tärkeä, niin tärkeä että ei kai minulla ole järkeä....mutta; huomaa, minä olen oppinut myöntämään virheeni....eipä se tässä paljon auta, olen kuitenkin rehellinen!
Olet minulle
12
1248
Vastaukset
- samaa
Veit sanat suustani...ajattelen juuri samaa. Kun minua vaan uskottaisiin enää.
- vai kolmonen
mikä kunnia suorastaan. Ihailtavaa olla "jotakin" tärkeää tyypille, millä on ykkönen, kakkonen, kolmonen..
Miten imartelevaa olla yks sun hovistasi, jonka sä ajattelet palvovan itseäsi. Ja miten mukavaa sulle ajatella pyörittäväsi useampaa kerralla. Voi valita milloin itselle sattuu hyvä hetki ja kadota ja olla kuin ei olisikaan, kun ei innosta.
Ilmoitankinkin heti nykyisellesi, että hän onkin nyt sitten ainakin sulle vähintään pikku kakkonen, jos ei sitten kolmonen tai nelonen. Pistä kalenteriin merkintä, että ehdit tavata kaikki ja muista oikea järjestys.
Tuo positiivisuutesi on ihailtavaa. Sama mitä kukkua levittelet ympärillesi, pääasia, että olet rehellinen...- :):)
Katkeran ja mustasukkaisen ihmisen vuodatus :)
Sai hymyn suupieliin :) - sehän on sun asia
:):) kirjoitti:
Katkeran ja mustasukkaisen ihmisen vuodatus :)
Sai hymyn suupieliin :)ironinen huumori on toisille liian vaikea laji.
Ei mua haittaa, jos ihmiset haluu olla pikkukakkosia, tai kolmosia. - ihanan piristäviä
Aina löytyy näitä jotka näppäimet kuumina ottaa
asiat juuri tältä kannalta.
Voi ressukkaa.
- sitten tavannut
ja löytänyt hienon ihmisen. Virheitä tekee jokainen ... ja anteeksihan voi aina pyytää.:)
- antaa jotakin
tunnisteen poikasta tästä tärkeästä ihmisestä?
- uteliaisuus on hyvä piirre ...
Eikö voisi riittää joskus kaikille, että se vaan on just se, yksi ja ainoa, ainutkertainen....
Siis, että se on just se, jonka silmä väkijoukosta löytää heti ja, jonka korva kuulee aina ja, jonka voi nähdä vaikka silmät kiinni vaikka se ei olisikaan siinä vierellä.
Siis se, jolta ei tarvitse kysyä, että sinäkö se oot ja päinvastoin, vaan sen tietää ihan kysymättäkin. (Höh, etteks te tiedä, että kun syö sitä vinskipulveria niin sitten voi sen lisäksi että ei kulje pitkin seiniä vaan kulkee niiden läpi niin voi ihan vastavuoroisesti keskustella toisten kanssa. Kysyä ja vastata ja vaihtaa vaikka ajatuksia ilman, että tarvitsee pohtia aina kuka puhuu nyt.) - sivusta, sivusta
uteliaisuus on hyvä piirre ... kirjoitti:
Eikö voisi riittää joskus kaikille, että se vaan on just se, yksi ja ainoa, ainutkertainen....
Siis, että se on just se, jonka silmä väkijoukosta löytää heti ja, jonka korva kuulee aina ja, jonka voi nähdä vaikka silmät kiinni vaikka se ei olisikaan siinä vierellä.
Siis se, jolta ei tarvitse kysyä, että sinäkö se oot ja päinvastoin, vaan sen tietää ihan kysymättäkin. (Höh, etteks te tiedä, että kun syö sitä vinskipulveria niin sitten voi sen lisäksi että ei kulje pitkin seiniä vaan kulkee niiden läpi niin voi ihan vastavuoroisesti keskustella toisten kanssa. Kysyä ja vastata ja vaihtaa vaikka ajatuksia ilman, että tarvitsee pohtia aina kuka puhuu nyt.)Sä vähäsen vaan myöhästyit...luulin ensin, että 70-luvulta. ; )
http://posti.kouvola.fi/domino/www/kotisivu.nsf/2ec25aae5e9f449e422564c0002f081f/df02fe4b6fb5f52fc2257 - ..mistä...
sivusta, sivusta kirjoitti:
Sä vähäsen vaan myöhästyit...luulin ensin, että 70-luvulta. ; )
http://posti.kouvola.fi/domino/www/kotisivu.nsf/2ec25aae5e9f449e422564c0002f081f/df02fe4b6fb5f52fc2257..myöhästyin?
- no myöhästyit
..mistä... kirjoitti:
..myöhästyin?
vaikka kesäteatterista.
- tapahtuisi oikeassa elämässä
uteliaisuus on hyvä piirre ... kirjoitti:
Siis se, jolta ei tarvitse kysyä, että sinäkö se oot ja päinvastoin, vaan sen tietää ihan kysymättäkin. (Höh, etteks te tiedä, että kun syö sitä vinskipulveria niin sitten voi sen lisäksi että ei kulje pitkin seiniä vaan kulkee niiden läpi niin voi ihan vastavuoroisesti keskustella toisten kanssa. Kysyä ja vastata ja vaihtaa vaikka ajatuksia ilman, että tarvitsee pohtia aina kuka puhuu nyt.)..sitä odotan ja odotan...
..muutaman kerran olen luullut löytäväni, mutta ollut aina väärässä. Tuntuu niin tyhjiltä ja turhilta nämä yksipuoliset tunteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865199
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h764696Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232464Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241860- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141429- 1851318