Ostan nyt siis Hopeanuoli/Weed kamaa.
Mangat, figuurit, tarrat, mangeetit, Cd:t ja kaikki muutkin käy, kunhan en vain itse omista jo sitä. Omistan Weed t-paidan. Hopeanuoli 10 mangan (1. julkaisu), Hopeanuoli videot 1-4, Weed dvd-boxin, Hopeanuoli dvd-boxin, Gin figuurin, Weed kännykorun ja tietovihkosen.
Eli jos sinulla olisi kuitenkin jotain muuta myytävää, kuin nuo mitä jo omistan, olisitko ystävällinen ja lähettäisit viestiä osoitteeseen [email protected]
Minulla on vanhempien lupa. Sovitaan sitten aina hinnoista erikseen.
Kiitos.
Ostan Hopeanuoli/Weed kamaa
Murojaki
4
706
Vastaukset
- envy``
hehe, oli pakko tulla korjaamaan tuo "ostan hopeanuoli kamaa" ostat siis oheis tuotteita etkä kamaa :D
- Murojaki
No juu, niin. :D
- sekä gng että gdw
mangat, niitäkun sinulla ei paljoa ole. sillä ne sarjakuvat on paljon parempia kuin ne ohjelmat. ohjelmia mitenkään väheksymättä mutta silti. osta hopeanuoli kaupasta tai huuto.netistä.
- Murojaki
Olen ostanut Hopeanuoli-kaupasta Gin figuurin ja huutonetistä GNG 10 mangan. Kalastelen vain täältäkin päin tuotteita. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872