Liian nuori ?

krisnu

Tää saattaa olla uskomatonta, no, oon nyt 16v. ja risat, ja oon yhen 26 vuotiaan miehen kaa, no se ei myöskään ole suomalainen, vaan kotoisin Nepalista. Tietty tuntuu aika selvältä että se haluis multa vaa yhtä asiaa, mutta on tullu jo ilmi että sillä on mielessään iha muuta. Jotai pahempaa. Se on innoissaan alkanu suunnitella että musta tulisi sen vauvan äiti. Miten noin voi ees aatella??? Ei musta ole moneen vuoteen moiseen, tai siis, ei se mua siihen kai pakottaisi mutta...useasti se on sanonu että en saa jättää sitä. Tämä mies on myös aika tulinen, se sano että se tappaa jokasen miehen joka ees vilkasee muhun, tai jotai, ja on se ennenkin ollu joissain tappeluissa ja on käyttäny huumeita(kuulemma yleistä Nepalissa), no hyvä Luoja mitä ton kaa voi tehä, emmä enää voi unohtaa sitä, vaikka oon useasti yrittäny tosissaan, koska välillä tuntuu että toi mies ei oo mulle hyväksi. Ikäero on suuri, se on yks huono puoli. Vaikee sanoo, mikä ois nyt viisainta, jos jätän sen, se joko tappaa itsensä tai mut. Ei se kuitenkaa haluis että asuttaisiin Nepalissa, vaan käytäisiin yhessä joskus siellä mutta asuttaisiin Suomessa. Ei tää mies ees piittaa kauheesti sen perheestä, tai siis sen äidistä, joka yrittää naittaa sitä muille naisille Nepalissa, kuulemma jos tulee tietoo että olen sen kaa, niin sen äiti voi vaikka hylätä sen ikiajoiksi. No miten mun suku sit suhtautuu tähän???? Pelottaa, että se mies sekoo muutenkin joku päivä, en tiiä se sano että haluis naimisiinkin, ei kai se voisi mua siepata tai mitään, no en usko mutta silti...välillä ahdistaa, se on hirveen omistava ja tulee mustasukkaseksi iha helposti. Onko tässä ees mitää järkee?

46

1818

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....,.,..,.,.,

yhteyttä VANHEMPIIN ja tarvittaessa POLIISIIN. Kiristäminen, uhkailu, hämärä menneisyys jne. äärimmäisen epäilyttävää ja jopa rikollista.

Tämä nepalilainen henkilö todennäköisesti kärsii kulttuurishokista; et itsekään sopeutuisi Nepaliin. Nepalissa naisia ei suuremmin arvosteta, vanhoillinen maa, jossa nainen on miehen alamainen jne.

Ihan oikeasti, KERRO vanhemmillesi, puhu asiasta ja ottakaa tarvittaessa yhteys poliisiin.

Jos mies on puhunut tyyliin "jos otat yhteyttä poliisiin niin fileroin sinut" niin kyseessä on vakava asia. ÄLÄ LANKEA TÄHÄN ANSAAN, kyllä tällaiset miehet saadaan kuriin, poliisi on alansa ammattilainen ja osaa hoitaa asian niin että jos mies hipaiseekaan sinua niin karkoitetaan todennäköisesti Nepaliin kuokkimaan riisiä loppuiäkseen.

Itselläni on ollut ja on tuttuja naishenkiöitä, jotka ovat menneet muista kulttuureista tulleiden miehien kanssa naimisiin. Seurauksina perheväkivaltaa, naisen alistamista ja kiristämistä.

Tällä juuri tarkoitan sitä kulttuurishokkia, monissa muslimi- tai vanhoillisissa maissa pidetään itsestään selvyytenä sitä että nainen on kone, joka synnyttää ja laittaa ruokaa ja levittää haarojaan kun miestä himottaa. Kun Suomessa nainen ei tähän suostukkaan niin helvetti pääsee irti.

Jos tarinasi on tosi, niin viipymättä...

1) Yhteyttä vanhempiisi tai huoltajiisi tai johonkin luotettavaan aikuiseen kuten sukulaisiisi

2) Tarvittaessa poliisiin, tätä voitte harkita tilanteen mukaan kun olet toiminut kohdan 1 mukaan.

Sinun ei tarvitse osoittaa itsellesi tai muille että olet jo niin iso tyttö että osaat hoitaa asian itse. Itse olen jo hyvinkin reilusti sinua vanhempi ja silti pyydän rohkeasti muilta ihmisiltä apua.

Toivon puolestasi että asia järjestyy.

