Jep. Olen seuraillut palstaa jonkin aikaa ja viimein uskoin. Vuokralainen tekee nyt tiliä isosto.
Meitä on nelihenkinen perhe ja myimme ajoissa oman kivitalon, muutimme vuokralle. Nyt kun pelimiehenä otin lapsillekkin kaikille ihan omat vuokrakämpät, meillä on yhteensä neljä vuokra-asuntoa. Nyt kun emme kukaan osta asuntoa, teemme koko ajan huimaa tiliä jättämällä ostamalla, sitä suurempaa tiliä, mitä kalliimpia asuntoja mietimme. Ja mikä ihan parasta, lapset hankkivat näin ihan vaan vuokralla olemalla kunnon pesämunaa opiskelua varten (esim. lääkiksessä tai oikiksessa sitten aikanaan).
Tämä vinkkinä kaikille, voitot voi helposti moninkertaistaa kun käyttää omaa älyään.
Hyvää jatkoa kaikkille palstalaisille.
Teen tiliä ja isoa !
Uusvuoralainen
1
187
Vastaukset
- vinkistä !
Hienoa. Voihan tuota täydellistä ideaasi vielä jatkojalostaa niin, että tekisitte perheen kesken eräänlaisen taseen ulkopuolisen vuokrasopimus-swapin, neljällä swapilla laskennallinen tuotto-odotus olisikin jo 8-kertainen. Itse teenkin noin ja kohta koko suku ollaan onnellisesti ja iloisesti vuokralla. Eikä mene pitkään kun sukumme on suomen varakkaimpien joukossa, nähdään ehkä linnan juhlissa. Moi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181