Toivoisin mahdollisimman monen vastaavan tähän tylsään gallup-kyselyyn..;D
Eli 1.missä vaiheessa raskautta olette joutuneet jäämään pois töistä ja minkä vaivan takia? Vai oletteko olleet loppuun saakka työelämässä? ( millä alalla olet, onko työ ollut fyysisesti raskasta)
2. Paljonko olette/saatte äitiysrahaa kk:ssa?
Kiitos kaikille jotka vastaa ja ihanaa kevättä!!!=)
Gallup
9
701
Vastaukset
- kyselyyn..
1. En ole joutunut olemaan päivääkään pois työharjoittelusta tai koulusta. Nyt rv 35 . En jää myöskään äitiyslomalle ennen synnytystä.
2. Minimit.:) - mamma x2
1. Ekassa raskaudessa olin kuukauden sairaslomalla n. viikolla 23 alkaen nivus- ja selkäkipujen takia. Äitiyslomalle jäin ihan normaalisti, mut pidin sitä ennen kesäloman (4 vkoa) pois. Nyt tässä toisessa raskaudessa hoidan ensimmäistä lasta jo kotona, joten ei töistä poissaoloja :)
2. Verojen jälkeen jää noin 1100 €/kk.- juuuh...
Jäin pois töistä viikkoa ennen äippälomaa supistusten takia...muuten jaksoin ihan hyvin olla töissä...sairaanhoitaja olen.
- --rv38--
1.Ite jäin pois 23 pvää ennen äitiysloman alkuu, selkäkipujen takia. Seison työssäni paikallani päivittäin 8h ja siitä ei enää selkä tykänny. Heti helpotti kun pääs lepäilemään, et enää välillä juilii vaikka töissä kipu oli jatkuvaa. Olin myös muutaman kerran ennen lopullista "lomaa" saikulla saman asian takia.
2.Saan n. 1500e - verot... - Rv 27
1. Olen toistaiseksi ollut töissä normaalisti, kun ei ole ollut mitään kummempia vaivoja. Olen kevyessä toimistotyössä, joskin istuminen ei aina tietenkään ole hyvästä joten päivän mittaan täytyy muistaa ottaa pieniä lenkkejä.
2. Vielä en tarkalleen tiedä kuinka paljon äitiysrahaa tulee, mutta Kelan laskureiden mukaan sitä tulee jotain väliltä 85-120€/pv kaudesta riippuen. Ensimmäiset kolme kuukautta juoksee normaali palkka. - ........
1. Äitiysloman alkuun saakka töissä. Sairauslomaa koko aikana kaksi päivää flunssan takia. Olen vakuutusalalla toimihenkilönä. Ei fyysisesti raskasta, meneen henkiselle puolelle.
2. Normaalia palkkaa kolme ensimmäistä kk:tta ja loppuaika Kelasta. - pihknjnj
Jäin pois töistä rv 31 supistusten takia (nyt rv 33). Äitiyspäivärahapäätöstä odottelen vielä, koska viran jatko varmistui vasta äsken töissä ja hain äitiysrahaa viimeisen 6 kk tulojen perusteella, mutta mikäli tuo 20 % palkkatulojen nousu ei täyty verrattuna v. -07 tuloihin, niin laskeskelin et saan kuiteskii vähintään nettona 1450-1500 e kuussa (brutto jotain n. 1900). Ekat 3 kk pitäis saada täyttä palkkaa.
- soudhgasdhgusdh
TÖistä jäin pois rv 30 kun selkä ei kestänyt. Metallialalla olin, pääosin hitsaajana mutta myös levysepänhommia aika paljon. Äippärahapäätöstä odottelen vieläkin kelalta koska entinen pomo ei oo osannu ilmottaa tulojani oikein.
- .........................
ekaa odotan ja olen jäänyt töistä pois jo rv 18, ravintolaalaalla. selkä kipee ja supistuksia rv 16 asti. äippärahaa jää käteen 1800e. kk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603649- 443605
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062831Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512559Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211539- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251