Kertokaas, millainen nainen on "lahna" sängyssä?
Itse olen hyvin aktiivinen seksissä, esim. päällä, mutta kun mies on lähetyssaarnaajassa päälläni, en voi oikein muuta tehdä kuin yrittää myötäillä... eli olenko "lahna"?
Lahna?
14
3031
Vastaukset
- miehen
Lahna vain makaa selällään tekemättä yhtikäs mitään. Siis et ole.
- KoS
Puhdasverinen Lahna tietää vain yhden tavan harrastaa seksiä. Se menee selälleen sänkyyn ja levittää hiukan jalkojaan. Eritysesti Lahna pitää ulkopuolisten pikkuseikkojen, kuten katon kuvioiden, tarkkailusta kesken aktin. Ne nimittäin tekevät Lahnan seksistä mielenkiintoista puuhaa. Eräs Lahnan alalaji, Viekas Lahna, osaa harhauttaa kumppaniaan ääntelemällä voimakkaasti sekä kiemurrellen juuri aktin loppupuolella. Todellisuudessa tämä Lahna ajatteli että pitääpä käydä Valintatalossa kun siellä oli Bioluvil tarjouksessa sopivasti.
Sellainen on Lahna.- Peto
Tämä asentohan on kuollut hämähäkki. Makaa selällään hiljaa raajat levällään ja ei vahingossakaan liikahda. Jos tuijottava katse häiritsee niin voi sormilla vetää silmä luomet alas. Monesti pitää pyytää lahnaa räpyttelemään edes silmiä, että tietää kalan olevan hengissä. Jos erehtyy kysymään kesken aktin, että tuntuuko hyvältä kun ei itse pysty sitä päättelemään mistään niin saa vastaukseksi pään nyökäytyksen.
- Anonyymi
Peto kirjoitti:
Tämä asentohan on kuollut hämähäkki. Makaa selällään hiljaa raajat levällään ja ei vahingossakaan liikahda. Jos tuijottava katse häiritsee niin voi sormilla vetää silmä luomet alas. Monesti pitää pyytää lahnaa räpyttelemään edes silmiä, että tietää kalan olevan hengissä. Jos erehtyy kysymään kesken aktin, että tuntuuko hyvältä kun ei itse pysty sitä päättelemään mistään niin saa vastaukseksi pään nyökäytyksen.
Kylkilahna. Makaa kyljellään, eikä edes riisu rintsikoita, eikä pikkareita. Räplätään housun päältä ja pikkarin sivusta ujutetaan sormi römpsään. Joskus on esiintyvinään kiihottunutt tuhinaa, yleensä ei. Pillua ei saa heräteltyä pikkarin puntista, kosteutta ei ole, ellei ole juuri ennen kusella käynyt. Ujutetaan syljellä kasteltua kullia pikkarin sivusta ja toivotaan, että sieltä joku reikä löytyy. Joskus ei löydy ja joutuu pikkarinpuntin ja reiden väliin tönimään. Mitään ei kuulu, ellei itse ääntele tai sänky narise. Siinä vaiheessa kun itse on saanut itsensä niin kiihottuneeseen tilaan, naapurin Irmeliä ajatellen, että spermat lähtee, kylkilahna vetää jo unta päähän kuuluvan kuorsauksen saattelemana.
- toinen nainen
sitä lähetyssaarnaajaa........itse ainakin olen notkea ja laitan jalkani miehen olkapäille tai levitän oikein auki......lahna nimitys on vain pienimulkkuisten miesten keksimä juttu!!
- yeah
Hyvin sanottu
- KoS
Asenteesta eikä asennosta. Jos nainen harrastaa "vain" missionarya osallistumatta mitenkään, niin täytyy sanoa että silloin on kyse varsin laiskasta naisesta kun ei itse viitsi "töitä" tehdä yhteisen hyvän eteen, edes alla ollessaan. Itse ainakin pidän vaihtelusta myös työvuorojen suhteen, vähänaikaa kun levähtää niin jaksaa taas keskittyä rakkaansa tyydyttämiseen. Mutta kuten ennenkin, vakka kantensa valitsee, niin myös tässäkin asianlaidassa.
- Joku kala
KoS kirjoitti:
Asenteesta eikä asennosta. Jos nainen harrastaa "vain" missionarya osallistumatta mitenkään, niin täytyy sanoa että silloin on kyse varsin laiskasta naisesta kun ei itse viitsi "töitä" tehdä yhteisen hyvän eteen, edes alla ollessaan. Itse ainakin pidän vaihtelusta myös työvuorojen suhteen, vähänaikaa kun levähtää niin jaksaa taas keskittyä rakkaansa tyydyttämiseen. Mutta kuten ennenkin, vakka kantensa valitsee, niin myös tässäkin asianlaidassa.
Nyt annoit pientä toivonkipinää minulle, joka aina olen pitänyt itseäni täydellisenä lahnana. Olen nimittäin luullut, että se tarkoittaa sitä, että ei kovin aktiivisesti vie miestä uusiin asentoihin jne. Mutta riittääkö siis se, että vaikka mies suurimmaksi osaksi valitsee asennot, niin minä kuitenkin olen myös hommassa mukana, eli "jyystän" kyllä siinä kuin miehenikin. Jotenkin vain en osaa oikein päättää, minkä asennon tahdon seuraavaksi, kun kaikki tuntuvat niin hyvältä. Toki saatan esim. vaihtaa jalan olkapäälle tai sieltä pois, kääntyä kyljeltä mahalle tai toisinpäin, ihan mikä tuntuu paremmalta, mutta siis sellaisia "isompia" muutoksia en tahtoisi tehdä, tai siis silloin en saa itse paljonkaan nautintoa, kun en pysty siihen keskittymään.
Toki siis silloin, kun en muutenkaan ole sillä tuulella, eli tarkoituksenani on vain miehen tyydyttäminen (tosin silloin homma yleensä hoidetaan vain suun kautta), silloin osaan kyllä vääntää miehen mitä moninaisimpiin asentoihin. Eli onko minulla vielä toivoa? Tiedän, että mitään huippurakastajatarta minusta ei saisi tekemälläkään, mutta olenko sittenkin joku muu kala, kuin lahna? - Ankerias
Joku kala kirjoitti:
Nyt annoit pientä toivonkipinää minulle, joka aina olen pitänyt itseäni täydellisenä lahnana. Olen nimittäin luullut, että se tarkoittaa sitä, että ei kovin aktiivisesti vie miestä uusiin asentoihin jne. Mutta riittääkö siis se, että vaikka mies suurimmaksi osaksi valitsee asennot, niin minä kuitenkin olen myös hommassa mukana, eli "jyystän" kyllä siinä kuin miehenikin. Jotenkin vain en osaa oikein päättää, minkä asennon tahdon seuraavaksi, kun kaikki tuntuvat niin hyvältä. Toki saatan esim. vaihtaa jalan olkapäälle tai sieltä pois, kääntyä kyljeltä mahalle tai toisinpäin, ihan mikä tuntuu paremmalta, mutta siis sellaisia "isompia" muutoksia en tahtoisi tehdä, tai siis silloin en saa itse paljonkaan nautintoa, kun en pysty siihen keskittymään.
Toki siis silloin, kun en muutenkaan ole sillä tuulella, eli tarkoituksenani on vain miehen tyydyttäminen (tosin silloin homma yleensä hoidetaan vain suun kautta), silloin osaan kyllä vääntää miehen mitä moninaisimpiin asentoihin. Eli onko minulla vielä toivoa? Tiedän, että mitään huippurakastajatarta minusta ei saisi tekemälläkään, mutta olenko sittenkin joku muu kala, kuin lahna?Mä ainakin nautin rakastelusta intensiivisenä, en sellaisena että vaihdetaan asentoa harva se minuutti. Menee äheltämiseksi. Yleensä rakastelemmekin vain siinä asennossa johon satumme päätymään. Ja otamme siitä kaiken irti.
Se on se tunne, ei tekniikka. Olitpa mikä kala tahansa =)
- on kala
No ei tuo minustakaan täytä lahnan määritelmää. Lahna on tässä ketjussa saanut varsin ansiokkaita ja osuvia määrttelmiä :)
Lähetyssaarnaajassa ei ole asentona mitään vikaa ja siitä voi saada molemmat paljon irti kun osaa. Miehen pitää antaa naiselle tilaa liikehtiä siellä alla eikä röhnöttää koko painollaan päällä niin ettei henki kulje. Ainakin meillä vaimo pystyy antamaan melkoisesti vastapotkua allakin kun on itselläkin kunnon vire päällä.
Et siis ole lahna varsinkin kun harrastat muutakin kuin alla makaamista.
Piste - pussylicker
et ole lahna. Haluaisin nähdä/kokea mitä muuta nainen voi tehdä alla ollessaan ko. asennossa??? Luulen, että ei siinä voi juuri muuta kuin maata. Lahnaksi muutut jos odotat miestäsi sängyssä selällään etkä tee mitään seksin aikana...
- Anonyymi
mä oon kyllä kampela
- Anonyymi
mä oon heinäsirkka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä oon heinäsirkka
no kuuleppa kampela on isompi jytky ku sinun heinäsirkkas!!! tiesitkö että kampela on mainio naamioitumis väline sekä myöskin hyvä naapurin hätistämiseen pihalta. Kun kerran mäiskäset kampelalla naapuria poskelle niin ei tule toisten.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693