Mulla on koulussa mua pari vuotta vanhempi kaveri. Me ollaan lähes päivittäin tekemisis ja ollaan kyläilty muutama kerta toistemme työnä. Mulla on heränny kummallinen kiinnostus(ihastus?) tuota tyttöä kohtaan, mutta en tiedä mitenkään varmasti "mikä se on miehiään". Tai no sen tiedän, että ainakin miehistä se tykkää, mutta mistä mä tiedän voisko se olla bi.
Mitä merkkejä mun pitäis tulkita silleen et se vois olla kiinnostunu?? Oon ihan hukassa... Haluaisin niin koskettaa sitä hellästi ja suudella...huoh...
miten ottaa selvää toisesta??
2
778
Vastaukset
- hän ei ole bi
ihatuksissaan sitä vain haluaa nähdä sen mitä ei oikeesti ole. Se että käy kylässä, ei tarkota että olis kiinnostunu siinä mielessä.
- käy päälle
tai menetät kaiken!
Ota rauhallisesti. Jos kaveri on myös susta kiinnostunut, niin huulenne kohtaavat tuota pikaa. Väkisin ei kannata yrittää, siinä mokaa vain ja ainoastaan itsensä.
Kemiat on siitä kummalliset, että jos hälläkin on kemiaa sua kohtaan, ni ne kohtaa väistämättä. Odottele rauhassa mitä tuleman pitää!
pst.jos vähän haluat testata, niin katso syvälle silmiin tilanteen ollessa kypsä. Jos toinen ei lähde mukaan, tiedät paikkasi. Jos lähtee, ole silti vielä varuillasi - toinen saattaa vain testata sinua. Ja itseään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760