Millä Toimistolla korkein karenssi %

Karenssia pukkasi

Listaako työvoimahallinto minkä työvoimatoimiston
Karenssien anto määrä kärjessä suhteutettuna
asiakasmäärään?
Raisiossa ainakin toimii oikeen terhakkaasti ja
karenssipäätös Valon nopeudella!
Minunkin ansiostaa siellä on kakku kahvitus kai
jo menossa a'la yksi päänahka TAAS seipään
nokassa.

17

897

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nykyjään......................

Karenssipäätökset tulevat nopeasti kun työvoimatoimikunta ei niitä enää käsittele. Se on se työkkärin täti joka nykyjään karenssista päättää. Toki valittaa voi mutta vasta Kelan ilmoituksen jälkeen.

• hyvinvointiyhteiskunta

pystyä toteuttamaan ideologiaansa ,ilman orjamarkkinoita.Kaikki muut pakoituskeinot onkin jo käytössä paitsi ruumiillinen pakoitus.

Eivätkä enää viitsi edes "salata" mielivaltaansa
        vaan poistivat kumileimasimen vai tuliko sillä omantunnon kysymykset ylivoimaiseksi.

Ainakin sosiaali- ja terveysministeriössä on tutkailtu karenssipäätöksiä ja taidetaan seurata edelleen.

Työkkäreillä on isokin ero. Jotkut toimistot tulkitsevat pykäliä viimeisen päälle sanktioivasti, jotkut vähemmän.

Muutaman vuoden takaisesta tutkimuksesta luin, että Vantaa johtaisi selkeästi säännösten orjallisesta tulkitsemisesta. Selkokielellä sanottuna: sieltä lensi herkimmin tuolloin ulkopuolelle työttömyysturvan tai sai karenssin. Nykyistä tilannetta en tiedä.

• potilaskertomusta

Täällä kuulemma oikein "tehtaillaan" karensseja, mutta en uskalla sanoa mistä kirjoitan.
        Sana kulkee.
        Sossuun polku johtaa.
        Itse olen kerran saanut karenssin, silloin vanhaan hyvään aikaan, kun sitten kahden kuukauden lusimisen jälkeen pääsi taas jonkinlaisiin ihmisten kirjoihin.

Ihmeellinen mututunne on että vanhaa yrietään jekuttaa kanssa ulkopuolelle.
        Nimittäin, minulla oli tuossa kesän korvilla ongelmia ja sen nainen kirjoitti kaikki sinne ylös!
        Postin kanssa tappelin.Sain posteja sikinsokin jotka ei minulle kuuluneet.

Kysyin siltä, mitää sää tänne ne kaikki mun juttuni olet kirjannut, pahaa läppääkin harjoitin, siihen mimmi: " täällä puhutaan asiaa jotka kirjataan".
        Siis täh, kun sitä sivustoa luin, niin minustahan saa selvästi ihan kahelin kuvauksen.
        Luulosairas yksilö, joka vahtaa postinkantajaa ja valittaa Kanadalaisista joulukorteista, vaikka siellä ei sukulaisia asu.

Alan ymmärtää että vaikeminen on kultaa.

• Niin....
        potilaskertomusta kirjoitti:

Täällä kuulemma oikein "tehtaillaan" karensseja, mutta en uskalla sanoa mistä kirjoitan.
        Sana kulkee.
        Sossuun polku johtaa.
        Itse olen kerran saanut karenssin, silloin vanhaan hyvään aikaan, kun sitten kahden kuukauden lusimisen jälkeen pääsi taas jonkinlaisiin ihmisten kirjoihin.

Ihmeellinen mututunne on että vanhaa yrietään jekuttaa kanssa ulkopuolelle.
        Nimittäin, minulla oli tuossa kesän korvilla ongelmia ja sen nainen kirjoitti kaikki sinne ylös!
        Postin kanssa tappelin.Sain posteja sikinsokin jotka ei minulle kuuluneet.

Kysyin siltä, mitää sää tänne ne kaikki mun juttuni olet kirjannut, pahaa läppääkin harjoitin, siihen mimmi: " täällä puhutaan asiaa jotka kirjataan".
        Siis täh, kun sitä sivustoa luin, niin minustahan saa selvästi ihan kahelin kuvauksen.
        Luulosairas yksilö, joka vahtaa postinkantajaa ja valittaa Kanadalaisista joulukorteista, vaikka siellä ei sukulaisia asu.

Alan ymmärtää että vaikeminen on kultaa.

''Alan ymmärtää että vaikeminen on kultaa.''

Etenkin työkkäreissä.

Jos olet lukenut tietojasi vain työkkärin päätteeltä, niin et ole nähnyt vielä kaikkea. Jos haluat nähdä kaiken, mitä sinusta on työkkärin tiedostoihin kirjoitettu, niin sinun täytyy tehdä asiasta kirjallinen pyyntö, joka toimitetaan temiin. Tem nimittäin ylläpitää työkkärien tietojärjestelmää. Tietosuojavaltuutetun sivuilta löytyy lomake, jolla pyynnön voi tehdä.

• odotettavissa............

"että Vantaa johtaisi selkeästi säännösten orjallisesta tulkitsemisesta"

Joo, Vantaalla isossa lamassa alkoi satamaan Kelaan työttömyyspäivärahan lopetusilmoituksia ihan yks kaks. Tiedä sitten oliko työkkärin johtaja tuolloin vaihtunut. Nyt Tikkkurilassa on uusi työkkärin johtaja, että en tiedä kuinka käytännöt ovat muuttuneet entisestään.

