italiaa vastaan!
vituttaa niin helvetisti nuo italialaiset fisut lukisivat pokerikirjoja ennen ku tulevat pelaamaan!!!
kovalla työllä freerolleista saa semmosen 10€ kassan kasaan!
sitte päätän mennä vähä pelailee high stakes pokeria 5/10 centin blind pöytään, no peli kulkee päin persettä, mutta osaan tehdä oikeita foldeja oikeaan aikaan ja vältyn vararikolta sitte kun olen hetken seuraillut pöytää niin huomaan vieressä olevan löysä pelaaja, joka juuri edellisessä kädessä hävisi 14€ no sitte seuraava jako minulla big blind ja aina niin ihanat naulat käteen! vieressä olevaa kaveria vituttaa ja se laittaa all in 2,70€ kaksi muuta kippaa sitte seuraava small blind maksaa ja minähän en tietenkään hidastele nauloilla vaan laitan all in 9,40€ ja varmasti jokainen joka on seurannu pöydän tapahtumia tietää että mulla on vähintään AA tai KK kun olen pelaillut niin löysää. niin tämä ihme dumbo jumbo hömppä italialainen maksaa vielä sen 5,70€ KJ eri maalla! no tietenkin vituttaa jo siinä vaiheessa kun huomaan, että se on italialainen niin varmasti vetää ohi! riverillä se tietenkin saa sen 2 paria ja sillä toisella oli A5 A high mutta häviän sille italialaiselle kaiken kun sillä oli 1€ enemmän kuin minulla rahaa! ja taas saa kerätä cash game kassaa kuukauden ajan!
ei muu vituta ku sen että tietää, että tuolla ei ole mitään joka heitti all in ja se joka makso kuvittelin sen johonki AQ tai pikkupariin ja ajattelin että tämähän sujuu kun leikki.
jos mitään lakeja ei olisi olemassa olisin jo varmaan italiassa rynkky kädessä! ja ampusin kaikkien nörttien tietokoneet paskaksi ja räjäyttäisin atomipommilla koko saapas vittuun!
eipä mulla muuta tällä kertaa!
julistan pian
3
304
Vastaukset
- kk-mies
No kumpikohan on hölmömpää. Maksaa all-in K,J:llä vai ottaa koko kassa pöytään?
Vastauksen jätän kotiläksyksi.- sanoa tähän
että on aika kova veto 10 euron kassalla ruvate pelaamaan 5/10 sentin pöytiä ottaen koko kassan kerralla sisään.. Mutta ei AA:kaan mikään voittamaton ole. Pelissä ei sikäli mitään vikaa, aina voi taputtaa itseään olalle, kun noinkin herkulliseen tilanteeseen pääsee, että pääsee all-in.. Uutta yritystä vaan, tuurilla ei voi voittaa useammin kuin sinä taidolla. Ja noiden italiano-sankarien ansiosta taitaville pelaajille riittää kynittävää. :)
- Paisti maistissa
Tuolla koko kassa messiin -mentaliteetilla olisit menny katki ennemmin tai myöhemmin. Vaikka kymppi pelikassana nyt on aivan se ja sama. Joka tapauksessa, jos vetää koko kassan pöytään - oli taso mikä tahansa - niin onko joku ihme että katkipoikkiräks kuuluu jossain vaiheessa?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446