on aika kääntää uusi puhdas sivu kokonaan.

edelleen

• kun toivotit,
        elämääsi kirjoitti:

edelleen

koska olen ollut ihan loppu.

• Melkein mitä

tahansa voisin sinusta kuvitella, mutta ehkä en tuota. Ei se ole ollut sinun haaveesi. Sinulla olisi ollut mahdollisuus tuohon jo ainakin kahden eri ihmisen kanssa jos olisit halunnut. Ei, et ole hän. Olen vakuuttunut siitä, vaikka muuten olisin voinutkin hyvin nähdä itseni tuossa kuvaamassasi tilanteessa.

• asia, josta

olen ollut varma on ollut se, että haluaisin sun kanssa perheen. Kun sitä ei näemmä tapahdu, olen ihan lost ja sekaisin enkä todellakaan tiedä enää, mitä haluan..:`(

• varmaan..

nuori kun haaveilet perheen perustamisesta
      älä ota kuitenkaan tuollaisia ongelmia etukäteen.

• ettei kannata etukäteen

miettiä, mutta minulle vain tuli tunne, että tässä voi tapahtua ihan mitä vaan ja minun on otettava vihdoinkin järki käteen ja mentävä kymästi eteenpäin. tapahtui mitä taåahtui. Ei pelkkien tunteiden varassa voi elää.

• sit minulta

tuo. Tosin hän tuskin luuleekaan niin koska ei hän ole minua koskaan halveksinut.

• ei multakaan

halveksinta tuli vasta myöhemmin esille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      93
      5984
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3025
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2810
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2085
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe