Istun höyrysaunassa ja nojaan seinään. On maanantaiaamu, joten kylpylän allas-osastolla on vielä hiljaista, olen saunassa yksin. Olen oikeastaan tyytyväinen, että päätin nousta aikaisin ja tulla uimaan nyt. Iltapäivällä allas-osasto olisi täynnä lapsiperheitä ja muita ihmisiä, mutta nyt saan olla rauhassa.
Höyrysaunan ovi aukeaa ja näen kuinka joku tulee sisään miesten puolelta, pyyhe vyötäisillään. Kun mies sitten tulee lauteille istumaan, näen hänen olevan hieman normaalia tukevampi, kalju mies. Mies näyttää irstaalta ja pervolta pukumieheltä, jonka voisi hyvin kuvitella toimistoon, sihteeriä polvellaan pitäen ja käpälöiden. Vaistomaisesti vedän polvet rintaani vaste ja kiedon käteni jalkojen ympärille, peittäen näin tehokkaasti sekä rintani, että siistityn häpykarvoituksen peittämän kummun jalkojeni välissä.
”Sinä taidat olla lomalla myös?” mies kysäisee ystävälliseen sävyyn ja siirtyy hieman lähemmäs minua. Ehkä vain kuvittelen, tai sitten en, mutta minusta tuntuu, että mies koettaa etsiä sopivaa kulmaa tiirailla rintojani tai muuta kehoani. Alan kuitenkin jutella miehen kanssa ja pian tunnelma vapautuu ja mies siirtyy nyt aivan viereeni istumaan. Mies kertoo itsekin tulleensa lomaansa viettämään parin kaverinsa kanssa ja kyselee miten minun omani on tähän mennessä sujunut. Keskustelu jatkuu ja lopulta rentoudun siinä määrin, että uskallan istua jälleen normaalisti. Tiedän miehen vilkuilevan nyt avoimesti rintojani keskustelun lomassa, tavallaan jopa toivon hänen tekevän jotakin, vaikka minulla on jo oma avomies. Olen utelias näkemän miten tilanne kehittyy ja jossain määrin minuakin haluttaa, kuten aina ennen kuukautisten alkua. Oma avomieheni ei kuitenkaan ole nyt paikalla tai koko kylpylässä vaan olen lomalla yksin hänen ollessaan työmatkoilla. Mitä haittaa yhdessä saunomisesta ja pienestä viattomasta flirtistä siis voisi olla?
Lopulta onnistun johdattelemaan keskustelun hieman kaksimielisempään suuntaan, kysäisemällä onko mies tullut vielä iskeneeksi naisia lomallaan, sillä eivätkös keski-ikäiset keskenään lomailevat miehet nimenomaan niin tee? Tunnelma tuntuu muuttuneen heti jännittyneemmäksi ja mies rohkaistuu kietomaan kätensä ympärilleni. En estele, sillä haluni tuntuu vain yltyvän, miehen pitäessä kättään ympärilläni ja hieman jännittyneenä painaudun miehen kylkeä vasten.
”Ei ole tullut iskettyä.” mies naurahtaa. ”Vai lasketaanko sinut kun noin kiltisti siinä vieressä istut?” mies virnuilee. Tunnen miehen käden liukuvan alaselälleni ja siitä taas hitaasti ylöspäin, selkääni sivellen, samalla kun hän nyt avoimesti tiirailee rintojani. Tiedän nännieni nöpöttävän jo kovina pystyssä, lämmön ja kiihottuneen tilani yhteisvaikutuksesta.
”Ehkäpä minut voisi hyvin laskea.” vastaan hymyillen ja suon flirttailevan katseen miehelle. Enempää ei tarvita. Tuntuu kuin mies ottaisi katseeni kehotuksena antaa mennä ja pian tunnenkin toisen käden hakeutuvan rinnalleni. Etusormi alkaa piirtää hidasta ympyrää nännin ympärillä, kunnes lopulta mies rohkaistuu ottamaan sen paksujen sormiensa väliin, puristellen ja tunnustellen hellästi. Pian myös toinen nänni saa saman käsittelyn.
”Mhh…” mumisen hiljaa ja istun miehen syleilyssä. Toinen käsi on edelleen ympärilläni, kuin mies tahtoisi estää minua lähtemästä. Ei sillä että olisin tästä lähdössäkään. Tiedän tämän olevan väärin avomiestäni kohtaan, mutta tuntuu, ettei päähäni mahdu juuri muuta kuin se fakta, että minua haluttaa nyt. Tahdon kokea jotain kiihottavaa nyt, en vasta kun avomieheni palaa matkoiltaan. Ja jos jokin niin tämä on kiihottavaa, olla vieraan miehen syleilyssä ja antaa miehen kosketella täysin estoitta. Lopulta käsi erkanee rinnoiltani ja katson miestä, kuin odottaen hänen jatkavan. Mies kuitenkin sivelee vain poskeani ja katsoo minua silmiin.
”Jos tahdot lisää niin sinun on ensin maksettava siitä jotain.” mies toteaa salaperäisesti ja siirtää vyötäisillään olevaa pyyhettä sivuun. Katson alas ja näen puolijäykkänä seisovan paksun kalun. Punastun hennosti ajatellessani, miltä tuntuisi saada tuo sisäänsä.
Hitaasti mies painaa päätäni alas ja vastustelematta kumarrun alas. Hellästi ja epäröimättä otan tuon paksun kalun käteeni ja nuolaisen sen kärkeä. Mies silittää hiuksiani ja seuraa kuinka hetken nuolemisen jälkeen otan kalun suuhuni ja alan imeä. Tunnen kuinka poskiani kuumottaa, mutta en anna aistimusten häiritä vaan ummistan silmäni ja jatkan imemistä antaumuksella. Tahdon tehdä parastani tuolle miehelle, jotta hän helpottaisi haluttavaa oloani.
Suljetuista silmistäni huolimatta, tunnen kuinka mies nojautuu taaksepäin ja kuulen hiljaisen huokauksen. Tunnen kiihottuvani lisää jo pelkästään ajatuksesta, että tässä minä olen, vieraan miehen kanssa täysin hänen käytössään kuin paraskin seksiorja.
En tiedä kuinka kauan olen jo pitänyt kalua suussani, kunnes tunnen miehen painavan päätäni alas voimakkaammin, ilmeisesti estääkseen minua vetäytymästä ja pakottaakseen minut nielemään kaiken, mitä suuhuni saan.
Sitten tunnen sen, kalu suussani nytkähtää hieman ja seuraavaksi tunnen kuinka elimen päästä syöksähtää nestettä suuhuni. Koetan parhaani mukaan niellä, silmät edelleen suljettuina. Lopulta uskaltaudun avaamaan silmäni ja nuolen miehen kalun puhtaaksi.
”Oletpa sinä hyvin koulutettu pikku nainen. Ihan itse tajusit puhdistaa.” mies kehaisee ja värähdän tuntiessani lämpimän käden puristavan hellästi, leikkisästi takapuoltani. Ehdin tuskin nousta takaisin istumaan ja avata suuni vastatakseni jotakin, kun kuulen jonkun laittavan suihkun päälle miesten tilojen puolella. Vilkaisen höyrysaunan ovelle päin ja mietin olemmeko saamassa seuraa juuri nyt kun tilanne on menossa mielenkiintoiseksi, kunnes vieressäni istuva mies keskeyttää ajatukseni ja vetää minut suudelmaan. Huulemme painuvat yhteen ja vastaan tuohon vaativaan suudelmaan mielelläni. Tiedän miehen ajattelevan, että ainakin tämän uintireissun ajan, olen hänen naisensa.
”Nähdään altailla.” mies kuiskaa korvaani ja poistuu saunasta. Sydän läpättäen jään vielä hetkeksi istumaan ja katsomaan kuinka miesten suihkutiloihin johtava ovi sulkeutuu ja erottaa meidät toisistamme. Lopulta nousen myös ja menen naisten suihkutiloihin. Tahdon laittaa uimapuvun päälleni ja mennä altaille. Tahdon katsoa eteneekö tilanne vielä tästä.
Minulta ei kulu kauan aikaa, kun pukeudun mustaan uimapukuuni. Rintojen kohdalla, kulkee yksi vaaleanvihreä raita ja tiedän kovana nöpöttävien nännien näkyvän mainiosti kankaan läpi, kunhan puku on märkä ja liimautuu ihoa vasten.
Kävelen allasosastolle ja haen miestä katseellani hetken. Lopulta katseeni pysähtyy eräänlaiselle vesiputoukselle, joka on sijoitettu keskelle allasta. Tiedän, että seinästä virtaavan putouksen takana on laaja syvennys, joten ehkäpä mies on siellä kun häntä ei näy? Mikäpä voisikaan olla parempi paikka kahdenkeskiselle leikkituokiolle, suojassa katseilta, mutta silti mahdollisuutena jäädä kiinni? Vielä hetken katselen ympärilleni, kunnes laskeudun altaaseen ja uin putoukselle, menen putouksen läpi syvennykseen ja hymyilen nähdessäni miehen nojaavan syvennyksen seinään.
”Mietinkin milloin tulet.” mies toteaa lyhyesti ja vetää minut itseään vasten. Toinen käsi hakeutuu niskalleni, toisen pysyessä ala-selälläni ja niin minut vedetään jälleen suudelmaan. Vastaan hyvilläni, kunnes lopulta mies irrottaa huulensa omiltani ja painaa minut seinää vasten.
