rupee jo hermostuttamaan kun ei voi vieläkää oikee ulkon olla es hanskat kädessä kun rupee sormet kihisemää... varsinki tuo yks sormi mist on luuta leikattu ottaa heti itteesä vähäsenki kylmän :( onneks voin jo juoda kylmää vettä, rupes tökkii se haalee vesi... onks toisil millasii kokemuksii täst kylmäarkuudesta? mitenkauan esimerkiks kesti? miulla kuiteki huomen tulee viikko tiputuksesta.
voiha kylmä arkuus
6
748
Vastaukset
- rintasyöpäläinen:
Mutta en ole paljon seurannut tätä palstaa joten en nyt äkkiä muista mitä hoitoa saat (ja se nähtävästi aiheuttaa kylmyyden?).
Minä olen saanut rintasyöpään sytoja niistä ei ole tullut sellaista oiretta.
Riippunee siitä millaisia hoitoja saa?.
Laita ulos sormikkaiden päälle paksut villavanttuut jos helpottaa sillä . - tässä ja nyt
on leikattu paksusuolensyöpä ja saa sytostaatteja,on kertonut kylmän arkuudesta ja joistakin kivuista jalkapohjissa. Pitääpä kysellä hänen vointiaan.
- Raspikurkku
ja vielä tuntuu sormissa. Tuntuu kuin pahenisi joka tiputuskerran jälkeen. Kurkku selviää nopeammin ja jaloissa minulla ei ole mitään tuntunutkaan. Ensi maanantaina on viides tiputus. Näkee sitten lisääntyykö vaikutukset.
- Ira¤
hoidoista kylmänarkuus varpaisiin,ne ovat kuin tönköt jos vähänkin pakkasta,tai mistä lie johtuu?
- Kacadu
Ira¤ kirjoitti:
hoidoista kylmänarkuus varpaisiin,ne ovat kuin tönköt jos vähänkin pakkasta,tai mistä lie johtuu?
Olen ottanut kylmänarkuuteen sellaisen taktiikan, että ulkoilen mahdollisimman vähän tiputusta seuraavina päivinä. Tämä lähinnä siksi, että kylmyys laukaisee neurologisia ongelmia minulla. Niistä toipuminen ottaa puolesta vuodesta vuoteen hoitojen jälkeen. Voi olla kuvitelmaa, mutta tuntuu kuin kylmänarkuus olisi vähempää kun sille ei heti altistu.
- jukkis09
Kacadu kirjoitti:
Olen ottanut kylmänarkuuteen sellaisen taktiikan, että ulkoilen mahdollisimman vähän tiputusta seuraavina päivinä. Tämä lähinnä siksi, että kylmyys laukaisee neurologisia ongelmia minulla. Niistä toipuminen ottaa puolesta vuodesta vuoteen hoitojen jälkeen. Voi olla kuvitelmaa, mutta tuntuu kuin kylmänarkuus olisi vähempää kun sille ei heti altistu.
vuotta sytoista kylmänarkuus eiku pahenee välillä sietämättömäksi,oisko jotain tekemistä ääreisverenkierron kanssa?Joskun kun ottaa jääkaapista jotain hyvä ettei lapasia tarvii käsiin,että tämmöstä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770