Heps kukkuu :)
Kaveri soitti ja ehdotti, josko lähtisin viikonloppuna tuonne Valtatie 2:een tanssahtelemaan.
Vaasasta köryyteltäis autolla.
Onko kenelläkään tietoa, että mimmonen paikka se on? Ja osaako sinne helposti täältä Vaasan suunnasta?
Minkä ikäisiä ihmisiä siellä kulkee ja soitetaanko tanssittavaa musiikkia.
Ei viittis turhaan ajaa niin pitkää matkaa ja todeta, että siellä ei ole mitään.
Ajattelimme mennä lauantaina, mutta olisko perjantai parempi?
Juu ja sit vielä, että onko enemmistö pareja vai yksinäisiä.
Kaks "tyttöstä" kyselee :)
Valtatie 2, Harjavalta
5
1161
Vastaukset
- Käynyt.
Tavallinen siisti paikka. Uusi suuri sali ja
iso lattia. Pihalla riittävästi tilaa autoille.
Tilava ravintola.
Helppo löytää. Porin suunnasta Harjavallan
kohdalla aivan valtatie 2 tuntumassa, risteyksessä
josta lähtee tie 43, Eura ja Säkylä.
Muut ovat sitten makuasioita, ketkä ovat nuoria
ja vapaita. Katso lisää www.tanssi.net.- Aloittaja
...paljon kiitoksia vastauksesta.
Kehuit sen verran hyvin, että taidan soittaa kaverille ja sanoa, että mennään ihmeessä katsomaan :)
- ihan kiva
paikka. Kaikenikäisiä tanssijoita, riippuu artistista. Perjantaina ei varmaan kannata lähteä, ei taida olla auki kuin lauantaisin?
Kannattaa käydä kurkkaamassa.- Aloittaja
Toi perjantai olis ollutkin vähän "kinkkinen" päivä, kun oon sen verran myöhään töissä.
Lauantai on hyvä päivä lähteä ajelemaan.
Ajateltiin, että jos mentäis hotelliin yöksi, niin ei tarvitsisi ajaa autolla niin pitkää matkaa yöllä takas. Noista teiden liukkauksistakaan ei aina tiedä.
Kiitos vastauksesta :) - täällä lisää tietoa...
Aloittaja kirjoitti:
Toi perjantai olis ollutkin vähän "kinkkinen" päivä, kun oon sen verran myöhään töissä.
Lauantai on hyvä päivä lähteä ajelemaan.
Ajateltiin, että jos mentäis hotelliin yöksi, niin ei tarvitsisi ajaa autolla niin pitkää matkaa yöllä takas. Noista teiden liukkauksistakaan ei aina tiedä.
Kiitos vastauksesta :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057