Terve,
Mietin tässä, että kun tuossa lukioiässä kaveri mojautti vahingossa kokispullon reunalla kovan iskun mun kyynerpään hermoon ja se sattui kovasti. Nyt myöhemmällä iällä, kun olen alkanut käymään salilla (olen 26v) ja nostamaan penkistä ja tekemään muutenkin liikkeitä, jotka rasittavat kyynerpäätäni, niin se hermo vihloo, enkä uskalla tehdä sitä vastaan. Pitäisiköhän minun käydä näyttämässä sitä jossain, vaikkei se muuten haittaa?
- Antti
Kyynerpään hermo vihoittelee salilla
3
333
Vastaukset
- sitä
kyynärpäätä tälle " Ei hoidettu" nimimerkille. Hän katsoo sitä metrin päästä ja toteaa, että kyllä vuodessa tai kahdessa tai viidessätoista voisi helpottua, mutta älä vai mene mihinkään osaajalle sitä hoidattamaan, voi vaikka parantua päivässä ja sehän olisi hirveä asia.
- parempi...
ei hoidetun idea olis... Äkkiä yksityisesti magneettikuviin eise niin kallista ole ja on sitten ainakin turvallista syödä tulehduskipu lääkekuureja ja relaksantteja vaikka vuoden aluksi niin kyllä se siitä tai sitten hakeudu nopealle 15 min kiropraktikolle ja tee hänen kanssaan aluksi vuoden hoitosopimus niin kyllä se siitä lähtee...
- Yxi
parempi... kirjoitti:
ei hoidetun idea olis... Äkkiä yksityisesti magneettikuviin eise niin kallista ole ja on sitten ainakin turvallista syödä tulehduskipu lääkekuureja ja relaksantteja vaikka vuoden aluksi niin kyllä se siitä tai sitten hakeudu nopealle 15 min kiropraktikolle ja tee hänen kanssaan aluksi vuoden hoitosopimus niin kyllä se siitä lähtee...
Kuvaamasi vaiva johtuu mitä ilmeisemmin joko radius tai ulnarishermon paksuuntumasta(isku pullolla)kynärnivelen hermokanavassa joka nyt rasituksessa ei pääse vapaasti kulkemaan jolloin alueelle muodostuu tulehdus?
Hoitona voisi suositella osaavaa manuaalista hoitoa joka voi tuoda avun nopeastikkin, tai operaatiota jossa jumiutunut hermo vapautetaan leikkauksella.
Mieti vaihtoehtoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4186057- 855396
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484404- 523951
- 573801
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1803482Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1193244Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky633217Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse32446- 432289