Minulla on huono näkö, -5.0, mutta haluaisin silti päästä kansainväliseen valmiusjoukkoon. Rillithän ovat esteenä pääsemiseen.
Tarkoituksena olisi mennä silmäleikkaukseen vuoden päästä, kun olen 18v.
Mahdollistaako leikkaus (oletuksella, että kaikki menee hyvin ja näkö korjaantuu) pääsemisen erikoisjoukkoon, vai onko siihen silti jotain rajoituksia?
erikoisjoukkoon huononäköisenä
3
521
Vastaukset
- Puolusteluvoimat
Ei siinä mun mielestä vaadita kuin se hyvä näkökyky. Muistaakseni hävittäjälentäjäksi ei pääse, vaikka olisikin näkö korjattu leikkauksella.
- rillipää99
Muistelin, että jostain olen lukenut, että joillekin aloille ei pääse siltikään vaikka näkö olisi korjattu leikkauksella. Siksi ajattelinkin kysäistä, että onko valmiusjoukkoihin jotain rajoituksia.
Mutta hyvä jos ei ole, eli on mahdollista päästä kun silmät leikattu - Puolusteluvoimat
rillipää99 kirjoitti:
Muistelin, että jostain olen lukenut, että joillekin aloille ei pääse siltikään vaikka näkö olisi korjattu leikkauksella. Siksi ajattelinkin kysäistä, että onko valmiusjoukkoihin jotain rajoituksia.
Mutta hyvä jos ei ole, eli on mahdollista päästä kun silmät leikattuEdellisessä viestissäni kirjoittamani tiedot on otettu Varusmies 2007 oppaasta. Samaisesta opuksessa kerrotaan, että osoitteesta www.fincent.fi löytyy lisätietoa liittyen rauhanturvatehtäviin ja varmaankin myös siitä valmiusjoukosta on juttua. Käy myös puolustusvoimien sivuilla www.mil.fi, josta pitäisi löytyä esite ja hakulomake.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275313
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34667- 1501655
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141270- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211094viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206987En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.64939- 37839