• krisnu

Toivottavasti en liioitellut viestissäni. Toki mies vaikuttaa ehkä hieman väkivaltaiselta, mutta en voisi ikinä ilmiantaa sitä, ei se mitää pahaa oo mulle tehny, enkä usko ettö tulee tekemäänkään. Jos puhe olisi seksistä, on sitä tullu kokeiltua, mutta ei oikeen onnistunut, ja mies vaa sano että ei se haittaa, sano että se odottaa kunnes oon valmis. Kulttuurishokki? :D Tää mies on ollu suomessa vajaat 2 vuotta, eikä tosiaankaan kaipaa omaan maahansa. no siis ei se nyt ollu tosissaa ku sano et tappaa mut tai ittensä jos jätän, no ehkä itsensä. En tiiä miten siitä tuli noin epätoivoinen, suomessakin sillä on runsaasti ystäviä, ympäri maailmaa, mutta se haluu kuulemma enemmän vaan olla mun kaa ja perustaa perheen. Mulle tuo on kyllä aika kova pala, ei mulla oo mitää hajuakaan miten meidän yhteinen elämä tulisi sujumaan ...

• Zodium

Tää on jotenkin tragikoominen viesti :')
      En vaan voi ymmärtää.. eikö niitä normaaleja kundeja ole muka tarpeeksi, että täytyy jonkun kymmenen vuotta vanhemman ulkomaalaisen huumeidenkäyttäjän mukaan lähteä?

Suora vastaus suoraan kysymykseen: Ei ole järkeä :)

• krisna 2

en tiennyt huumeiden käytöstä, kertoi vasta jälkeen päin, eikä miellyttäny mua yhtään. mutta se on jo vanha juttu, ei kai se uudelleen sortuisi.. no kyllä muakin välillä ihmetyttää miks ees aloin sen kaa, mun koulussa on yks 16 v hyvännäkönen poika joka ois kai kiinnostunut, ja iha totta puhuen, olisin mäkin kai. Mutta ei kai oo mitää mahiksii, kun on tää tilanne käynnissä :( ja miten ees voisin jättää sen? kyllä mä oikeesti välitän. ikä onkin musta huono, kunpa se ois joku 16 17 v, mutta ei..

• kingofeverything
        krisna 2 kirjoitti:

en tiennyt huumeiden käytöstä, kertoi vasta jälkeen päin, eikä miellyttäny mua yhtään. mutta se on jo vanha juttu, ei kai se uudelleen sortuisi.. no kyllä muakin välillä ihmetyttää miks ees aloin sen kaa, mun koulussa on yks 16 v hyvännäkönen poika joka ois kai kiinnostunut, ja iha totta puhuen, olisin mäkin kai. Mutta ei kai oo mitää mahiksii, kun on tää tilanne käynnissä :( ja miten ees voisin jättää sen? kyllä mä oikeesti välitän. ikä onkin musta huono, kunpa se ois joku 16 17 v, mutta ei..

Kuinka monta onnellista paria tiedät joissa vaimo on suomalainen 16v tyttö nuhteettomalla taustalla ja mies vanha rikoksiin enemmän tai vähemmän sotkeentunut nykyään "kunnollinen" beduiini?

Niinkö? Vastasit aivan oikein.

0 kappaletta.

Tiedän monta tapausta joissa mies on ensin esittänyt eeeeerittäin mukavaa, kunnollista ja vakuutellut että on erilainen kuin kaikki muut maahanmuuttajat jne. Kun sitten päästään naimisiin niin mies muuttuukin tykkänään, haluaa käytännössä omistaa vaimon.

En jaksa uskoa että miehesi olisi poikkeus, vaikka olisikin niin riski on HELVETIN ISO.

Neuvo:
        Unohda se mies tai sano suoraan että etsii ikäistään seuraa.

Minusta ainakin on perverssiä että joku 26v idän ihme kairailee 16v tyttöjä Suomeen päästyään.

• krisnu
        kingofeverything kirjoitti:

Kuinka monta onnellista paria tiedät joissa vaimo on suomalainen 16v tyttö nuhteettomalla taustalla ja mies vanha rikoksiin enemmän tai vähemmän sotkeentunut nykyään "kunnollinen" beduiini?

Niinkö? Vastasit aivan oikein.

0 kappaletta.

Tiedän monta tapausta joissa mies on ensin esittänyt eeeeerittäin mukavaa, kunnollista ja vakuutellut että on erilainen kuin kaikki muut maahanmuuttajat jne. Kun sitten päästään naimisiin niin mies muuttuukin tykkänään, haluaa käytännössä omistaa vaimon.

