Ostin tossa kyseisen luurin ja ihmettelin puhelimen muistia? Laitoin muistikortille mp3 muodossa musaa ja aloin lisäilemään kappaleita eri henkilöiden soittoääniksi kunnes parin biisin jälkeen puhelin alkoi herjaamaan että puhelimen muisti on täynnä.
Onko tosiaan näin että kappaleet joita laitan soittajien kohdalle niin kopioituu aina puhelimen muistiin??
Aiemmin ollut nokian luureja niissä ei ainakaan näin ole ollut.
Muuten tosi hyvä puhelin!!
SGH-J400 MUISTI?????
6
315
Vastaukset
- Samsung osaa
Tietysti puhelimen täytyy tallentaa soittoäänet puhelimen sisäiseen muistiin, koska muistikortti voidaan poistaa ja nehän olisivat silloin saavuttamattomissa. Puhelimessa (SGH-J400) on todella runsaasti myös omaa muistia, joten soittoääniä sinne kyllä sopii useita satoja. Kokonaiset "kappaleet" eivät ole tarkoitettu lainkaan soittoääniksi.
Miten mainitsemasi Nokia teki, kun muistikortti poistettiin?- mrlarvanto
Tossa ei oo omaa muistia kuin 8mb?
Nokiasta kun otti kortin pois niin valitsemani kappaleet joita olin soittoääniksi laittanut hävisivät. Tuli muistaakseni alkuperäiset äänet laittamieni äänien tilalle.
Tuon asian Nokia osaa ainakin.
Olen tossa nyt pätkinyt mp3 lyhyemmiksi.
Eikä niitäkään uskalla älyttömästi laittaa kun pitää vielä viestit ym. saada mahtumaan. - Samsung osaa
mrlarvanto kirjoitti:
Tossa ei oo omaa muistia kuin 8mb?
Nokiasta kun otti kortin pois niin valitsemani kappaleet joita olin soittoääniksi laittanut hävisivät. Tuli muistaakseni alkuperäiset äänet laittamieni äänien tilalle.
Tuon asian Nokia osaa ainakin.
Olen tossa nyt pätkinyt mp3 lyhyemmiksi.
Eikä niitäkään uskalla älyttömästi laittaa kun pitää vielä viestit ym. saada mahtumaan.Puhelimesi muistiin sopii vaikka yli 2000 midi-ääntä jo vakiona. Paljonko olisi tarve saada?
Samsung- laittaa myös perusäänet tilalle, jos itse laitettu ääni on poistettu. Lisäksi Samsung vaan ei kadota sitä ääntä huomaamatta, niin kuin Nokia teki.
Jos käytät valmiita, vaikkapa pakattuja mp3-ääniä, niin ne on syytä pakata vielä pienemmiksi, jolloin niitäkin sopii valtava määrä. Pakkaaminen onnistuu sillä Samsungin omalla ohjelmalla. - mrlarvanto
Samsung osaa kirjoitti:
Puhelimesi muistiin sopii vaikka yli 2000 midi-ääntä jo vakiona. Paljonko olisi tarve saada?
Samsung- laittaa myös perusäänet tilalle, jos itse laitettu ääni on poistettu. Lisäksi Samsung vaan ei kadota sitä ääntä huomaamatta, niin kuin Nokia teki.
Jos käytät valmiita, vaikkapa pakattuja mp3-ääniä, niin ne on syytä pakata vielä pienemmiksi, jolloin niitäkin sopii valtava määrä. Pakkaaminen onnistuu sillä Samsungin omalla ohjelmalla.No ei noin paljoa kuitenkaan tartte mahtua :) meinasin vaan ihan noita mp3 ääniä.
En ymmärrä vielä hirveesti noista Samsungin ohjelmista. Niin millä ohjelmalla sais nuo mp3 pakattua pienemmäksi? - Samsung osaa
mrlarvanto kirjoitti:
No ei noin paljoa kuitenkaan tartte mahtua :) meinasin vaan ihan noita mp3 ääniä.
En ymmärrä vielä hirveesti noista Samsungin ohjelmista. Niin millä ohjelmalla sais nuo mp3 pakattua pienemmäksi?Joskus olen vastannut tähän kysymykseen, joten se käynee sinullekin, http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=96&conference=4500000000000559&posting=22000000024019958
- ehkäpänäin
Voit lisätä tietokoneelta kappaleita _suoraan_ muistikortille. Oma tietokone -> Siirrettävä levy -> kappaleet sinne. Näin ainaki itse teen. Sama puhelin käytössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760