työt, mitä ovat? Minkälaisiin ammatteihin siitä on menty? Entäs palkkaus?
Valtio-opin
3
538
Vastaukset
- ym. akateemisia
ennätysmäärä, yli 20 000 työttömänä! Ainakin kortistoon pääsee - ajat muuttuvat!
Appiukkoni valmistui 30 vuotta sitten valtiotieteellisestä ja on suht iso johtaja. Kurssikaverit kuntien ja kaupunkien johdossa! Nyt paljon valmistuu kortistoon, kuten lähes kaikilta muiltakin aloilta lekureita lukuun ottamatta...
t. FM, KM - tööt tööt
...valtio-opin tyTöt. Ihan jees vaikuttavat olevan.
- aktiivinen!
Kortistosta kansanedustajaan vaihtelee työt ja PALJON on tekemistä oman aktiivisuuden kanssa.
Mitä nyt jotain tilastoja kattelin niin alhaisimmat kuukausipalkat ovat 900egee kuussa ja keskipalkka on 3000. Tuo jälkimmäinen on valtiotieteilijöiden liiton sivuilta ja otettava varauksella vastaan sillä ei kerro onko luku saatu keskiarvolla vai mediaanilla ja onko ikälisiä tai kansanedustajien palkkoja laskettu mukaan tilastoja venyttämään.
Mutta kaikenkaikkiaan tulevaisuus on varsin epävarma VT maistereille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1878579
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264708- 504218
- 593762
- 513206
- 502970
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362147