Joskus

kuvittelen

Kanssasi vain läheisyyttä.Tiedän nyt, että se mistä joskus haaveilin,että olisimme myös ystäviä,läheisiä sellaisia ei taida tätä kummemmaksi tulla.
Tiedätkö,aina silloin tällöin istun autossani iltaisin,aika lähellä kotiasi ja odotan erästä kotiin kyytiä tarvitsevaa...ajattelen miten ajaisin vain hetken ja olisin pihassasi.Mutta no worries,en riko sopimusta.
Silti välillä kuvittelen itseni lämpimään kainaloosi vaikka en enää usko siihen toteutumiseen..
Ymmärrän luultavasti myös miksi et halunnut,että laitan sen ystävänpäiväkortin.Olet ihana mies ja löydät halutessasi sopivamman rakkauden ja sitten sinun pitäisi nätisti sanoa minulle ettei postilaatikkoon voi enää tulla mitä kummallisimpia;)lähetyksiä..

Tästä tuleekin pitkä kirje,mutta nyt on luultavasti ainoa rauhallinen hetki koko viikossa joten annan nyt mennä:)

Arvastit ehkä että se niistä parista aivan muualla olevista jutuista vähän ahdistunut nainen olin minä..niin ehkä jotenkin kummasti pelkäsin,että sinä olit kirjoittanut ne.Tänään tuli mieleeni,että luoja!jos luulet niitä minun hengentuotteikseni.Fantasiat ovat vain niitä ja jotkut joskus toteutuvat,mutta minun omiini sisältyy aina rakkautta ja hellyyttä..Uskon kyllä että oikeasti et antaisi kenenkään loukata tai satuttaa..tämä on liian vaikea sinun ymmärtää jos et yhtään tajua,mistä puhun,mutta en uskalla antaa vihjettä enempään.anteeksi.

mitäs vielä..niin etsin kuule kyllä aika kauan sopivia ystävänpäiväkortteja ja sitten löysin parikin:)
söpö pupu pitää isoa sydäntä sylissään ja siinä lukee Iso Hali;)
toisessa nalle katsoo onnettomana tyhjään kassakaappiinsa ja sanoo Sä veit mun sydämen;)
Että saat sitten ystävänpäivänä jos kadutkin;)kuvitella omaan postilaatikkoosi ne molemmat:))

Onhan tämä aika kummallista,mutta silloin perjantaina tuli sellainen tunne,että olit lukenut sen yhden jutun ja tiennyt sen olevan minulta...ajattelen sitä hetkeä usein ja hyvä olo ja kipeäkin kaipaus täyttää minut.
Tänäänkin olisin niin vain tahtonut syliisi..

Jos en loppuviikolla ehdi paljon kirjoitella,se johtuu vain siitä että on kiirettä..sen yhden jutun taisit kuullakin..olet silti mielessäni.

Jos saisin valita taidon;)tahtoisin osata lukea ajatuksia.Ainakin sinun:)
Tänään tavallaan hyvästelin erään tuttavani ja tulin silloin ajatelleeksi,että jos oletkin vain niin kiltti..äh! Jos peilistä näkyisi täydellinen naisvartalo ja suusta tulisi joskus jotain älykästä keskustelua, olisi helpompi luottaa itseensä,mutta koska olet sellainen kiltti ja ihana,et ehkä naura minulle kuitenkaan.

Hyviä öitä ja rakkaita ajatuksia..jos on onni myötä;)näkemisiin usein..

10

1180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja minne

tämä menee?

Kuulostaa vaikealta tarinalta tuo juttu.

Vanhempi nainen nuorempi mies vai?

• ajavat ihmistä

eteenpäin. Tahtoa ja onneakin on oltava...Niiden käsiin olen elämäni ohjat ojentanut. Kohtalolla on vain on toisinaan ikävä tapa puuttua tekemisiimme :( Kuten olet ehkä huomannutkin. Harmittaa kovin. ääh.

Tuota ystävänpäiväkorttia en osaa yhdistää itseeni, sitä mietin? Laita vain. Perjantai ja yksi toinen viestisi osuvat oikein hyvin.

Se sopimus sisältäköön myöskin kaiken "likaisen", ei ole minulta. En edes lue niitä! Kosketus on oikeassa elämässä.

Ei vain kiltteyttä, paljon paljon muutakin...pelottavan paljon.

Hyvää loppuviikkoa nyt, elleivät tiemme kohtaa täällä tai tuolla, usein upottavalla suolla;)

• toivoa ja

Rakkautta sinulle toivotan.
        Ja hyvää yötä myös:)
        Meillä oli siitä kortista hänen kanssaan puhetta,joten luulisin hänen muistavan;)mutta täällä upottavalla suolla soisin sinun pysyvän polulla ja pinnalla;)

• kortti...

en uskalla lähettää enään kaikennäköisiä lähetyksiä laatikkoon mutta arvaa vaan miten ilahtuisin...silleen hmm, ihan rauhallisesti.

• toisin puhe:)

Ja tähän asti minä olen ollut se hassu postilaatikon yllätystäyttäjä;)
        Oikein kauniita unia sinullekin..

• eräs,

jota ajattelen - vaikka et taida olla kuitenkaan - ja jolle mielessäni taisin vähän urputtaa ;) äskettäin, kun on niin ärsyttävän taipumaton ja tavoittamaton, niin ehkä sen ystävänpäiväkortin silti sittenkin ottaisin. ;) Taidan itse olla niin jääräpäinen, että sellainen on kai mulle sitten ollut tilauksessa. Toi sun kirjoitus on kyllä sellainen tilkkutäkki, ettei siitä kuvio oikein meinaa erottua, mutta silti siinä on jotain samoja sävyjä kuin mun tarinassani.

Ja siitä ahdistneesta naisesta tulee mulle mieleen ihan merkillisiä mielleyhtymiä, ja jollain tavalla saatan sitä omaa tarinaani ymmärtääkin.

Nämä nimettömät viestit välillä ahdistaa mua melkoisesti, mutta sun kirjoitukset on aina niin hassunhauskoja, että toivon sulle pahainta onnea ja ajattelen sinua lämmöllä. Eihän kukaan sulle voisi olla muuta kuin kiltti. :)

• Hassunhauska..

Sinusta ei taas oikein ota selvää..
        Kiitos kun sanoit noin tavattoman kauniisti;)
        Olet kovin kiltti itsekin.
        Ihania unia sinulle..
        ai niin..en uskalla minkään täällä sanotun perusteella rikkoa siellä oikeassa elämässä puhuttuja juttuja:(
        olisin laittanut tosi mielelläni sen kortin,mutta nyt sinun/hänen on sitten vain kuviteltava ne kuvausteni perusteella..
        Lämpöä ja kaikkea hyvää ihmisten öihin..nyt pian nukkumaan..aamulla taas aikainen nousu.

• on taas syynä

että ei muka saa korttia laittaa? Olet siis sekaantunut varattuun, vitun ällö. Tee itselles palvelus ja pakene vuorille

• siellä kätisee?

ei se nyt ihan niin ole,mutta älä sinä sillä vaivaa nuppias.Sinua tämä ei kuitenkaan koske.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3649
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      44
      3605
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2831
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      51
      2559
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1539
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe