Myynnissä olisi:
Huippuvalmennuksen lääkispaketti 2007 sis. mm.
- kemian teoriat harjoituksia
- fysiikan teoriat harjoituksia
-biologian teoriat harjoituksia
- vanhoja valintakokeita...
* muutamia pikku merkintöjä joissakin kirjoissa. H. 120e
Valmennuskeskuksen pitkänlääkiksen paketti 2008-09
sis. mm.
- kemian teoriat tehtävät
- fysiikan teoriat tehtävät
- vanhoja valintakokeita
* suurin osa käyttämättömiä, muutamia alleviivauksia tai merkintöjä. H. 180e HOX UUSIMMAT TEHTÄVÄT JA TEORIA!!
Epionen biologia *perustuu galenoksen hahmottamisen helpottamiseen biologian osalta* Helppolukuinen kirja! H. 50e
Harjoitus.comin harjoitusvihkoja 3kpl yht. 40e
sis. kemia, fysiikka ja biologian tehtäviä.
Kaikki ovat erittäin hyviä pääsykoetta varten opiskellessa, huipputehtäviä ja helppolukuista teoriaa!!
taija 0414995677 tai [email protected]
lääkiksen valmennuskurssikirjoja
3
309
Vastaukset
- jyhgbjkh,bgjh
laitat noille oikein? hyvässä kunnossa jne? tinkimisen varaa?
- TK oulu
riippuu mitä haluat ostaa, koko paketista saa alennusta. Todella hyvässä kunnossa ei juurikaan muistiin panoja, joissain kirjoissa ei ollenkaan. noi valmennuskeskuksen kirjat ovat uusia, niistä en anna alennusta, maksoivat minulle paljon ja nyt lähtee tuolla hintaa mikä siinä on. Epionen kirja on vanhempaa mallia, muistaakseni edellisvuoden, sekin on täysin käyttämätön, parit alleviivaukset. Eli kerro mitä haluaisit, ja paljon tarjoat,minä kerron sitten kelpaako :) kirjoja saa myös käydä katsomassa paikanpäällä.
- mutta-.-.-.-.-.-.-.-
TK oulu kirjoitti:
riippuu mitä haluat ostaa, koko paketista saa alennusta. Todella hyvässä kunnossa ei juurikaan muistiin panoja, joissain kirjoissa ei ollenkaan. noi valmennuskeskuksen kirjat ovat uusia, niistä en anna alennusta, maksoivat minulle paljon ja nyt lähtee tuolla hintaa mikä siinä on. Epionen kirja on vanhempaa mallia, muistaakseni edellisvuoden, sekin on täysin käyttämätön, parit alleviivaukset. Eli kerro mitä haluaisit, ja paljon tarjoat,minä kerron sitten kelpaako :) kirjoja saa myös käydä katsomassa paikanpäällä.
kiitos nopeasta hinta tiedotteesta!!! Mikäli muille "tavaran tarjoajille" lähettämäni maili ei saa vastausta tässä lähi-aikoina niin katellaan sitte ja paikan päällä käyn kyllä, sillä opiskelijan raha venyy ja paukkuu vähä joka suuntaan.Mutta hieman raa´alta kuulosti ettei noista yhistä saanu alennusta olleskaa, sillä kaiken hintahan tippuu vähintää 25% jo kaupan ovesta kävellessä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1164950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293563No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411500
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241404- 141242
- 271138
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221077