Mitäs neitsyeille kuuluu nyt?

Neitsytnainen

Hei kaikki neitsyet! Mitä kuuluu näin kevään korvalla? Syksy taisi olla melkein meille kaikille aikamoista myllerrystä, asunnot, partnerit, ystävät vaihtuivat ja vauhtia riitti. Entä nyt? Onko elo tasaisempaa vai jatkuuko sama meno? Omasta tilanteestani voin todeta, että tasaista on, ihanaa, mutta tasaista :))

16

1810

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tasaista!!!!

      olen varattu mutta rakastuin naiseen joka on ollut ajatuksessani monta vuotta.ei asu suomessa. ollan yht.kirjoittelemalla ja soitellaan joskus. olen niin rakastunut ja itken oloani,

      • sellaista

        elämä on. En oikein tiedä, onnitellako vai ei :/ Toisaalta aivan ihanaa, että olet rakastunut, mutta mutta, tiedät itsekin. Toivon kuitenkin sulle voimia tehdä järkevä ratkaisu joka satuttaa mahdollisimman vähän rakkaitasi. Terv. neitsytnainen


    • neitsyt nainen

      Ihan tavallista töissä käydään niin kauan kuin sitä kestää ja elämä on kuta kuinkin tasaista vaikka välillä räjähdys altis:)).

    • neitsyeille

      seuraava sadonkorjuu ensi syksynä. Viime syksynä riehui neitsytpalstalla se vesimiesnainen, edellisenä vaakanainen. Mikä on ensi syksyn naisen aurinkomerkki? Olisko peräti neitsyen vuoro nostaa rähinät ja kylätappelut. Saturnus nyt ainakin siirtyy pois (?). Se lieneekin ollut loppupään neitsyille vaikuttavin planeetta. Siksi niitä muutoksia ja tlintekoja on ollut neitsyillä. Mulla se oli jo aiemmin.
      Töissä >>> rahaaa>>>> matkoja>>>> .... töissä, rahaa, matkoja. Nyt on kova meno päällä, mutta hyvässä mielessä..

    • ei mittää,

      eli syksy meni junnatessa, kylläkin tyytymättömänä. Ei oikein tiennyt mitä haluaisi, mutta nykyinen elo ei tuntunut hyvältä. Nyt keväällä sitten alkaa myllerrys niin työssä kuin ihmissuhteissa. Päätöksiä pitäisi uskaltaa tehdä, on se vaikeaa..

    • Neitsyt....

      Viime syksy oli todella vaikea ja olin masentunut.
      Nyt keväällä tuntuu olevan sellainen hällä väliä -fiilis ja kyllä asiat joskus järjestyy -fiilis, viime syksynä olin koko ajan huolissani kaikesta, elämästä, tulevaisuudesta...
      Ei vaan huoleta enää yhtä paljon!
      Mielialatki on tasaisemmat, ei tee mieli vääntää itkua eikä haastaa riitaa joka asiasta.

      • tupu53

        Ja nyt vuosi alkoi jouskarin kanssa flirttaillessa. No tapasimmekin, ja heti sanoi etten olekaan hänen tyyppisensä nainen. Huh, nopeat syövät hitaat..........!!!!!
        Meni siinä tovi, ennenkuin toivuin moisesta kommentista. Hän oli kyllä liian "perfektionisti" että siistiä neitsyttäkin jo alkoi heikottaa.


      • tulee toimeen
        tupu53 kirjoitti:

        Ja nyt vuosi alkoi jouskarin kanssa flirttaillessa. No tapasimmekin, ja heti sanoi etten olekaan hänen tyyppisensä nainen. Huh, nopeat syövät hitaat..........!!!!!
        Meni siinä tovi, ennenkuin toivuin moisesta kommentista. Hän oli kyllä liian "perfektionisti" että siistiä neitsyttäkin jo alkoi heikottaa.

        vain raupu nainen jos on tarpeeksi haastava kuten mina.olen ollut jouskarin kanssa 30v.


    • Paljon mitään.

    • Nouseva jouskari

      Osa-aikainen työ, jossa voin olla tekemisissä muide ihmisten kanssa. Ehkä hieman terapeuttista. Muuten elämä tuntuu heittelevän, mutta yritän sen saada hallintaan. Edessä muutto uuteen asuntoon ja jälleen yksin. Ystäväni, joiden määrä on jälleen kasvanut, ovat minua tukeneet. OLen jopa saanut uudeen parhaan ystäväni.

    • kuulumisia

      tulisi jo ihana kevät ja hän....joka tulee joka kevät.
      syksyssäkään ei oo moittimista ,hän tuli silloinkin ja tulee taas ens....

      • tupuna53

        tiedän, että jälleen kerran kuvio on sama kuin viime syksynä. Hän hurmaa taas ja tunnen olevani hänen elämänsä nainen. Show must go on! Hän viihdyttää työkseen muita naisia. En ole ainoa! Näe hänet taas risteilyllä, ja tiedän jo miten kuviot menee.That is the life!


    • Neitsyt-N

      Aikamoista riepottelua on ollut. Pitkä suhde jatkuu vieläkin itsetutkiskelun jälkeen. On tainnut kulkaa sattua se oikea kohdalle - vaikken halua sanoa niin pysyvästi, olen liian järkevä lyömään mitään lukkoon. Eihän noista tulevista koskaan tiedä.

      On ollut monta vuotta semmonen olo, etten ole oikein ollut oma itseni. Nyt alkanut taas löytyä se oma suunta ja oma paikka. Viimeinkin rauhallinen olo. Ihanaa.

      • neitsyelle

        Saturnus on jarrutellut siellä neitsyen merkissä ja taitaa kohta siirtyä pois.


    • kiitos kysymästä!

      Moikka! Kiva kun joku kysyy että mitä kuuluu =))

      No nyt kuuluu hyvää!
      Mulla on ihana 9 kk poika ja kohta päästään muuttamaan uusittuun kotiin remonttievakosta!
      Ai oliko viime syksyn rankat asiat horoskoopin "syytä?? Me tosiaan ollaan jouduttu muuttamaan pois omasta talosta vakavan remontin edestä! Huh, no toivottavasti myllerrykset loppuu ja meno rauhoittuu.

      Mukavaa päivänjatkoa sinne ruudun ääreen! terv. Lotta

    • Ole juuri sellaista

      Lemmen aikaa. Mutta toisaalta onko sitäkaikkea pakko kertoakaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      205
      8317
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4708
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2270
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2158
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe