Ensimmäinen tekstiviesti

lähti just. Tänään kävin katselemassa lisälaitetta kännykkääni, joten ehkäpä niitä kuviakin alan pian saamaan koneelleni laitettua. Jos ja kun opin edes tyydyttävästi kuvaamaan.
Onneksi meitä ei ammattilaisia lienee sentään useampi Suomessa. Näin ainakin sanoi asiantuntija jota konsultoin tänään:)
Mites teillä muilla on päivä mennyt. Täällä on ollut enemmän kuin liukasta. Aamulla sai mennä kieli keskellä suuta pysäkille.

70

1714

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ärrieri

siitä se lähtee.Joskus on ihan näppärä laittaa asia viestinä mut jotenki soittaminen on kivempaa.Kavereita ei muutenkaan näe aina niin usein kuin haluaisi että kiva edes ääntä kuulla :)
      Jos enemmän kuvailet niin suosittelen digikameran hankintaa.Ei puhelimen ja kameran kuvia voi verrata,toki jos vaan vähän kuvailee,eikä mitään "elämää suurempia hetkiä" niin saahan sitä puhelimellakin jotain aikaan.
      Täällä oltu tänään hyvällä tuulella,ulkona oli upea kuutamo ja mukavan rapsakka ilma kävellä lenkki.

• Onneksi on edes kännyssä kamera;)) Digikameraa muuta meillä ei ole. Keväämmällä pitää ostaa.
        Mulle kävi tänään vanhanaikuisesti. Taitaa Rementtia iskeä.
        Heräsin aamulla aikaisin ja mietin mitä ollenkaan teenkään kun on vapaata ja kaikki. Onneksi oli vaatteet päällä ja käsveska aina lähtövalmiina. Puhelin soi ja multa kysyttiin missä sä oikein olet?? vastasin iloisena kotonahan minä........Mun piti olla seminaarissa. Arvaas tuliko kiiruus??

• Pukeli 1
        umalehtinen kirjoitti:

Onneksi on edes kännyssä kamera;)) Digikameraa muuta meillä ei ole. Keväämmällä pitää ostaa.
        Mulle kävi tänään vanhanaikuisesti. Taitaa Rementtia iskeä.
        Heräsin aamulla aikaisin ja mietin mitä ollenkaan teenkään kun on vapaata ja kaikki. Onneksi oli vaatteet päällä ja käsveska aina lähtövalmiina. Puhelin soi ja multa kysyttiin missä sä oikein olet?? vastasin iloisena kotonahan minä........Mun piti olla seminaarissa. Arvaas tuliko kiiruus??

tytölle. Liian pienet painikkeet meille, mokomakin läpyskä. No, olihan meillä se vanha kone, joka ei toiminut muka, mutta alkoipas toimimaan, kun ostinkin siihen uuden akun.
        Nyt ei oo sitten kameraa, mutta on helppo soittaa ja se on pääasia.
        Sain muuten vastalahjaksi siltä likalta sen vanhan käsveskan.
        Tuuletin sitä ulkona paripäivää, kun siinä oli niin outoja tuoksuja minulle.
        Niin ja ihan aitoa muoviakin se vielä on.

• Pukeli 1 kirjoitti:

tytölle. Liian pienet painikkeet meille, mokomakin läpyskä. No, olihan meillä se vanha kone, joka ei toiminut muka, mutta alkoipas toimimaan, kun ostinkin siihen uuden akun.
        Nyt ei oo sitten kameraa, mutta on helppo soittaa ja se on pääasia.
        Sain muuten vastalahjaksi siltä likalta sen vanhan käsveskan.
        Tuuletin sitä ulkona paripäivää, kun siinä oli niin outoja tuoksuja minulle.
        Niin ja ihan aitoa muoviakin se vielä on.

vaikka vanhana saisikin;))))))))
        Kännykät ovat peijoonin keksintö. Me muuten pidämme peijaiset lankaliittymälle viikonloppuna ja itkeä tirautemme myös.
        Pitäiskö laittaa kortti ja kiittää menneestä ja toivoa kevyet mullat;(??????:-DD

• Pukeli 1
        umalehtinen kirjoitti:

vaikka vanhana saisikin;))))))))
        Kännykät ovat peijoonin keksintö. Me muuten pidämme peijaiset lankaliittymälle viikonloppuna ja itkeä tirautemme myös.
        Pitäiskö laittaa kortti ja kiittää menneestä ja toivoa kevyet mullat;(??????:-DD

luovut lankapuhelimesta, halvempaa soitella sillä.
        Mie en luovu siitä, kun se on isän perupuhelin, vaikka en paljon enään nykyisin soittelekaan, kun ylimääräinen aika menee täällä näin.
        Onko sellaista tautia, kun nettinarkomania?

• Pukeli 1 kirjoitti:

Mie en luovu siitä, kun se on isän perupuhelin, vaikka en paljon enään nykyisin soittelekaan, kun ylimääräinen aika menee täällä näin.

nettinarkomaniasta. Lankapuhelimen annan pois vain ja ainoastaan kaameen puhelinlaskun vuoksi. Ne kaikki olivat virkapuheluita ihan oikeasti.
        Mieluimmin käytän muualle sen rahan joka menee lankaliittymän laskuihin.
        Toisaalta toi känny on tarpeellinen. Nykyään on elämäntilanne sellainen että pitää olla lähes jatkuvasti tavoitettavissa ja pitää saada määrätyt ihmiset kiinni justa eikä melkeen. Kotoa olen entistä pidempiä päiviä poissa ja on syytä saada miehenikin kiinni ja samoin toistapäin.

• maksetaan
        umalehtinen kirjoitti:

nettinarkomaniasta. Lankapuhelimen annan pois vain ja ainoastaan kaameen puhelinlaskun vuoksi. Ne kaikki olivat virkapuheluita ihan oikeasti.
        Mieluimmin käytän muualle sen rahan joka menee lankaliittymän laskuihin.
        Toisaalta toi känny on tarpeellinen. Nykyään on elämäntilanne sellainen että pitää olla lähes jatkuvasti tavoitettavissa ja pitää saada määrätyt ihmiset kiinni justa eikä melkeen. Kotoa olen entistä pidempiä päiviä poissa ja on syytä saada miehenikin kiinni ja samoin toistapäin.

puhelinosakkeesta?
        Pitäisi muuttaa rahaksi omakin mutta en tiedä päivän hintaa.

• tällainen
        Pukeli 1 kirjoitti:

Teeppä tuo testi ja tunnista ongelmasi

http://www.paihdelinkki.fi/testaa/netinkaytto

• Pukeli 1

• Pukeli 1
        maksetaan kirjoitti:

puhelinosakkeesta?

Ota mielummin vuosittainen osinko.
        Voithan sen lankaliittymän irtisanoa ja silti pysyä osakkeenomistajana puhelinyhtiössäsi.

• maksetaan kirjoitti:

puhelinosakkeesta?

Telia Sonera muutti ostoliittymät tavallisiksi vuokraliittymiksi hiukan alle 150 euron maksulla noin vuosi sitten.

• Pukeli 1
        umalehtinen kirjoitti:

Telia Sonera muutti ostoliittymät tavallisiksi vuokraliittymiksi hiukan alle 150 euron maksulla noin vuosi sitten.

mutta, kun minusta tuo kyselijä puhui puh.osakkeesta eikä liittymästä.

• Myy-Pikkuinen

päivä mennyt. Aamulla autolla paikkaan a koska ei huvittanut yhtään kävellä tuolla jäätikössä, ehkä luistimillakin ois päässyt tosi hienosti perille. =)

• LUISTIMET olisi ollut kova sana. Eipä olisi tarvinnut yrittää niin penteleesti pystyssä pysymistä.
        Saas kattoo kummosta lienee huomen aamusta. Joudun menemään ison mäen alas bussipysäkille tai lähteä noin tuntia aikaisemmin kuin on pakko ja ennenhän en lähe.

• Myy-Pikkuinen
        umalehtinen kirjoitti:

LUISTIMET olisi ollut kova sana. Eipä olisi tarvinnut yrittää niin penteleesti pystyssä pysymistä.
        Saas kattoo kummosta lienee huomen aamusta. Joudun menemään ison mäen alas bussipysäkille tai lähteä noin tuntia aikaisemmin kuin on pakko ja ennenhän en lähe.

pulkan ja lasetat sillä mäen alas ja jos ei oo pulkkaa niin ÄMPÄRILLÄ! =))))))))))))

• Myy-Pikkuinen kirjoitti:

pulkan ja lasetat sillä mäen alas ja jos ei oo pulkkaa niin ÄMPÄRILLÄ! =))))))))))))

eikä pulkassa oo jarruja. Taitaisin painella samaa kyytiä Tampereen moottoritielle saakka. Pääsisin valtakunnan uutisiin.
        Seniili rouva keksi uuden liikkumistavan liukkaalla kelillä........:-DD

• umalehtinen kirjoitti:

eikä pulkassa oo jarruja. Taitaisin painella samaa kyytiä Tampereen moottoritielle saakka. Pääsisin valtakunnan uutisiin.
        Seniili rouva keksi uuden liikkumistavan liukkaalla kelillä........:-DD

rattikelkka. niissä on jarrut. ;-))))))

• Telpet
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

Olen ostanut ÄMPÄRIN. Oikein sellaisen emaloidun peltiämpärin, en tiedä muistatko sinä aikaa, kun oli niitä punertavan keltaisia ja sisältä valkoisia emaloituja ämpäreitä, sellaisen löysin tuolta venäjän puolelta, se oli ihan pakko ostaa.
        Voi veljet, se on upea. Sen kun kerää täyteen luonnonkukkasia kesällä, niin a,wot

• Myy-Pikkuinen
        Telpet kirjoitti:

Olen ostanut ÄMPÄRIN. Oikein sellaisen emaloidun peltiämpärin, en tiedä muistatko sinä aikaa, kun oli niitä punertavan keltaisia ja sisältä valkoisia emaloituja ämpäreitä, sellaisen löysin tuolta venäjän puolelta, se oli ihan pakko ostaa.
        Voi veljet, se on upea. Sen kun kerää täyteen luonnonkukkasia kesällä, niin a,wot

sellasii nähnyt. =)
        Mut onneks olkoon uudesta ÄMPÄRISTÄ! =)))

• ja tosi paljon uutta lunta. Yksi auto oli kyllä sukeltanut niin komeasti hankeen että olisi pitänyt olla se kamera... En oikein tiedä, miten juuri siinä kohti voi sellaisen sukelluksen saada aikaan, mutta kaikkeahan sitä sattuu. Ei tainnut kukaan siinä pahasti loukkaantua, mutta aika kauan sai seistä piiiiiiiitkässä letkassa.

Onnea tekstarin johdosta ;) ja tsemppiä kamerankin käyttöön... minulle on ainakin tuon oman kännyn kamera ollut aivan täydellinen pettymys, tai no ei minulla ollut oikein mitään odotuksiakaan... Meikäläisellä on vähän paha tapa pudottaa kännykkä milloin mihinkin, yleensä jonkinlaiseen kosteaan paikkaan, joten mitään kallista laitetta en uskalla hankkia, kuvien taso taitaa olla sitten ihan sen mukainen...

• Täällä tuli eilen vettä ja sulatti melkein kaikki lumet pois. Sitten pakkasyö ja heureka jääkeli.

Tossa oli joku ajanut ulos bussireitin varrella ja siinä oli auto aikas pahan näköinen.
        Ei olisi viesti vieläkään lähtenyt ellei ystävällinen sunnuntainen matkakumppanimme olisi laittanut kännykkääni sellaiseksi että voi kirjoittaa;))

• hukuttelen noita puhelimia. ja kameroita kanssa.
        mun poika kerran oli yhdissä juhlissa ja oli vessassa ja puhelin tippu vessanpönttöön. sisään tuli kiireinen tyttö ja sano että äkkiä ulos nyt on hätä ja veti vessan :-O
        poika seiso ja katto että ei halvattu....

• majorica kirjoitti:

hukuttelen noita puhelimia. ja kameroita kanssa.
        mun poika kerran oli yhdissä juhlissa ja oli vessassa ja puhelin tippu vessanpönttöön. sisään tuli kiireinen tyttö ja sano että äkkiä ulos nyt on hätä ja veti vessan :-O
        poika seiso ja katto että ei halvattu....

No hyvinkö vessa veti, vai jäikö känny kellumaan kuten "korkkikakka"? :D

Ennen ne kännytkin kesti jotakin, minulla oli Tromssassa ystävätär jolla josta käsittämättömästä syystä uiskenteli känny aina välillä drinkkilasissa. Sitä sitten vietiin aina liikkeeseen jossa ne kuivatti sen kunnolla ja sitten se taas toimi kuin uusi. Minulla ne yleensä kyllä ovat saaneet osakseen ihan vain vettä (aika kuraista joskus) ja lunta... Kameran linssi taas on joskus hörppäissyt muutakin, bileissä kun otan hämäriä tunnelmakuvia ilman salamaa niin käytän aina viinilasia jalustana... joskus kamera on sitten päässyt keikahtamaan. Mutta opiksi en vaan ota...

• Ursa kirjoitti:

No hyvinkö vessa veti, vai jäikö känny kellumaan kuten "korkkikakka"? :D

Ennen ne kännytkin kesti jotakin, minulla oli Tromssassa ystävätär jolla josta käsittämättömästä syystä uiskenteli känny aina välillä drinkkilasissa. Sitä sitten vietiin aina liikkeeseen jossa ne kuivatti sen kunnolla ja sitten se taas toimi kuin uusi. Minulla ne yleensä kyllä ovat saaneet osakseen ihan vain vettä (aika kuraista joskus) ja lunta... Kameran linssi taas on joskus hörppäissyt muutakin, bileissä kun otan hämäriä tunnelmakuvia ilman salamaa niin käytän aina viinilasia jalustana... joskus kamera on sitten päässyt keikahtamaan. Mutta opiksi en vaan ota...

se olikin että kun oli täysivakuutus niin se korvaa sen puhelimen kun sen rikkinäisenä vie liikkeeseen. mutta kun se tyttö veti sen sieltä alas ;-)))))

joskus on hyvä kun on "kova pää" ja sitten joskus taas ei.

• kihveli3

nimittäin kännykkäriippuvuus =)
      Meillä on satanut lunta... Aamulla oli -1,5 pakkasta ja päivällä paistoi jo aurinko, mutta sitten yht´äkkiä tuli tuuli ja lumipyry.
      No se hyvä puoli tuossa lumisateessa on, ettei tarvitse pelätä liukastuvansa =) Saa tarpoa 30cm:n nietoksessa,kun käy postin hakemassa... Alkaa nimittäin kolaajien paikat olemaan jo niin kipeinä, että nyt pitää vähän miettiä mistä kolaa. Portaiden edusta ja autojen kulkuväylä ensin ja muut sitten,jos jaksaa :-)
      Iloista iltaa vaan kaikille!

• näemme..

pikku Mimminkin kuvia?
      Galleriassasi oleva koirahan ei ole nykyinen pentusi, kuva on paljon vanhempi.

• Ei vai?

Eikö se olekaan Uman Mimmi?

Mikä se sitten on?

• kuva..
        Ei vai? kirjoitti:

Eikö se olekaan Uman Mimmi?

Mikä se sitten on?

Taisi olla hauhaucomissakin silloin.

• OHO OHO
        kuva.. kirjoitti:

Taisi olla hauhaucomissakin silloin.

Taas uutta!

• Sehän on mun "persoonakuvani" joka kuvaa minua.

• meinaan sen hännästä ja kyljestä........yhden naamakuvan sain tai paremmin luulin saaneeni, hyppäs just alta pois ja naamakuvassa poseeraa sen Iso-Äiti ja tädistä näkyy hieman kankkua;))))
        Ja sitten tietty kuva mun huulesta.
        On toi valokuvaaminen monimutkainen laji!!

• aiemmin ..
        umalehtinen kirjoitti:

Sehän on mun "persoonakuvani" joka kuvaa minua.

että kuvassa on Mimmi, miksi?

• aiemmin .. kirjoitti:

että kuvassa on Mimmi, miksi?

Mimmi on väriltää bläkkäri ja kuvan koira täysmusta.
        Niissä on eroa kuin yöllä ja päivällä.

• vieraskirjassa kerroit
        umalehtinen kirjoitti:

Mimmi on väriltää bläkkäri ja kuvan koira täysmusta.
        Niissä on eroa kuin yöllä ja päivällä.

että Mimmi on kuvassa 5 viikon ikänen.

• tulee,,,
        vieraskirjassa kerroit kirjoitti:

että Mimmi on kuvassa 5 viikon ikänen.

menee väri ja rodut sekaisin buhaaaaa

• onko totta?

Onko totta että pentu joka on galleriassasi ei olekaan Mimmi?

• kihveli3

näköjään ollut tänään "puskis"-päivä ja sama meno jatkuu. Harmi vaan, on aika tylsää luettavaa, olisitte edes repäisseet kunnolla.
        Ai niin muuten, minun galleriassa oleva kuva Ei ole yksikään minun koirista, ei uusi eikä vanha kuva =) Ihan vain selvennyksenä teille, ettei teidän tarvitse sitä miettiä, vaan pääsette keskittymään tärkeämpiin ongelmiin =)
        Mutta nyt mukavaa illan jatkoa kaikille ja toivottavasti teillä siellä puskissa ei tule kylmä, meillä ainakin sataa taas lunta! Pistäkäähän pipo syvämmälle päähän, ettei pää palellu...
        ÖITÄ!

• Uman ..
        kihveli3 kirjoitti:

näköjään ollut tänään "puskis"-päivä ja sama meno jatkuu. Harmi vaan, on aika tylsää luettavaa, olisitte edes repäisseet kunnolla.
        Ai niin muuten, minun galleriassa oleva kuva Ei ole yksikään minun koirista, ei uusi eikä vanha kuva =) Ihan vain selvennyksenä teille, ettei teidän tarvitse sitä miettiä, vaan pääsette keskittymään tärkeämpiin ongelmiin =)
        Mutta nyt mukavaa illan jatkoa kaikille ja toivottavasti teillä siellä puskissa ei tule kylmä, meillä ainakin sataa taas lunta! Pistäkäähän pipo syvämmälle päähän, ettei pää palellu...
        ÖITÄ!

galleriakuvaa kysyttiin niin sinä vastasit?

Onko 1 1 kuitenkin TURKU?

• Myy-Pikkuinen

menee nyt yö unoset.

• kihveli3 kirjoitti:

ÖITÄ!

Täällä jo Rouva ja hänen vanhin tyttärensä vetävät sikeitä ja porukkamme nuorin myös. Lilli-Putti valvoo kanssani järsien puruluuta ja Fanny miettii
        mennäkkö maata vai ei. Jussi leikkii pallolla.
        Eiköhän valot sammu piankin ja peti kutsuu uupuneita.

• Sain jo
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

menee nyt yö unoset.

tässä ketjussa Umalta vastauksen kysymykseeni.
        Gallerian koira ei ole pieni Mimmi pentu.

• Myy-Pikkuinen
        Sain jo kirjoitti:

tässä ketjussa Umalta vastauksen kysymykseeni.
        Gallerian koira ei ole pieni Mimmi pentu.

tiedät noin tarkkaan asiat. Saat ÄMPÄRIN!

• ...........
        Uman .. kirjoitti:

galleriakuvaa kysyttiin niin sinä vastasit?

Onko 1 1 kuitenkin TURKU?

tuo on haukullisen kopio....ihan samanlainen pikture kalleriassa...niin on samannäköset...onko haukulla uus frendi,vanha on jättänyt...

• virtuaali
        ........... kirjoitti:

tuo on haukullisen kopio....ihan samanlainen pikture kalleriassa...niin on samannäköset...onko haukulla uus frendi,vanha on jättänyt...

kännykkä kateissa?

• ....aamu.....
        virtuaali kirjoitti:

kännykkä kateissa?

sä heilut täälä puskissa...miksi??

• ..........
        ....aamu..... kirjoitti:

pitäähän sulla kaveri olla,,,,,,,,ettet tunne itseäsi yksinäiseksi,,,,,,

• ite teet
        ....aamu..... kirjoitti:

vai onks sul siihenko joku erioikeus hä ?

• jutteluseuraa
        ite teet kirjoitti:

vai onks sul siihenko joku erioikeus hä ?

ihan kuin minäkin.......mutt tuo ei vaan taida pitää musta,,,vaikka kuinka yritän jutella mukavia ja tsempata.......

• kyllä se siitä. täällä on ****tanan liukasta.
      pari kertaa kävin tutustumaan jäähän lähemmin kun käytiin koirien kanssa ulkona.

toinen polvi on auki. ja kipee :-(

• Myy-Pikkuinen

puhallan täältä kaukaa polvesi terveeks! =)))

• mitä nyt tollanen lammikko kellukkeineen välissä.
        P#######n pliukasta täälläkin;)) Pysytään pystyssä.

• Myy-Pikkuinen kirjoitti:

puhallan täältä kaukaa polvesi terveeks! =)))

heti helpotti. laitan vielä Bamse-laastarin huomenna niin eiköhän parane.

• umalehtinen kirjoitti:

mitä nyt tollanen lammikko kellukkeineen välissä.
        P#######n pliukasta täälläkin;)) Pysytään pystyssä.

ollaan juu. äkkiäkös tuosta lätäkön kautta poikee vaikka iltakaffeelle ;-))))

• majorica kirjoitti:

ole pariintuhanteen vuoteen olleet mikään ongelma, sädekehä vaan pään päälle palamaan niin johan ehtii iltakahveelle. Mutta muista ottaa varaparistot mukaan siihen sädekehään, ettei se vaan pääse sammumaan kesken matkan...

http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/20058/1234021895_vesijuoksu1.jpg

Nyt tää meni nukkumaan, hyviä öitä! :)

• Myy-Pikkuinen

• majorica kirjoitti:

Siksi meillä nuo samankaltaiset kelitkin ovat;))

• Myy-Pikkuinen
        Ursa kirjoitti:

ole pariintuhanteen vuoteen olleet mikään ongelma, sädekehä vaan pään päälle palamaan niin johan ehtii iltakahveelle. Mutta muista ottaa varaparistot mukaan siihen sädekehään, ettei se vaan pääse sammumaan kesken matkan...

Ursalle!
        Kait minunkin täytyis hiipiä vällyjen alle...

• Ursa kirjoitti:

tilattua tuon sädekehän? ja tuplaparistoilla?
        olis se mukava kulkea tuolla ulkona tuommoinen päässä. olis vähän niinkuin Jeesus. se ikävämpi puoli olisi sitten kun se Ponde Pilatus laittais ristille .

• mitään lisälaitetta

käytät puhelimen omaa usb johtoa ja lataat koneellesi nokian sivulta puhelimesi pc suiten.
      Ihmettelen suuresti ettei puhelimen myyjä muka kertonut tätä sinulle... Tai mikset itse lukenut sitä ohjekirjasta.

Taitaa olla virtuaalikännykkä tämä sinun kännykkäsi!

• liittymän avaajalle

eurolla puhellin Nokia 6220 Classic

Väri: Musta

Käteishinta 1 €
        alk. 11,99 €/kk

• liittymän avaajalle kirjoitti:

eurolla puhellin Nokia 6220 Classic

Väri: Musta

Käteishinta 1 €
        alk. 11,99 €/kk

kanssa Nokia 3120 http://www.nokia.fi/A4827347.

• kaaahueeen huonoooo

• ,,,,,,,,,,,,,,,
        kaaahueeen huonoooo kirjoitti:

puheeeeliiiin Nokia 3120 Classic

Valitse väri:

Käteishinta 1 €
        alk. 3,99 €/kk

oooosttaaaaa puuuheeeliiin eeeeiiii leeeeluuuuu.

http://www.gsm-store.com/product_details.php?p=4064

....tai kukkapuska kadonneelle kaverille.........

• niinko,,
        ,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

....tai kukkapuska kadonneelle kaverille.........

yleens,,soita siihen siun virtuaaliseen känny numeroon buahahahaahah

• ´´´´´''''
        niinko,, kirjoitti:

yleens,,soita siihen siun virtuaaliseen känny numeroon buahahahaahah

miks pitäis,,,,täällä saa sun kans jutella ihan ilmatteeks,,,,,,

• o muut
        ´´´´´'''' kirjoitti:

miks pitäis,,,,täällä saa sun kans jutella ihan ilmatteeks,,,,,,

tekemist ko kytätä tääl kuka ilmestyy ja kuka ei.me vaik peseen niit riepui välil.tää lähtee nyt nauttiin aurinkoisest talvi sääst ja haistattaa pitkät tolölasel luupääl.

• älä sie huua,,,
        o muut kirjoitti:

tekemist ko kytätä tääl kuka ilmestyy ja kuka ei.me vaik peseen niit riepui välil.tää lähtee nyt nauttiin aurinkoisest talvi sääst ja haistattaa pitkät tolölasel luupääl.

samaahan sääkin teet koko ajan.....

• kaaahueeen huonoooo kirjoitti:

puheeeeliiiin Nokia 3120 Classic

Valitse väri:

Käteishinta 1 €
        alk. 3,99 €/kk

oooosttaaaaa puuuheeeliiin eeeeiiii leeeeluuuuu.

http://www.gsm-store.com/product_details.php?p=4064

me ostimme puhelimet,,emme kytkykauppaa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5115
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3658
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1504
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1391
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1292
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1198
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1117
    Aihe