En jaksa uskoa että miehesi olisi poikkeus, vaikka olisikin niin riski on HELVETIN ISO.

Neuvo:
        Unohda se mies tai sano suoraan että etsii ikäistään seuraa.

Minusta ainakin on perverssiä että joku 26v idän ihme kairailee 16v tyttöjä Suomeen päästyään.

tää on vähä vaikee selittää, niin että muut ei käsittäis väärin. ei se ole mulle oikeesti pahaa tehny, ehkä oon sokee, mutta se ois voinu jo useesti raiskata mut jos ois halunnut, mutta ei tehny sellasta, ja jos se haluu musta vaimon, se sano että oottaa mieluummin että oon tarpeeks vanha ja opiskellut. mm no en osaa muuta sanoa . .

• Järkeäpeliin
        krisna 2 kirjoitti:

"ja miten ees voisin jättää sen?"

Kannattaisi kertoa tilanteestasi vanhemmillesi, että koet tilanteen uhkaavaksi ja epämiellyttäväksi. Sinulla on kuitenkin vielä hyvin vähän kokemusta elämästä.

Vaikka sulla onkin ilmeisesti hyvinkin ruusuinen käsitys tästä miehestä niin jos todellakin jatkat seurustelua niin itse vertaisin kyseistä touhua veitsen terällä tanssimiseen.

Ota silmä käteen ja katso tilannetta ulkopuolisen näkymästä sotkematta tunteitasi peliin.

16v suomalainen tyttö 27v Nepalilainen maahanmuuttaja?

Koko juttu ennakkoasetelmaa myöten lupaa 99.5% todennäköisyydellä huonoa. Jos haluat koittaa osutko tohon 0.5% niin siitä vaan.

Huolestuttavia merkkejä ovat nimittäin nämä, ja niitä on liikaa:

- Mies on liian omistushaluinen
        - Aivan liian suuri ikäero, miksi mies ei etsi ikäistään seuraa?
        - Ilmeisesti vanhempasi tai huoltajasi ei tiedä tilanteestasi (?), viipymättä infoa sinne suuntaan
        - Miehen hämärä tausta, kuinka usein lehdistä luetaankaan että joku Yusuf banaanivaltiosta raiskaa alaikäisiä tyttöjä Suomessa, vastaus: aivan liian usein
        - Olet itse hyvin nuori ja mitä ilmeisimmin sinulta puuttuu kokemusta ja realistista otetta tilanteeseesi.
        - Mies on todennäköisesti sinunlaisesi hyväuskoisen nuoren tytön kanssa juuri sen takia KOSKA suurin osa suomalaisista naisista (sekä ikäisistäsi että vanhemmista) tietää ettei tuollaisesta suhteesta seuraa mitään hyvää, eikä näin ollen ole miestä kuunnellut.

"en tiennyt huumeiden käytöstä, kertoi vasta jälkeen päin, eikä miellyttäny mua yhtään. mutta se on jo vanha juttu, ei kai se uudelleen sortuisi.."

Voi hyvänen aika. Koko viestisi kertoo epävarmuudesta. Tyttö hei, ota järki käteen äläkä ala seurustelemaan itteäsi yli 10v vanhempien miesten kanssa, vaikka olisivat sitten suomalaisiakin.

• krisnu
        Järkeäpeliin kirjoitti:

"ja miten ees voisin jättää sen?"

Kannattaisi kertoa tilanteestasi vanhemmillesi, että koet tilanteen uhkaavaksi ja epämiellyttäväksi. Sinulla on kuitenkin vielä hyvin vähän kokemusta elämästä.

Vaikka sulla onkin ilmeisesti hyvinkin ruusuinen käsitys tästä miehestä niin jos todellakin jatkat seurustelua niin itse vertaisin kyseistä touhua veitsen terällä tanssimiseen.

Ota silmä käteen ja katso tilannetta ulkopuolisen näkymästä sotkematta tunteitasi peliin.

16v suomalainen tyttö 27v Nepalilainen maahanmuuttaja?

Koko juttu ennakkoasetelmaa myöten lupaa 99.5% todennäköisyydellä huonoa. Jos haluat koittaa osutko tohon 0.5% niin siitä vaan.

Huolestuttavia merkkejä ovat nimittäin nämä, ja niitä on liikaa:

- Mies on liian omistushaluinen
        - Aivan liian suuri ikäero, miksi mies ei etsi ikäistään seuraa?
        - Ilmeisesti vanhempasi tai huoltajasi ei tiedä tilanteestasi (?), viipymättä infoa sinne suuntaan
        - Miehen hämärä tausta, kuinka usein lehdistä luetaankaan että joku Yusuf banaanivaltiosta raiskaa alaikäisiä tyttöjä Suomessa, vastaus: aivan liian usein
        - Olet itse hyvin nuori ja mitä ilmeisimmin sinulta puuttuu kokemusta ja realistista otetta tilanteeseesi.
        - Mies on todennäköisesti sinunlaisesi hyväuskoisen nuoren tytön kanssa juuri sen takia KOSKA suurin osa suomalaisista naisista (sekä ikäisistäsi että vanhemmista) tietää ettei tuollaisesta suhteesta seuraa mitään hyvää, eikä näin ollen ole miestä kuunnellut.

"en tiennyt huumeiden käytöstä, kertoi vasta jälkeen päin, eikä miellyttäny mua yhtään. mutta se on jo vanha juttu, ei kai se uudelleen sortuisi.."

Voi hyvänen aika. Koko viestisi kertoo epävarmuudesta. Tyttö hei, ota järki käteen äläkä ala seurustelemaan itteäsi yli 10v vanhempien miesten kanssa, vaikka olisivat sitten suomalaisiakin.

no kyllä mä sen voin jättää, ei se mulle mitää voi tehä, ja jos yrittäisikin, se ois kusessa, kyllä mun tutut osa tietää, mutta kyllä mä ymmärrän miten rankalta toi kuulostaa, joo yritän kyllä miettii koko ajan miksi olisi viisasta jättää, noh on paljon syitä miks pitäis...ei se vaa oo niin helppoa, ja en oikeesti voi uskoa että se käyttäis mua hyväkseen, no Ok oon ehkä tyhmä. En vaan ymmärrä itsekään, miksei se haluu olla oman maan naisten kanssa, luulisi kelpaavan, oon useesti sille sanonu että meillä on liikaa ikäeroa, no kyllä se sano että jos tuntuu siltä, niin voidaan me erota, mutta silti useemmin se sanoo että en saa jättää, aika outoa...

• traveler
        krisnu kirjoitti:

no kyllä mä sen voin jättää, ei se mulle mitää voi tehä, ja jos yrittäisikin, se ois kusessa, kyllä mun tutut osa tietää, mutta kyllä mä ymmärrän miten rankalta toi kuulostaa, joo yritän kyllä miettii koko ajan miksi olisi viisasta jättää, noh on paljon syitä miks pitäis...ei se vaa oo niin helppoa, ja en oikeesti voi uskoa että se käyttäis mua hyväkseen, no Ok oon ehkä tyhmä. En vaan ymmärrä itsekään, miksei se haluu olla oman maan naisten kanssa, luulisi kelpaavan, oon useesti sille sanonu että meillä on liikaa ikäeroa, no kyllä se sano että jos tuntuu siltä, niin voidaan me erota, mutta silti useemmin se sanoo että en saa jättää, aika outoa...

hmm, ensimmäisessä viestissäsi vaan puhuit siitä miten mies joko tappaa sinut tai itsensä jos jätät sen? Kuulostaa sekavalta. Jonkinlaista vastuuntunnon hiventä miehelle näyttää olevan jos sanoo että voi erota tarvittaessa ja ymmärtää edes jotenkin ikäeron. En haluaisi olla rasisti tai stereotypioiden vanki mutta oon nähnyt liikaa samanlaisia tilanteita missä suomalainen nainen ja ulkomaalainen mies seurustelee tai menee naimisiin, ja usko pois niissä ei oo ollut mikään ruusuinen loppu. Sen takia ihan oikeasti vilpittömästi toivon sinun puolestas että tyttö ajattelisit nyt järjellä, silloin kun itsekin tiedät että seurustelun aika tai naimisiinmeno ei sovi kuvioihin niin rohkeasti ja tarpeeksi selvästi sen sanot tälle miehelle. Pyydä rohkeasti muilta apua ja nauti ihmeessä nuoren elämästä vielä monta vuotta, ei sulla mikään kiire ole äijää hommata vielä moneen vuoteen :) vilpittömästi toivon että toi sun tilanne ratkeaa hyvin!

