Millaisia kokemuksia keskutelijoilla on Savon maalla toimivista hirsitoimittajista. Kiinnostukseni on lähinnä Kuopion läheisyydessä ( max. 150km) toimivista yrityksistä.
Millaisia hirsitoimittajia Savossa
5
3249
Vastaukset
- tyytyväinen mökkiläinen
No eipä voi kuin kehua. Hyvin meni mökin teko viimekesänä. Tavarat ja pystytysporukka tulivat ajallaan niin kuin oli sovittu ja työn jälki oli siistiä. Tänä kesänä tai ehkä ensikesänä, riippuu miten kerkiän tehdä pohjia, jatketaan ja teetätetään vielä erillinen saunarakennus.
- völjari
kun ei tyytyväinen mökkiläinen paljastanut mistä sen hyvän sai :-)
- Rakennusmestari
völjari kirjoitti:
kun ei tyytyväinen mökkiläinen paljastanut mistä sen hyvän sai :-)
Ja ite myös vastasi siihen.
- hirsirakentaja
Niin toimittajien nimiäkin olisi tietysti kiva saada. Tarkoituksena ei ole, että ketään toimittajaa tarvitsisi "mustamaalata"
Paremminkin realistista kuvaa miten toimitus on onnistunut jne.- Sakarias
Lehmossa joensuun kupeessa toimii Ykköspuu oy, tekevät asiakkaan haluamien mittojen mukaan sellaisen kuin haluaa, eli ei ole mitään tiettyä mallistoa.
Myyjät tietävät itse miten rakennus toteutetaan, eli ei ole pelkästään myyjiä jotka vain myyvät tietämättä mitä tekevät.
Työmaat toimineet hyvin ja palvelu asiallista.
Suosittelen!
Sakke
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894