tosi ystäviä

Lappeenrannasta

22v luotettavalle, rehelliselle ja h.tajuiselle naiselle oikeita ystäviä??!

13

1719

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy

listaa nyt edes mitä haluat kaveruussuhteelta? mistä pidät/et pidä? ystäviä tässä itsekin kaipaisi..

• Kaisu K.
    • Carpe_

Olen sellainen tosiystävä joka ei puhu paskaa seläntakana, olen tukena vaikeina aikoina ja ennen kaikkea en katkaise yhteyksiä.

Minusta saa seuraa niin kahvittelun, leffojen katselun, ajatusten vaihdon merkeissä ja ylipäätänsä kaikkeen sellaiseen mitä ystävät tekevät.

Luonteeltani olen luotettava, rehellinen, h.tajuinen, avoin, rento ja hyväsydämminen

Olen 25v mies ja asun Lappeenrannassa. Yhteyden saa maililla [email protected]

• kavereita

Itse kaipaan kans ystäviä,oon 26 v nuori nainen.

• että..

eksytään yhtäaikaa johonkin, tai vaihdetaan mailiosotteita? Ideoita miten ylipäätänsä tavata/ystävystyä ilman että tulee kiusallinen tilanne missä kaikki on hiljaa?

• kavereita
        että.. kirjoitti:

eksytään yhtäaikaa johonkin, tai vaihdetaan mailiosotteita? Ideoita miten ylipäätänsä tavata/ystävystyä ilman että tulee kiusallinen tilanne missä kaikki on hiljaa?

Parempi ois sopia paikka,joku mikä yhdistäs ni ei tulis hiljasta hetkeä.Ite en ainakaa uskalla netis julkasta puh.nroa tai sähköposti osotettani joka on muotoa etunimi.sukunimi.

• vaikka
        kavereita kirjoitti:

Parempi ois sopia paikka,joku mikä yhdistäs ni ei tulis hiljasta hetkeä.Ite en ainakaa uskalla netis julkasta puh.nroa tai sähköposti osotettani joka on muotoa etunimi.sukunimi.

jokin hiljaisempi kahvila? milloin? mistä tunnistaa muut? pitääkö sopia jokin tietty pöytä tai nurkkaus? saako tulla kaverin kanssa jos ei muuten uskalla? ottaako joku vaikka korttipakan mukaan jos ei muuta keksi? ehdotuksia?

• uusi ystävä
        vaikka kirjoitti:

jokin hiljaisempi kahvila? milloin? mistä tunnistaa muut? pitääkö sopia jokin tietty pöytä tai nurkkaus? saako tulla kaverin kanssa jos ei muuten uskalla? ottaako joku vaikka korttipakan mukaan jos ei muuta keksi? ehdotuksia?

Hei! Täällä Lpr:sta etsisi uusia kamuja 29 v.luotettava mukava tytteli.Ota yhteys säpöön [email protected] :)

• kavereita
        vaikka kirjoitti:

Mistähä päi Lappeenrantaa kukaki tulee? Oisko kenties keskusta sopiva tulipa mist päi vaa? Jos kaikki on nais puolisia ni eiks shoppailu oo sillo aika yhdistävä mist löytys samal myös jutun aihetta? samalha vois sit piipahtaa kahvil.Mielipiteitä...

• vaikka
        kavereita kirjoitti:

Mistähä päi Lappeenrantaa kukaki tulee? Oisko kenties keskusta sopiva tulipa mist päi vaa? Jos kaikki on nais puolisia ni eiks shoppailu oo sillo aika yhdistävä mist löytys samal myös jutun aihetta? samalha vois sit piipahtaa kahvil.Mielipiteitä...

kahvittelu sopisi, mutta shoppailuun en vielä pysty rahatilanteen takia, on nimittäin muutto tossa kuun vaihteessa ja kaikki rahat menee takuuvuokriin.
        Keskusta kuulostaa hyvältä idealta, siihen on ainakin liikenneyhteydet..

• kavereita
        vaikka kirjoitti:

kahvittelu sopisi, mutta shoppailuun en vielä pysty rahatilanteen takia, on nimittäin muutto tossa kuun vaihteessa ja kaikki rahat menee takuuvuokriin.
        Keskusta kuulostaa hyvältä idealta, siihen on ainakin liikenneyhteydet..

Eli sit vaa pitäs sopia missä päi keskustaa? minä päivänä ja monelta? mitä kelläkin on sillo päällä,et tunnistaa.Ite oon työtön joten menoja ei juurikaan oo.

• miloonia
        kavereita kirjoitti:

Eli sit vaa pitäs sopia missä päi keskustaa? minä päivänä ja monelta? mitä kelläkin on sillo päällä,et tunnistaa.Ite oon työtön joten menoja ei juurikaan oo.

ois hyvä paikka? Itse oon töissä satunnaisesti, joten iltapäivät/viikonloput olis parhaat ajankohdat. Hankalaa näin nettipalstan kautta keskustelu..

• Nimetön
        miloonia kirjoitti:

ois hyvä paikka? Itse oon töissä satunnaisesti, joten iltapäivät/viikonloput olis parhaat ajankohdat. Hankalaa näin nettipalstan kautta keskustelu..

Oon kyl koko ikäni asunu tääl mut missäs tollane paikka on? Otin nyt tän 24:sen sähköpostin,et miule voi kirjottaa sinne. [email protected].

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe