NICORETTE ON SUURI MYRKKY

gospodin

Ihmiset jotka haluaa tupakasta eroon ÄLKÄÄ LAITTAKO ENSIMMÄISTÄKÄÄN NICORETTEA suuhunne sillä se on pahempi myrkky kuin tupakka.
Nicoretteen jää koukkuun yli 10 prosenttia sen käyttäjistä ja kuinka moni näistä koukkuunjääneistä saa siitä syövän on rikkaan maahantuojan rahalla pidetty pimennossa suurelta yleisöltä.Olen yksi näistä koukkuunjääneistä mutta jo irtipäässeistä Nicoretten käyttäjistä ja elelen viimeisiä kuukausia syöpäni kanssa.

20

14061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myrkyllistä?

      Jos juuri tuon merkkisen purukumin kaltainen (fruitmint) tulisi markkinoille ilman nikotiinia, siirtyisin siihen. Se on nimittäin harvinaisen pitkään maistuvaa laatua. On totta, että nikotiinipurukumi koukuttaa ja siitä on hankala päästä eroon.

      • gospodin

        Nicorette on todella hyvin tehty tuote mutta myrkky kuitenkin.
        Lääkärit ja sairaanhoitajat varoittelivat minua Nicoreten vaarallisuudesta heti sen käytön alkuaikoina mutta en uskonut heitä koska tuotetta myytiin apteekeissa ja erittäin hyvin valvottuna,
        Siksi ja sen vuoksi ihmettelenkin että jos terveydenhoito henkilöt tietävät tuotteen vaarallisuuden niin miksi siitä ei yleisesti tiedoteta niin kuin savukeaskeissa tupakan vaarallisuudesta.


      • ja tupakan
        gospodin kirjoitti:

        Nicorette on todella hyvin tehty tuote mutta myrkky kuitenkin.
        Lääkärit ja sairaanhoitajat varoittelivat minua Nicoreten vaarallisuudesta heti sen käytön alkuaikoina mutta en uskonut heitä koska tuotetta myytiin apteekeissa ja erittäin hyvin valvottuna,
        Siksi ja sen vuoksi ihmettelenkin että jos terveydenhoito henkilöt tietävät tuotteen vaarallisuuden niin miksi siitä ei yleisesti tiedoteta niin kuin savukeaskeissa tupakan vaarallisuudesta.

        terva on mitä ilmeisemmin terveellisempää? Ennemmin olen koukussa nikotiinipurukumiin kuin tupakkaan, onpahan nimenomaan keuhkosyöpää aiheuttava terva pois ja hengityskin kulkee helpommin nikotiinin kuin tervan voimalla.


      • millä tavoin
        gospodin kirjoitti:

        Nicorette on todella hyvin tehty tuote mutta myrkky kuitenkin.
        Lääkärit ja sairaanhoitajat varoittelivat minua Nicoreten vaarallisuudesta heti sen käytön alkuaikoina mutta en uskonut heitä koska tuotetta myytiin apteekeissa ja erittäin hyvin valvottuna,
        Siksi ja sen vuoksi ihmettelenkin että jos terveydenhoito henkilöt tietävät tuotteen vaarallisuuden niin miksi siitä ei yleisesti tiedoteta niin kuin savukeaskeissa tupakan vaarallisuudesta.

        se on vaarallista, mitä sen tarkkaan ottaen sanottiin aiheuttavan. Vähempään vastaukseen en tyydy.


      • Anonyymi

        Aivan samaa mieltä! 12 vuotta nyt käyttänyt Nicorette 2mg Freshminttiä. Reilun 40 vuotta tuli poltettua, puolet siitä ajasta sätkiä ilman filtteriä. Tuli halvemmaksi kuin kolme toppaa marlboroa päivässä.
        Eräs tuttuni joutui aloittamaan tupakoinnin uusiksi, koska lääkkeellä lopettaminen ei pure Nicoretteen. Ja se onnistui. Minäkin kokeilin sitä lääkekuuria, ei onnistunut. Tupakasta kyllä sillä pääsin eroon. Kunpa en olisi kokeillutkaan sitä Nicorettea, tosi hyvä purukumina kyllä. Saisipa 0mg, eikä olisi sitten tupakkaveroakaan hinnassa.
        T. Rööki


      • Anonyymi

        Osta Champix - http://tonzes.com/smokefi.htm Kannattaa kokeilla tuota lääkettä. Olen polttanut 26 vuotta säännöllisesti ja viimeaikoina meni iso L&M aski siis 30 kpl päivässä. Nyt lähtee neljäs viikko ilman tupakkaa! Lopetin tupakoinnin jo ennen tavoiteaikaani (2 vkoa), koska se maistui pahalta ja ei enää vastannut tarkoitustaan. Sivuoireita pahoja ei ole tullut; ainoastaan kuvotus, joka menee minuuteissa ohi. Lopetettuani tupakoinnin, käytin kaksi viikkoa 1 mg päivässä ja sitten olen ottanut vain yhden tabletin päivässä, koska en tunne tarvitsevani enempää. Minulle on ollut yllättävän helppoa olla polttamatta ja olenkin itsestäni ylpeä, että tuon lääkkeen avulla minä kykenin tähän ja toivottavasti lopetan tupakoinnin ainiaaksi! Vieroituoireita ei ole ollut, vaikka en käytä purukumia tms.


      • Anonyymi

        Lääke tupakoinnin lopettamiseen - https://htm109.com/track.php?c=cmlkPTgzNTU3MSZhaWQ9MjQ1ODMyNTI
        Kannattaa kokeilla tuota lääkettä. Olen polttanut 26 vuotta säännöllisesti ja viimeaikoina meni iso L&M aski siis 30 kpl päivässä. Nyt lähtee neljäs viikko ilman tupakkaa! Lopetin tupakoinnin jo ennen tavoiteaikaani (2 vkoa), koska se maistui pahalta ja ei enää vastannut tarkoitustaan. Sivuoireita pahoja ei ole tullut; ainoastaan kuvotus, joka menee minuuteissa ohi. Minulle on ollut yllättävän helppoa olla polttamatta ja olenkin itsestäni ylpeä, että tuon lääkkeen avulla minä kykenin tähän ja toivottavasti lopetan tupakoinnin ainiaaksi! Vieroituoireita ei ole ollut, vaikka en käytä purukumia tms.


    • booky

      Nikotiini ei aiheuta syöpää yhtään millään tavoin. Gospodonin syöpä johtuu savukkeista eikä vieroitukseen tarkoitetusta valmisteesta.

      Nikotiiniriippuvuus on muiden aineriippuvuuksien kaltaista, mutta jos nikotiinin on riippuvuussuhteessa, niin mieluummin korvausvalmisteeseen kuin satoja elimistöä vaurioittavia aineita sisältävään tupakkaan.

      Nikotiinikorvaushoito ei ole myrkky. Olet ymmärtänyt ja tulkinnut väärin terveydenhuollossa toimivien ihmisten keskustelun kanssasi.

    • päättäväisyys ratkaiseen!.

      Vai että Nicoretteen "jää koukkuun".
      No,onko se parempi että jatkaa tupakointia??.
      HEH,no EI varmasti!!.
      Ennemmin Nicorette tai jokin muu purkka,kuin tupakka!.

      • Anonyymi

        Johnsson & Johnsson ja amerikalaiset kiittää teitä mässyttämisestä. Jo suomalaisten mässytyksestä tienaavat miljoonia per kuukausi.

        https://www.jnj.com/tag/nicorette


    • KMit

      Kärjistetysti sanottuna nikotiini nyt on tupakassa se vähiten terveyshaittoja aiheuttava kemikaali. Erittäin vahvan riippuvuuden se aiheuttaa, mutta hirvittävän suurta terveydellistä haittaa siitä ei ole, jos vertaa muihin tupakan sisältämiin ainesosiin.

    • Tervamulkku

      Älä vauhkoa ääliö. Se on monelle ainut ja oikea tapa lopettaa röökaaminen.

      • ex tupakkamies

        Nicorette toimii ja pelastaa henkiä.


    • Siis näin

      Nikotiini on vain yksi myrkky. Tupakassa yöi 4000 myrkkyä ja siten huomattavasti vaarallisempi. Nikotiini lähinnä aiheuttaa riippuvuutta

    • syöpäläinen12

      nikotiipurkumi aiheuttaa suu ja kurkkusyövän on fakta

      • Närästäjä

        Nikotiinipurukumia söin pitkään vaikka se närästi. Tuli muutosia ruokatorven limakalvoon, ja se voi muuttua syöväksi, muttei välttämättä tee sitä. Mutta tähystämällä seurataan tilannetta.


    • Anonyymi

      Vielä sitä myydään kaupoissa ! Minulla aiheutui hampaiden kanssa ongelmia kun rupesin noita aikoinaan jauhamaan. Hammaslääkäri laskut nousivat huimasti. Ilmeisesti jotenkin kuluttavat killettä hampaissa.

    • Anonyymi

      Myös Nicotinel nikotiinimyrkkyä saa myydä laillisesti jonkinlaisena lääketuotteena Suomessa. Onhan taustalla perhanan isoja ylikansallisia yrityksiä jotka purkan ostajilta nappaa helpot rahat. Mm Johnsson Johsson, GlaxoSmithKline jne.

    • Anonyymi

      Johnson & Johnson Corp.

      Liikevaihto 82,059 mrd. $ (2019)
      Nettotulos 15,119 mrd. $ (2019)

      Siis MILJAARDEJA em., notta RAHHOO TULLOOO IHAN KIVASTI kun ostatte niitä nikotiinejä.

      , Yhtiön tunnetuimpiin brändeihin kuuluvat OB, Listerine, Nicorette

    • Anonyymi

      Ja höpö höpö

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe