Alle vuoden vanhaan Samsung LE32S86BCX vaihdettiin paneeli, koska edellisessä oli musta kohta. Paneelin vaihdon jälkeen valovuoto on lisääntynyt ja on välillä häiritsevää, varsinkin tummissa kuvissa. Näytössä näkyy kaksi mustaa vinoruutua, joiden ympärillä on valovuotoalueet. Onkohan paneelia painettu jotenkin vaihdettaessa?
Valovuotoa oli vähän aiemminkin, mutta nyt paneelin vaihdon jälkeen paljon enemmän. Pitääkö tähän vain tyytyä?
Onko jotain helpppoja asetusten muutoksia millä saisi vähennettyä vai pitääkö se laittaa takaisin huoltoon?
Samsungin valovuoto
:::::::::::::::::;;;;;;;;;;...
2
687
Vastaukset
- valaistus
Onko taustavalon voimakkuus sama kuin ennenkin? Tuo säätö vaikuttaa mustan tasoon. Oletuksena usein tehtaan jäljiltä taustavalo tuntuu olevan 100%:ssa, ihan älytöntä!
Mutta kyllähän korjauksillakin on takuu, jos päätät vielä palata asiaan korjaamon kanssa. - simeoni31
Takaisin huoltoon tai sovi liikkeen kanssa merkin vaihdosta. Takuuaikaahan on vielä yli vuosi jäljellä. Samsungissa minulla oli toisenlainen vika. Korjausta "vedätettiin" katteettomilla lupauksilla. Homma riitti minulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756