Tilanne on siinäkin mielessä kiinnostava kun työvoimatoimikunnat lopettivat perinteisen kumileimaisimena olon, että kuinka nyt on asiat kun työkkärin täti omalla harkinnallaan voi laittaa karenssin alulle kun karenssiasiaa ei enää työvoimatoimikunta käsittele.

Soininvaarakin eräässä haastattelussa totesi, että Kokoomus haluaa kiristää ruuvia työttömiä kohtaan entisestään.

• Soinivaarakin
        odotettavissa............ kirjoitti:

"että Vantaa johtaisi selkeästi säännösten orjallisesta tulkitsemisesta"

Joo, Vantaalla isossa lamassa alkoi satamaan Kelaan työttömyyspäivärahan lopetusilmoituksia ihan yks kaks. Tiedä sitten oliko työkkärin johtaja tuolloin vaihtunut. Nyt Tikkkurilassa on uusi työkkärin johtaja, että en tiedä kuinka käytännöt ovat muuttuneet entisestään.

Tilanne on siinäkin mielessä kiinnostava kun työvoimatoimikunnat lopettivat perinteisen kumileimaisimena olon, että kuinka nyt on asiat kun työkkärin täti omalla harkinnallaan voi laittaa karenssin alulle kun karenssiasiaa ei enää työvoimatoimikunta käsittele.

Soininvaarakin eräässä haastattelussa totesi, että Kokoomus haluaa kiristää ruuvia työttömiä kohtaan entisestään.

aika karsee yliihminen on.Kun ei enää netissä uskalla käyttää mitään loukkaavaa sanaa.

• Sanomiset...

• köyhien asemaa

• Seppo Luukkonen

No mikäli se minusta on kiinni, niin vääjäämättömästi kaikki lain mukaan määrätyt karenssit tulee voimaan heti kun se on mahdollista.
      Johdan toimistoani tiukalla ohjeella. Toivon tietysti, että lähiaikoina tämä ahkeruuteni huomataan, ja Ministeriöstä soitetaan ja tarjotaan parempia töitä isommilla foorumeilla. Lähen heti kun kutsu vaan käy.
      Siihen saakka minä Hannu (ei Hanhi) Lehti pidetään lippua korkeella.
      Älä tule tähän toimistoon hinkumaan mitään ilmaisia päivärahoja. Niitä ei ole maksussa ollenkaan. Vastikkeellisuus on päivän sana.

• vähän äkkiä

Seppo Luukkonen, armas lähimmäinen, minä vetäisin sua turpaan jos nähtäisiin.

• täys luuzeri

Toimiston johto

Seppo Luukkonen

toimistonjohtaja

Puh. 010 60 43466, 050-396 1020

Raision työ- ja elinkeinotoimisto

Työ- ja elinkeinotoimiston toiminta-alue:
        Raisio, Masku, Mynämäki, Naantali, Nousiainen, Rusko

Toimistonjohtaja:
        Seppo Luukkonen
        -------------------------------------------

KYLLÄPÄ ON MIEHELLÄ OTSAA,JÄÄMÄSSÄ ONNEKSI
        PIAN ELÄKKEELLE!

• monet täällä

Pidän tästä rehdistä asenteestasi ,ja tuot esiin sen tosiasian,että töihin tai karenssi on ne vaihtoehdot .Oletko ajatellut sellaista työpankkia joissa "nämä" joille ei töitä löydy
        perustettaisiin leiri siihen Haapaniemen kentälle
        .jossa sitten odotettaisiin ,jos joku näitä tarvitsisi, vaikka ilmaisiksi ulkotöihin.Voisivat odotella töitä siinä kentällä 8h päivässä jos mielivät korvauksia.

Itse olen elinkautis karenssiläinen,kun selvisi tämä makaaberi kuvio työpankkilaisista.

• etelän hetelmät
        monet täällä kirjoitti:

Pidän tästä rehdistä asenteestasi ,ja tuot esiin sen tosiasian,että töihin tai karenssi on ne vaihtoehdot .Oletko ajatellut sellaista työpankkia joissa "nämä" joille ei töitä löydy
        perustettaisiin leiri siihen Haapaniemen kentälle
        .jossa sitten odotettaisiin ,jos joku näitä tarvitsisi, vaikka ilmaisiksi ulkotöihin.Voisivat odotella töitä siinä kentällä 8h päivässä jos mielivät korvauksia.

Itse olen elinkautis karenssiläinen,kun selvisi tämä makaaberi kuvio työpankkilaisista.

suostuisi...työnantajat käyttävät hyväkseen
        työttömiä joita työvoimavirkailijat ajavat muka
        työpankista kuin karjaa laitumelle.
        Ei ihmisarvoakaan enää!

• kun kieltäydyt
        etelän hetelmät kirjoitti:

suostuisi...työnantajat käyttävät hyväkseen
        työttömiä joita työvoimavirkailijat ajavat muka
        työpankista kuin karjaa laitumelle.
        Ei ihmisarvoakaan enää!

olemasta orja.

• mallia otettu
        kun kieltäydyt kirjoitti:

olemasta orja.

Aatun aikaan Saksassa,Ihminen joka ei ITSE
        löytänyt työtä,OHJATTIIN työhön,tai hän HÄVISI
        jonnekkin...
        Työvoimatoimisto,kurssi,temppu työ/kurssin myötä
        hoplaa ja KATOAT!

• kai näitä listataan?

Onko kellään tietoa,millä työvoimatoimistolla
      parhaat chanssit saada karenssi? Nämähän eivät
      mene minkään säädöksien vaan pärstäkertoimien
      mukaan.
      Autokatsastuksien hylkäyksissäkin on suuria eroja
      konttorien välillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      4002
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2307
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1471
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      770
    Aihe