Yksinhuoltaja äideistä

Leena L

Eräs päivälehti kirjoitti yksinhuoltaja äideistä kun tulevat yhteiskunnalle ja veronmaksajille kalliiksi.Ei kaikki äidit ole sellaisia työtä vieroksuvia,jotka ei lähde tarjottuun työhön. Kursseja käydään mutta kotona ollaan,niitä on loppujen lopuksi vähän,mutta joukkoon kyllä mahtuu heitäkin.

11

936

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuus kuitenkin,

että yh äideissä jotain "vikaa" kun joku on heidät hyljännyt ja ei kellekkään enää kelpaa. Kuin myös yh isissä. Niin kuin käytetty auto, aina siinä jotain puutetta ja vauriota on.

• Vara valita

Paljosta tarjonnasta löytyy hyviä vähän käytettyjäkin yksilöitä,ei kaikki ole hylättyjä, ainoastaan autot joita jätetään teiden varsille.

• Nähty on

Yksinhuoltaja äideillä ainakin kapakassa on kysyntää,menoa ja meininkiä näyttäisi olevan.

• yleistä!!!

Vaikka itse oletkin katkera, kun vaimosi sinut jätti, niin ei kaikki yh-vanhemmat ole "viallisia". Entäs jos se toinen puolisko olikin väkivaltainen, juoppo, pettäjä jne.? Eikö sinusta äidillä ole ooikeutta paeta lasten kanssa turvaan?

• Tunnen yksinhuoltajia
        yleistä!!! kirjoitti:

Vaikka itse oletkin katkera, kun vaimosi sinut jätti, niin ei kaikki yh-vanhemmat ole "viallisia". Entäs jos se toinen puolisko olikin väkivaltainen, juoppo, pettäjä jne.? Eikö sinusta äidillä ole ooikeutta paeta lasten kanssa turvaan?

Onpa ihmeellistä ja leimaavaa kirjoittelua yksin-huoltajaäideistä. Ei heille tule yhteiskunnan tukea kuin niukasti. He ovat yliedustettuina köyhissä ja työttömissä. Työnantajat eivät ota töihin, koska kun ja jos lapset sairastaa yms, he joutuvat olemaan pois töistä.Yksin kantavat myös sekä henkisen vastuun ettö kaikki käytännön asiat perheessä ja lasten kasvatuksessa.Ja tällaiset leimaavat asenteet vielä lisärasitteena!

• jos ei
        yleistä!!! kirjoitti:

osaa seuloa alunperin puolisoehdokkaista pois väkivaltaisia tai juoppouteen lankeavia.
        Ei nämä ominaisuudet hetkessä kehity.

• uunot
        jos ei kirjoitti:

osaa seuloa alunperin puolisoehdokkaista pois väkivaltaisia tai juoppouteen lankeavia.
        Ei nämä ominaisuudet hetkessä kehity.

Iso vika näyttää olevan muutamien ajattelussa. Mitkäs peräkamaripojat tänne kirjoittelee? Ei uskoisi että vielä nykyisin on noin yksinkertaisia ja ahdasmielisiä ihmisiä.

• yh juttuja
        uunot kirjoitti:

Iso vika näyttää olevan muutamien ajattelussa. Mitkäs peräkamaripojat tänne kirjoittelee? Ei uskoisi että vielä nykyisin on noin yksinkertaisia ja ahdasmielisiä ihmisiä.

kannattaa vältellä, korkeintaan yhdenillan juttuina pitää. Ei niistä ole enään muuhun.

• Paljon muitakin

Kyllä on paljon muitakin yhteiskunnan kustantamia palveluita käyttäviä kui yksihuoltajia, nuoria miehiä on maleksimassa baareissa olutta juoden veronmaksajien rahoilla.

• yh-

Kylläpä oli tosi skeidaa. olen yh, käyn töissä, en saa asumistukia, lapsen päivähoidosta maksan saman, kuin työssä käyvä pariskunta, joilla 1 lapsi, eli korkeimman mukaan! Keskituloinen (kun ja jos jaksaa tarpeeks ylitöitä tehdä), ja veroja maksan kiitettävästi (28%). Millähän tavalla tulen yhteiskunnalle kalliiksi? Kyl on niin et yh.n selkänahasta revitään nyt jonku kotirouvanki elantoa.

• "Pinnarit erikseen"
        yh- kirjoitti:

Kylläpä oli tosi skeidaa. olen yh, käyn töissä, en saa asumistukia, lapsen päivähoidosta maksan saman, kuin työssä käyvä pariskunta, joilla 1 lapsi, eli korkeimman mukaan! Keskituloinen (kun ja jos jaksaa tarpeeks ylitöitä tehdä), ja veroja maksan kiitettävästi (28%). Millähän tavalla tulen yhteiskunnalle kalliiksi? Kyl on niin et yh.n selkänahasta revitään nyt jonku kotirouvanki elantoa.

Tuskinpa aloittaja on sinunlaisia tarkoittanut, vaan on kateellinen perheenäiti joillekin jotka käyttävät yhteiskunnan antamia etuja väärin, kaiken maksattaa yhteiskunnalla eivät suostu tekemään töitä vaikka on kurssittanut itseään kalliisti,ja mitään työtä ei suostu tekemään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4731
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3463
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1528
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1453
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1266
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1172
    8. 164
      1060
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1058
    10. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      18
      1015
    Aihe