Ottaisitteko vitivalkoista koiraa? Jos et niin miksi? Mielestäni se on paras valinta.
Minua ihmetyttää, kun vitivalkoisen pienen pystykorvani kanssa kävellään kaupungilla ja tosi usein ihmiset jäävät ihmettelemään koirani vitivalkoista väriä ja olettavat, että joudun puunaamaan ja pesemään koiraa koko ajan. Samalla kun ihastellaan niin samaan hengenvetoon myös päivitellään kuinka kova homma se mahtaa olla pitää puhtaana. Ihmiset eivät tunnu edes uskovan kun kerron kuinka helppohoitoinen ja hyvin puhtaana pidettävä koira on. No eihän se vitivalkoinen olisi jos se ei luonnostaan pysyisi puhtaana niin hyvin. Kun jotain pientä tarttuu turkkiin niin sen saa pois helposti harjaamalla. Ihan samalla tavalla kuin muunkin värisiä koiria tarvii pestä lenkin jälkeen masusta ja tassuista niin myös vitivalkean koiran kanssa, eikä tarvitse sen enempää nähdä vaivaa kuin musta kanssa. Shampoopesuja ei tarvitse tehdä sen useammin kuin tummempien koirien kanssa.
itse asiassa olen tykästynyt valkoiseen väriin jo siksi että jos jotain likaa turkkiin tarttuu niin näen sen heti ja voin poistaa saman tien. Esim. mustassa koirassa en sitä huomaisi. Mahdolliset punkitkin on paljon helpompi löytää. Tämä on tärkeää siksikin että koira nukkuu sängyssäni. On toki monia valkoisia rotuja jotka likaantuvat helposti, mutta ne eivät olekaan koskaan sitten vitivalkoisia.
valkoiset koirat
4
303
Vastaukset
- ..........
No aha
- oli aikoinaan
valkoinen koira, rodultansa lapinkoira.
Tai no, kermanvärinenhän se enemmänkin oli, mutta pestynä ja harjattuna aika valkoinen =)
Oli meidän äidin ylpeyden aihe, ja paljon sai kehuja.
Miinuksena mainittakoon, että oli turhan herkkähaukkuinen... - koiralainen
en ottaisi ihan vitivalkoista, jonkun luonnonvalkoisen, kuten esim, samojedi, voisin ottaa.
Vitivalkoisilla voi olla kuulossa vikaa, siksi suosin koiria, jolla on väriä korvissa. - Minä vaan
Mulla on coton neiti joka on melkein kokonaan valkoinen (korvissa hiukan shampanjaa). Kaikki vastaantulijat kyselee aina että varmaan pitää pestä koko ajan, ku on niin valkonen. Ja että kurakeleillä ei varmaan valkosta näykkään, mutta ei se niin ole (vielä, neiti 7 kuukautta). En kyllä ikinä uskalla sanoa (oon tosi ujo) että en mä sitä pese kuralenkkeilyn jälkeen, pyyhkäsen vaan pyyhkeeseen, koira hoitaa loput (eli siis kun pyörii aina tosi paljon pedissä yms. nii viidentoista minuutin päästä ku koiran näkee, nii on ihan valkoinen).
Joskus kyllä tekisi mieli sanoa, että ei tälläistä valkeaa koiraa tarvitse pestä koko aikaa, itse asiassa vaan kerran kuussa ja on silti tosi valkoinen:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770