Olen aikeissa ostaa sijoitusasunnon ja työtilanne ei ole mitenkään turvattu. Jos jään työttömäksi ja saan samaan aikaan vuokratuloja, niin pienentääkö ne minun työttömyyskorvauksiani? Onko muita ideoita millä laittaisi 50 000 € avustamamaan elämistä.
Vaikuttaako vuokratulo työttömyyskorvausten/ liiton korvausten määrään?
5
5680
Vastaukset
- Linda81
Mullon semmonen muistikuva että se vaikuttaa. Jos haluat varman vastauksen niin soita kelaan ja kysy:) Siellä ne osaa parhaiten vastata tämmöisiin.
- sdhbjkskax,-z.
Millois kela on ruvennut maksamaan liiton työttömyyskorvauksia???? Eli ansiosidonnaista???
- ei vaikuta
liiton päivärahaan.
- ta moisesta
Ei vielä edes 2 kpl sijoitusasuntoja vaikuta työttömyysturvaan, ei liiton eikä Kelan.
Mutta jos niitä on enemmän, niin sellainen aletaan
sitten jo helposti katsoa liiketoiminnaksi ja
silloin alkaa vaikuttamaan.
Tämä on factaa, minulla on 2 sijoituskaksiota ja
on ollut takana useita työttömyyskausia.
Olen aina avoimesti tuonut esille nämä asunnot eikä
ole mitään ongelmia ollut korvauksissa.- keikkalainen
Kiitos, tuo selvitti paljon. Omistan asuntoosakkeen ja siinä on vuokralainen,olen saanut KELA:n työttömyyskorvausta ja tuli mieleen, peritäänköhän kaikki takasin?
Asiasta on ollut varmaan puhe jo alkuunsa ja selvitykset tehty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291899Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3731729Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161238Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121121
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81056- 861029
- 2851015
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001