22v luotettavalle, rehelliselle ja h.tajuiselle naiselle oikeita ystäviä??!
tosi ystäviä
13
1719
Vastaukset
- löytyy
listaa nyt edes mitä haluat kaveruussuhteelta? mistä pidät/et pidä? ystäviä tässä itsekin kaipaisi..
- Kaisu K.
Ihania ystäviä vaikka kuinka paljon.
http://www.uglypeople.com/ugly_men.php - Carpe_
Olen sellainen tosiystävä joka ei puhu paskaa seläntakana, olen tukena vaikeina aikoina ja ennen kaikkea en katkaise yhteyksiä.
Minusta saa seuraa niin kahvittelun, leffojen katselun, ajatusten vaihdon merkeissä ja ylipäätänsä kaikkeen sellaiseen mitä ystävät tekevät.
Luonteeltani olen luotettava, rehellinen, h.tajuinen, avoin, rento ja hyväsydämminen
Olen 25v mies ja asun Lappeenrannassa. Yhteyden saa maililla [email protected] - kavereita
Itse kaipaan kans ystäviä,oon 26 v nuori nainen.
- että..
eksytään yhtäaikaa johonkin, tai vaihdetaan mailiosotteita? Ideoita miten ylipäätänsä tavata/ystävystyä ilman että tulee kiusallinen tilanne missä kaikki on hiljaa?
- kavereita
että.. kirjoitti:
eksytään yhtäaikaa johonkin, tai vaihdetaan mailiosotteita? Ideoita miten ylipäätänsä tavata/ystävystyä ilman että tulee kiusallinen tilanne missä kaikki on hiljaa?
Parempi ois sopia paikka,joku mikä yhdistäs ni ei tulis hiljasta hetkeä.Ite en ainakaa uskalla netis julkasta puh.nroa tai sähköposti osotettani joka on muotoa etunimi.sukunimi.
- vaikka
kavereita kirjoitti:
Parempi ois sopia paikka,joku mikä yhdistäs ni ei tulis hiljasta hetkeä.Ite en ainakaa uskalla netis julkasta puh.nroa tai sähköposti osotettani joka on muotoa etunimi.sukunimi.
jokin hiljaisempi kahvila? milloin? mistä tunnistaa muut? pitääkö sopia jokin tietty pöytä tai nurkkaus? saako tulla kaverin kanssa jos ei muuten uskalla? ottaako joku vaikka korttipakan mukaan jos ei muuta keksi? ehdotuksia?
- uusi ystävä
vaikka kirjoitti:
jokin hiljaisempi kahvila? milloin? mistä tunnistaa muut? pitääkö sopia jokin tietty pöytä tai nurkkaus? saako tulla kaverin kanssa jos ei muuten uskalla? ottaako joku vaikka korttipakan mukaan jos ei muuta keksi? ehdotuksia?
Hei! Täällä Lpr:sta etsisi uusia kamuja 29 v.luotettava mukava tytteli.Ota yhteys säpöön [email protected] :)
- kavereita
vaikka kirjoitti:
Mistähä päi Lappeenrantaa kukaki tulee? Oisko kenties keskusta sopiva tulipa mist päi vaa? Jos kaikki on nais puolisia ni eiks shoppailu oo sillo aika yhdistävä mist löytys samal myös jutun aihetta? samalha vois sit piipahtaa kahvil.Mielipiteitä...
- vaikka
kavereita kirjoitti:
Mistähä päi Lappeenrantaa kukaki tulee? Oisko kenties keskusta sopiva tulipa mist päi vaa? Jos kaikki on nais puolisia ni eiks shoppailu oo sillo aika yhdistävä mist löytys samal myös jutun aihetta? samalha vois sit piipahtaa kahvil.Mielipiteitä...
kahvittelu sopisi, mutta shoppailuun en vielä pysty rahatilanteen takia, on nimittäin muutto tossa kuun vaihteessa ja kaikki rahat menee takuuvuokriin.
Keskusta kuulostaa hyvältä idealta, siihen on ainakin liikenneyhteydet.. - kavereita
vaikka kirjoitti:
kahvittelu sopisi, mutta shoppailuun en vielä pysty rahatilanteen takia, on nimittäin muutto tossa kuun vaihteessa ja kaikki rahat menee takuuvuokriin.
Keskusta kuulostaa hyvältä idealta, siihen on ainakin liikenneyhteydet..Eli sit vaa pitäs sopia missä päi keskustaa? minä päivänä ja monelta? mitä kelläkin on sillo päällä,et tunnistaa.Ite oon työtön joten menoja ei juurikaan oo.
- miloonia
kavereita kirjoitti:
Eli sit vaa pitäs sopia missä päi keskustaa? minä päivänä ja monelta? mitä kelläkin on sillo päällä,et tunnistaa.Ite oon työtön joten menoja ei juurikaan oo.
ois hyvä paikka? Itse oon töissä satunnaisesti, joten iltapäivät/viikonloput olis parhaat ajankohdat. Hankalaa näin nettipalstan kautta keskustelu..
- Nimetön
miloonia kirjoitti:
ois hyvä paikka? Itse oon töissä satunnaisesti, joten iltapäivät/viikonloput olis parhaat ajankohdat. Hankalaa näin nettipalstan kautta keskustelu..
Oon kyl koko ikäni asunu tääl mut missäs tollane paikka on? Otin nyt tän 24:sen sähköpostin,et miule voi kirjottaa sinne. [email protected].
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770