• krisnu
        traveler kirjoitti:

hmm, ensimmäisessä viestissäsi vaan puhuit siitä miten mies joko tappaa sinut tai itsensä jos jätät sen? Kuulostaa sekavalta. Jonkinlaista vastuuntunnon hiventä miehelle näyttää olevan jos sanoo että voi erota tarvittaessa ja ymmärtää edes jotenkin ikäeron. En haluaisi olla rasisti tai stereotypioiden vanki mutta oon nähnyt liikaa samanlaisia tilanteita missä suomalainen nainen ja ulkomaalainen mies seurustelee tai menee naimisiin, ja usko pois niissä ei oo ollut mikään ruusuinen loppu. Sen takia ihan oikeasti vilpittömästi toivon sinun puolestas että tyttö ajattelisit nyt järjellä, silloin kun itsekin tiedät että seurustelun aika tai naimisiinmeno ei sovi kuvioihin niin rohkeasti ja tarpeeksi selvästi sen sanot tälle miehelle. Pyydä rohkeasti muilta apua ja nauti ihmeessä nuoren elämästä vielä monta vuotta, ei sulla mikään kiire ole äijää hommata vielä moneen vuoteen :) vilpittömästi toivon että toi sun tilanne ratkeaa hyvin!

emmä kyllä naimisii haluiskaan, mutta se mies sano että lapsi olisi liian aikaista, kun oon vaan liian nuori, ja se haluu että saan kasvaa rauhassa. noh, kai se siitä...

• beduiinin seksiorjaksi
        krisnu kirjoitti:

emmä kyllä naimisii haluiskaan, mutta se mies sano että lapsi olisi liian aikaista, kun oon vaan liian nuori, ja se haluu että saan kasvaa rauhassa. noh, kai se siitä...

sillä ei valkoinen orjakauppa ole mihinkään kadonnut vieläkään sori vaan.vanhempiin yhteyttä heti ja sillä selvä ja sitten et tapaa enään tuota henkilöä.

• .......................
        krisnu kirjoitti:

tää on vähä vaikee selittää, niin että muut ei käsittäis väärin. ei se ole mulle oikeesti pahaa tehny, ehkä oon sokee, mutta se ois voinu jo useesti raiskata mut jos ois halunnut, mutta ei tehny sellasta, ja jos se haluu musta vaimon, se sano että oottaa mieluummin että oon tarpeeks vanha ja opiskellut. mm no en osaa muuta sanoa . .

Ei oikeesti kannata. Avioliitto tulee olemaan helvettiä miehen kanssa, joka on kotoisin maasta, jossa kulttuuri on suvaitsematon ja naisia alentava. Varsinkin jos määrätietoinen suomalainen nuori nainen menee naimisiin vanhemman, mustasukkaisen saudimiehen, tai muun ulkomaalaisen kanssa. En siis todellakaan ole rasistinen, tai hauku ulkomaalaisia, vaan olen sitä mieltä, että kulttuurierot suomen ja esim. nepalin välillä ovat aika suuret.... Enkä usko että nepalissa sitä pidetään omituisena, vaikka 50 vuotias mies menisi naimisiin 14 vuotiaan tyttösen kanssa.

Joka tapauksessa sanon, ettei kannata!

• ..............................
        krisnu kirjoitti:

Kuullostaa nyt siltä, että mies haluaa lapsen kanssasi vain siksi, että saisi syyn harrastaa suojaamatonta seksiä suomalaisen vaaleahiuksisen neitsyen kanssa, mikä on harvinaista hunajaa ulkomaalaisille.

Ei kantsi hei!

• - Dante -
        .............................. kirjoitti:

Kuullostaa nyt siltä, että mies haluaa lapsen kanssasi vain siksi, että saisi syyn harrastaa suojaamatonta seksiä suomalaisen vaaleahiuksisen neitsyen kanssa, mikä on harvinaista hunajaa ulkomaalaisille.

Ei kantsi hei!

Jos tämä nepalilainen maahanmuuttaja ei ole vielä saanut pysyvää oleskelulupaa Suomeen, eli hänestä ei ole ole vielä tullut virallisesti suomenkansalainen (mikä on edellytyksenä maahanmuuttajille saada jäädä asumaan Suomeen) he voivat nopeuttaa hakemuksen käsittely prosessia, jos he saavat suomalaisen puolisonsa kanssa lapsen.
        Usein on ikäviä tapauksia myös siitä, että kun lapsi on syntynyt, pari eroaa, toinen saa kansalaisuuden ja saa jäädä asumaan Suomeen ja vaimo jää sitten lapsensa kanssa yksin.

En tiedä tapausta, mutta tämä äskeinen viesti herätti. Kannattaa tosissaan olla varovainen ja miettiä faktat.

Jos mies puhui lapsesta hän saattaa yrittää vain nopeuttaa prosessia, mikä eli hän ei vielä virallisesti ole Suomen kansalainen (eikä luultavasti olekaan jos on vasta asunut 2 vuotta Suomessa).
        Anteeksi hätäinen vastaus, mutta alkoi kellot soida.

• ioioyioyio

Älä sellaisen miehen kanssa ole tekimisissä, joka ajttelee noin.

Jätä hänet vaikka viestillä.
      Sun sukusi suojelee sua ja muutenkin ei tollanen mies itseään tapa.
      Vanhin kikka on uhata tappaa itsensä tai joku muu ettei tyttö jätä.

Ja onhanhän aivan liian vanha.
      Kun hän on kuollut aikanaan niin sinä olet vielä monta kymmentä vuotta yksin.

Älä mene tollaseen mukaan.
      Naista se ei arvosta, joka vain lapsia haluaa suhteesta.

Jätä hänet.
      Sä pystyt siihen.

• vinkks

Tässä ois lukuvinkki: Liza Marklund - Uhatut.

Kertoo vähän samanlaisesta tilanteesta. Nainen menee naimisiin ulkomaalaisen miehen kanssa ja kun he eroavat, mies alkaa uhkailla ja tekee kaikkea muutakin järkytävää. Kirja perustuu siis tositapahtumiin..

Kannattaa todellakin lukea !

• krisnu

vois lukeekin :D hm no emmä oo mihinkää ulkomaille lähdössä, jos joku sitä pohti :D

• .......
        krisnu kirjoitti:

vois lukeekin :D hm no emmä oo mihinkää ulkomaille lähdössä, jos joku sitä pohti :D

En nyt tarkottanu et sun mihinkään ulkomaille ois tarkotus lähtee. :D Mut kannattaa kuitenki lukee toi, vois olla ihan hyvä sulle :))

• .............

Ei kuullosta todellakaan viisaalta suhteelta!
      Eroa niin nopeasti kuin mahdollista ja kerro jollekin luotettavalle ystävälle tästä miehestä, jotta jos jotakin kamalaa tapahtuisi, niin ystäväsi tietäisi mistä on kyse, ja voisi kertoa aikuisille.

• krisnu

tietysti, emmä sitä haluu salata, mutta nyt on pakko. hm no saatte sanoo kyllä suhdetta toivottamksi, se on ihan ok, pääasia että sanoo mielipiteensä...mutta ei mulle mitään pahaa tuu tapahtumaan .

• vnvnvnvn
        krisnu kirjoitti:

tietysti, emmä sitä haluu salata, mutta nyt on pakko. hm no saatte sanoo kyllä suhdetta toivottamksi, se on ihan ok, pääasia että sanoo mielipiteensä...mutta ei mulle mitään pahaa tuu tapahtumaan .

Haluatko siis yhä olla tässä suhteessa?

• krisnu
        vnvnvnvn kirjoitti:

Haluatko siis yhä olla tässä suhteessa?

mutta onhan se aika selvää, että tulee oleen kauheesti ongelmia. ei mun silti ehkä kannattas antaa periksi .

• jassooobassoo
        krisnu kirjoitti:

mutta onhan se aika selvää, että tulee oleen kauheesti ongelmia. ei mun silti ehkä kannattas antaa periksi .

...tekee elämässä omat valintansa. Ainut vain että olet vielä reilusti alaikäinen. Sinun on kerrottava tästä suhteesta vanhemmillesi, kai ymmärrät sen? Kyseessä ei ole kuitenkaan aivan tavanomainen suhde eikä poikaystävä. Toivon todella että kertoisit tästä vanhemmillesi.

• oiuyui
        krisnu kirjoitti:

Ei mikään kulttuuri eron mukaan selitettävissä oleva ole tämä suhde.

Hän on mies.
        Sinä olet tyttö.
        Et nainen.

• NKIH

Hyi saatana, sori vaan kuulostaa ihan joltain psukopaatilta. Ite oon sua vuoden nuorempi, voin tavallaa kuvitella miltä susta tuntuu. Mut minä kertoisin sinuna vaikka jollekin aikuiselle, jos et esim. äitilles kehtaa niin vaikka terkkarille tai jollekin sosiaalityöntekijälle...

• NKIH

tossa piti lukee psykopaatilta sitte...

• nmnnnnnm

Nepalissa alaikäisten tyttöjen kanssa seurustelu voi onnistua mutta ei se hyväksi ole-

Hän ei näe että ei tarvitse olla nuori tyttö.
      Aikuisen naisen kanssa hänen pitäisi olla.

• krisnu

..iästähän se rakkaus on aina kiinni..

• nmnnnnnnn
        krisnu kirjoitti:

Tässä on enemmän kysessä kuin ikä.
        Vaikka olisitte samanikäisiä niin silti tämä on hyvin erikoista ja tuntuu hyvinkin oudolta.

• .............
        krisnu kirjoitti:

oot tyhmä. oikeesti.

• nmnnbn
        ............. kirjoitti:

oot tyhmä. oikeesti.

Ei pidä toista pilkata.
        Täällä autetaan muita.

• krisnu
        nmnnbn kirjoitti:

Ei pidä toista pilkata.
        Täällä autetaan muita.

hah, ihan kuin mua kiinnostais jonkun ipanan tyhmä kommentti, antaa lasten leikkiä :D. Jooh, kiitti kuitenkin että yritätte auttaa, mutta musta tuntuu että ei ole mitään syytä jättää sitä, olenhan onnellinen ja niin eespäin. Tiedä sitten miten tässä käy, mutta yrittänyttä ei laiteta .

• oiuio
        krisnu kirjoitti:

hah, ihan kuin mua kiinnostais jonkun ipanan tyhmä kommentti, antaa lasten leikkiä :D. Jooh, kiitti kuitenkin että yritätte auttaa, mutta musta tuntuu että ei ole mitään syytä jättää sitä, olenhan onnellinen ja niin eespäin. Tiedä sitten miten tässä käy, mutta yrittänyttä ei laiteta .

ne ovat erittäis rankkoja.

Jos toinen uhkaa tappaa itsensä niin silloin hän yleensä ei välitä kumppanistaa.
        Yleisesti toinen on hyväksikäytetyn asemassa eikä siis todellaakaan pelkästään seksuaalisesti missään nimessä vaan myös henkisesti.

Moni nainen ja mies on kertonut että tällainen suhde on rankka ja voimia kuluttava.

• antih3xdetect0r

LOL, en voi uskoa näkemääni.

Nepalilainen bongin imuttelija äijä koittaa pitää suhdetta yllä teinityttöön uhkaamalla tehdä itsemurhan eron hetkellä

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAH, anteeksi anteeksi anteeksi. mutta en vaa voi olla nauramatta. Jos vaan kuulisit mut täl hetkel ku kirjotan tätä.

En tiedä pitäiskö sun sinisilmäisyydelle itkeä vai nauraa. Valitsen jälkimmäisen.

Faktat kehiin
      ------

Tyttö:
      -16v
      -Sinisilmäinen
      -Vähäinen elämänkokemus
      -Koulut kesken

Nepalilainen pilvenpössyttelijä:
      -26v
      -Erikoinen mieltymys häntä itseään HUOMATTAVASTI nuorempiin tyttöihin
      -Väkivaltainen, rikosten ja huumehöyryjyn ryydittämä tausta
      -Todennäköisesti täysi pummi (huomaa sana todennäköisesti)

Kysymyksesi:
      Onko tässä ees mitää järkee?

Vastaukseni:
      Ei ole

Lopputulos:
      LOL, sehän tässä naurattaakin.

• krisnu

noh, mikäs siinä on ollessa sitten :) hyvää kevättä

• - Dante -

Itsemurhan uhittelu on melko yleinen pelotuskeino, tosin joskus se voi olla tottakin, mutta aika kliseinen keino saada oma tahtonsa läpi (ehkä tehokaskin, mutta varsin lapsellinen)

Mutta tuollainen uhittelu on osoitus siitä, ettei mieheen kannata luottaa.

• jokujuu

Miks ees kysyit koko jutust että onko järkee kun jo kerran olet sitä mieltä että aiot yrittää? Halusitko kuulla viestejä jossa kerrotaan että "joo kyllä toi onnistuu, rakkaus voittaa kaiken" vai mitä?

• Ammu se vaikka

Niin et ole tosissasi!??! Jätä nyt helvetissä se ennen kun menet tekemään mitään lopullista sen kanssa!

Ensinnäkin jos tämä tyyppi on muslimi (siis islamin uskoinen) , hän tulee ennemmin tai myöhemmin käännyttämään sinut siihen helvetin uskoonsa ja sen jälkeeen jos erehdyt hänen kanssa naimisiin niin hänen käytöksensä tulee muuttumaan
      -->joudut elämään hunnutettuna loppuikäsi
      -->olet VAIN hänen kun hän omii sinut
      -->hän voi halutessaan satuttaa sinua mielin määrin
      -->et ikinä tule pääsemään irti tästä miehestä ja uskonnosta koska hänen suku todennäköisesti tappaa sinut jos niin yrität
      -->hänellä on tietämättäsi 10 muuta naista joille hän on siittänyt lapsia
      -->saat levittää haarojasi hänelle vaikket tahtoisikaan

1000 muuta syytä jättää nyt jumalauta äkkiä se mies!

Todennäköisin syyy miksi hän edes haluaa sinun kanssa naimisiin on se että hän saa lopullisen oleskelu luvan Suomeen.
      Ja toinen syy on toki se että saa valkealta nuorelta tytöltä sitä alapäätä

Jos olet ns. rumempi tyyppi ja olet sen takia tämän kanssa niin jätä se silti eläkä ole sen kanssa sen takia ettet saa ketään muuta, ja jos olet hyvännäköinen niin mieluummin jättäisin sen HIV peniksen ulkopuolelle alapäästä ja etsisin ihan suomalaisen miehen.....

Voi vaikuttaa osittain rasistiselta tekstiltä mutta VOI VOI

Yritän nyt vaan sanoa että ota helvetissä se järki käteen ennen kuin on myöhäistä

• krisnu

mut ei sillä oo merkitystä nyt. joo no itse asiassa se mies ei haluis naimisiin .. ja inhoaa lähes koko sukuaan kun ne yrittää naittaa sen jollekin akoille Nepalissa.

• niin...
        krisnu kirjoitti:

mut ei sillä oo merkitystä nyt. joo no itse asiassa se mies ei haluis naimisiin .. ja inhoaa lähes koko sukuaan kun ne yrittää naittaa sen jollekin akoille Nepalissa.

Jätä se vaikka se sinusta tällä hetkellä tuntuisikin kohtuuttomalta mutta vielä jonain päivänä kiität itseäsi tehtyäsi niin PISTE

PS:jätä se

• krisnu
        niin... kirjoitti:

Jätä se vaikka se sinusta tällä hetkellä tuntuisikin kohtuuttomalta mutta vielä jonain päivänä kiität itseäsi tehtyäsi niin PISTE

PS:jätä se

sanoo et en pysty, mutta no ei voi mitään. alkaa olla vähän liian myöhästä ...

• dsfaghsgdf
        krisnu kirjoitti:

sanoo et en pysty, mutta no ei voi mitään. alkaa olla vähän liian myöhästä ...

Mille alkaa olla myöhäistä?

• Aalto.k
        dsfaghsgdf kirjoitti:

Mille alkaa olla myöhäistä?

Jo bongittaa sitä.

Ottaa päähän ku nuoret likat menee 20 vuotta vanhemmille ja sit saman ikäset jätkät kärsii.

• oiuyui

Mikä on tilanne nyt?
      Verrattuna siihen kun ensimmäisen viestin tänne laitoit.

• krisnu

jooh, ehkä tää ilahduttaa teitä nyt kovasti.. noh, kun en saanu tilaisuutta tavata tätä miestä, karkasin tyhmyyksissäni, se ei oikeesti ole ees mun tapasta !!! täytyy aika paljon yllyttää että olisin suostunut moiseen. no joo, poliisit sai kiinni ja seuraavalla junalla lähetettiin kotiin, mutta ei se mies saanu yhtää mitään rangaistusta, ne poliisit vaa käski sitä häipyyn ja jättään mut rauhaan. no äiti ja isä vei puhelimen ja ne vahtii mua, etten ole yhteyksissä sen tyypin kanssa. no musta kyllä tuntuu että ei oo mitää järkee olla sen kaa kun ei voi ees puhuu, mutta mun yks kamu on sen kaa puhunu, ja se kerto että tää mies jankuttaa että sillä on mua ikävä, sano että tulee hulluksi... Tyhmintä että se mies oli sanonut odottavansa mua niin kauan kunnes voidaan olla yhdessä ... mun puolesta se on kyllä jo Ohi .

• oiuyui
        krisnu kirjoitti:

jooh, ehkä tää ilahduttaa teitä nyt kovasti.. noh, kun en saanu tilaisuutta tavata tätä miestä, karkasin tyhmyyksissäni, se ei oikeesti ole ees mun tapasta !!! täytyy aika paljon yllyttää että olisin suostunut moiseen. no joo, poliisit sai kiinni ja seuraavalla junalla lähetettiin kotiin, mutta ei se mies saanu yhtää mitään rangaistusta, ne poliisit vaa käski sitä häipyyn ja jättään mut rauhaan. no äiti ja isä vei puhelimen ja ne vahtii mua, etten ole yhteyksissä sen tyypin kanssa. no musta kyllä tuntuu että ei oo mitää järkee olla sen kaa kun ei voi ees puhuu, mutta mun yks kamu on sen kaa puhunu, ja se kerto että tää mies jankuttaa että sillä on mua ikävä, sano että tulee hulluksi... Tyhmintä että se mies oli sanonut odottavansa mua niin kauan kunnes voidaan olla yhdessä ... mun puolesta se on kyllä jo Ohi .

ymmärretty.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe