Eikö kukaan ihmettele miksi keskisuomalaisen sivuilla on jatkuvasti isoja kuvallisia juttuja keskimaan liikkeiden avajaisista yms?
Nytkin löytyy kodin terran ilmoitus josta ei voi päätellä onko se edes mainos?
Keskisuomalainen ja Keksimaa?
6
497
Vastaukset
- cwire81
eiköhän kyse ole siitä että keskimaa on niin suuri ja mahtava että sillä on varaa jyrätä kaikki ja mainostaa missä vaan
- medianlukutaitoa!
Missä sivuilla? Lehdessä vai verkkolehdessä? Onko ksml.fi ainoa verkkolehti jota luet? Luuletko, että esim. iltapäivälehtien sivuilla olevat mainokset ovat journalistista sisältöä (esim. tänään iltalehti.fi:ssä autotalli.com -mainos)? Annas kun kerron: iso Kodin Terran logo on maksettu mainos. Mainospaikan voi ostaa osuuskauppa siinä kuin sinäkin, vaikka vanhan Volvon myydäksesi.
- lakimiäs
...mitä kirjoittelet. Voi vielä häkki heilua!
Parempi löytyä factaa kehiin.- faktaa...
Siis ihmettelyä miksi keskimaan liikkeiden avajaisista on jatkuvasti juttua.
- juttuahan on usein
faktaa... kirjoitti:
Siis ihmettelyä miksi keskimaan liikkeiden avajaisista on jatkuvasti juttua.
sen takia kun niitä usein avataan. Ihan yhtälailla olisi juttua jos ikea avaisi viisi liikettä Jyväskylään, varmasti olisi kaikista mainosta ja juttua lehdissä. Voitko kertoa minkä ison kaupan avajaisista ei olisi lehdessä ollut?
- KOKOKOK
Keskisuomalainen lehti voi käyttää ihan niin paljon palstatilaa Keskimaan esittelyyn kuin parhaaksi katsovat.
Sun pitää varmaa ruveta tilaan Pravdaa.
Mut ai hitto, taitaa siinäkin jo nykyään olla mainoksia.
Haloo pahvi, et ole tainnut huomata, että kommunismilla ei mene kovin hyvin nykymaailmassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202740Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472387Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262182Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o342136Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581768Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121292Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181289- 661145
- 551140
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41105