”Nojaa siihen muru, nyt on sinun vuorosi saada hyvää.” mies virnistää ja katoaa veden alle. Katson yllättyneenä alaspäin, kunnes tunnen uimapuvun haaraosan siirtyvän pois siistityn häpyni päältä. Miehen suu painautuu veden alla haaroihini, enkä kykene estämään nautiskelevaa vingahdusta, kun mies puhaltaa. Ilmakuplat osuvat kevyesti suoraan klitorikselleni ja tunnen veden virtaavan häpyhuulieni välistä sisälleni. Tuntuu taivaalliselta. Miehen pää käy pinnalla vetämässä happea ja niin saan tuntea virtaavan veden ja ilmakuplat yhä uudestaan ja uudestaan. Tunnen kuinka jalkani alkavat täristä ja lopulta laukean, hiljaa ynisten. Polveni notkahtavat ja lähes putoan polvilleni altaan pohjalle, mutta mies estää putoamiseni ja niin jään nojaamaan häneen. Mies hymyilee ja olen itsekin tyytyväinen tilanteeseen. Sain juuri yhden elämäni parhaista orgasmeista ja vielä ihan vieraan miehen käsittelyssä.
Mies silittää hiuksiani ja selkääni. Nojaan hiljaa huohottaen miehen rintaa vasten ja tunnen olevani turvassa, aivan kuten olisin oman mieheni syleilyssä.
”Oletko valmis jatkamaan?” mies kysyy hiljaa ja vilkaisen häntä yllättyneenä. Jatkamaan? Aikooko mies vielä jatkaa? Naurahtaen ja odottamatta vastausta, mies työntää minua jälleen seinää vasten. Uimapuvun haaraosan lisäksi, sivuun siirtyvät nyt myös olkaimet ja pian rintani ovat jälleen paljaana miehen silmien edessä. Lämmin suu hakeutuu toiselle rinnalleni ja tunnen kuinka hampaat näykkivät kovaa nänniä hellästi. Huokaan hiljaa ja hitaasti mies painaa huulensa nännin ympärille, imien ja suudellen rintaani. Rintani saavat vuorotellen saman käsittelyn, samalla kun mies toisella kädellään ottaa paksun elimensää esille.
Mies nostaa toisen jalkani ylös, alkaen asetella suojaamatonta elintä aivan yhtä suojaamattomalle pillulleni.
”Eikö pitäisi olla kondo…” koetan estellä, mutta turhaan. Miehen huulet painuvat jälleen omiani vasten, vaientaen tehokkaasti vastalauseeni ja aivan kuin se ei riittäisi, mies ottaa vielä kielensäkin mukaan suudelmaan. Huohotan ja vastaan suudelmaan, samalla kun paksu elin asettuu häpyhuulilleni. Lopulta mies alkaa hitaasti työntyä sisääni. Oloni tuntuu jo alkuvaiheessa täydeltä. Huulemme irtautuvat jälleen toisistaan ja mies alkaa työntyä edestakaisin. Työntöjen takia jälleen sisääni virtaava vesi tekee minulle temppujaan, enkä pysty pidättelemään huokauksia ja ähkäisyjä, joita suustani purkautuu. Olen iloinen vesiputouksesta, joka edelleen virtaa syvennyksen edessä, peittäen meidät ihmisten katseilta ja peittäen myös meidän kahden yhdynnästä aiheutuvat hiljaiset äänet.
”Älä laske sis…” koetan sanoa vielä, mutta turhaan yritän sanoa sitäkin. Laukean jo toiseen kertaan tuon vieraan miehen käsissä, enkä orgasmiltani saa enempää sanottua. Suustani purkautuu vain hiljainen voihkaisu ja kiihtynyttä huohotusta. Tuntuu hyvältä. Mies tulee pian minun jälkeeni ja tunnen lastin lähtevän liikkeelle, suoraan sisälleni.
Huohottaen nojaamme toisiimme. Mies silittelee hiuksiani ja katson häntä raukeana. Värisen ja mies vetää minut paremmin itseään vasten, saaden oloni jälleen tuntumaan turvalliselta. Sanoja ei tarvita, sillä tiedämme kummankin nauttineen toimituksesta. Mies sai seksiä ja minä taas helpotuksen haluttavaan olooni.
”Tule aulaan kun lähdet muru. Vaihdetaan puhelinnumeroita siltä varalta että alkaa panettaa.” mies sanoo silmää iskien ja vedettyään uimahousut taas elimensä peitoksi, hän poistuu syvennyksestä. Jään tyydytettynä hetkeksi istumaan, kunnes korjaan uimapukuani hieman minäkin. Poistuessani pukuhuoneesta suuntaan aulaan ja vaihdamme numeroita miehen kanssa. Ehkäpä tapaamme vielä joskus, seksin merkeissä?
Ikimuistoinen kylpyläreissu
Levoton_neito
2
8964
Vastaukset
- Jondalar74
Hyvin kirjoitettu ja kiihottava tarina!
- Levoton_neito
Kiitos palautteesta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833739Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1071114
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165865- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745